Marinette'in ağzından
"Tamam o zaman konuşalım. Benimle ne konuşmak istiyorsun? Bay agreste."
"Marinette olanlar için gerçekten özür dilerim ve emin ol bu evlilik olayından benimde sonradan haberim oldu. Ben o gün bana dediklerini duydum. Babam neden üzgün olduğumu sorunca da saklanacak bir şey olmayacağını düşünüp olanları anlattım. Böyle birşey olacağı aklımın ucundan bile geçmemişti. Senin gibi iyi bir kızla evlenmek güzel bir şey ama seni üzerek seninle evlenmek istemiyorum. Babama söylesemde beni dinleyeceğini sanmıyorum. Gerçekten özür dilerim."
Bu gerçekten bildiğimiz Adrien Agreste mi? İnanmıyorum. Bu kadar iyi biri olduğu aklımım ucundan bile geçmemişti. Gerçekren samimi gibi duruyor. Ona güvenmem mi gerek?
"Adrien bende senin hakkında önyargılı düşünmüş olabilirim ama gerçekten dediğim şekilde davranıyordun ya da öyle hissettiriyordun. Artık önyargımı kırmış olsam bile sana tam olarak güvenebileceğimi sanmıyorum ama arkadaş olabiliriz."
"Benden nefret etmediğin sürece arkadaş olabiliriz."
"Artık nefret edemem sanarım ama yine de sana güvenmiyorum."
"Sanarım senin yerinde ben olsam bende güvenemezdim. O yüzden sana hak veriyorum."
"Beni anladığın için teşekkür ederim. Aslında senden böyle bir konuşma beklemezdim."
"Nasıl bir konuşma beklerdin?"
"Aslında yine tartışırız sandım. Öyle olmadı. İyiki de olmadı. Kavga etme taraftarı değilim."
"Anladım... Sana bir şey sorabilir miyim? Artık arkadaşız sormamda bir sakınca yoktur umarım."
"Cevaplayabileceğim bir şeyse sorabilirsin."
"O gün seyir tepesinde birini sevdiğini söylemiştin o kimdi?"
"Ş-şey b-ben-"
Bir patlama sesi yüzünden konuşmam bölündü. Şükürler olsun ama hemen dönüşmem lazım. Adrien beni son anda itip ışınlardan kurtulmamı sağladı o da ışınlardan kaçabilmişti. Hızlıca büyük bir ağacın arkasına gittim ve dönüştüm.
"Tikki benekler!"
Akumanın nerede olduğuna bakarken kara kedi bana seslendi. Sahi o ne zaman gelmişti?
"Kara kedi ne zaman geldin?"
"Biraz önce bu arada akumanın nerede olduğunu görebildin mi?"
"Sanarım gördüm ışınlar bilekliğinden çıkıyor. Akumada orada büyük ihimal."
"Harikasın leydim. Hadi bu işi bitirelim"
Hızlıca ışınları atlatarak yanına kadar gelebildik. Kara kediye planımı anlattım. Ve hemen işleme koyduk.
.
.
."Güle güle küçük kelebek. Mucize uğur böceği!"
Herşeyi normale döndürdekten sonra kara kedinin gitmek üzere olduğunu gördüm onu geçen sefer soramadığım şeyi sormak için durdurdum.
"Kara kedi bekle!"
"Leydim bir sorun mu var? Varsa bile hızlı olmalısın yoksa dönüşücez."
"Pekâlâ kara kedi geçen sefer bana birini sevdiğini söylemiştin. O kim?"
"Eğer kim olduğunu söylersem kimliğimi öğrenebilirsin. Üzgünüm leydim."
"Peki kara kedi... O zaman dönüşmeden gidelim."
Hızlıca dönüştüğüm yere geri döndüm ve eski halime döndüm. Eski hâlime dönünce Adrien'ı aramaya gittim.
"Adrien!"
"Adrien!"
"Adrien!"
3. Kez dediğimde koşarak bu tarafa geldi.
"Prenses yani Marinette iyi misin?"
Prenses mi? Birazcık kızarmış olabilirim. Neden her zaman kızarıyorum ki neyse...
"İyiyim, seni arıyordum. Nereye kayboldun?"
"Seni ışından kurtardıktan sonra az ötedeki ağacın arkasında saklandım. Sen nereye kayboldum?"
"Bende senin gibi ağacın arkasına saklandım."
"Tamam o zaman gitsek iyi olacak. Hava epeyice karardı. Ailelerimiz merak etmiştir."
"Sanarım haklısın. Gidelim o zaman."
Şükürler olsun ki tekrar kimi sevdiğimi sormadı. Kara kediyi sevdiğimi söyleyebilirdim ama söylemek istemiyorum.
Arabada
Adrien cama koymuş dışarısını izliyor bende neredeyse uyumak üzereyim. Uyusamda sorun olmaz sanarım sonuçta yolumuz daha uzun ve gerçekten çok yorgunum. Gözlerimi kapattım ve kendimi derin bir uykuya teslim ettim.
Adrien'ın ağzından
Marinette yorgunluktan uyumuştu. O uyuduktan bir kaç dakika sonra kafası omzuma düştü sanarım ona ayak uydurarak bende uyumalıyım çünkü bende çok yorgunum.
Bölüm sonu
8. Bölümü nasıl buldunuz?
Bence güzel bir bölüm oldu
Ama keşke mari adrien a
Kimi sevdiğini söyleyebilseydi
O zaman daha iyi olurdu
En azından sonu güzel bitti554 kelime
Oy vermeyi unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marinette Agreste?
Teen FictionBabası ve annesi marinette'e yalan söyler, ünlü model Adrien Agreste ile evlenmezse pastanenin hatta evlerenin bile tehlikede olduğunu! NOT: Kitabın konusunda ufak tefek ship değişiklikliği yapıyorum 25 Haziran 2020