Marinette'in ağzından
Hızlı adımlarla seyir tepesine gittim ve Adrien oradaydı.
Beni görmemişti sanarım öyle manzarayı izliyordu."Adrien siz babanla ne yapmaya çalışıyorsunuz?!"
"M-Marinette hoşgeldin."
"Hiç hoşbulmadım ne olduğunu anlatacak mısın yoksa seni şuracıkta boğmamı mı istersin?!"
"Marinette gerçekten ne olduğunu bilmiyorum babam da bana birden seninle evlenmek zorunda olduğumu söyleyince çok şaşırdım."
"Sana inanmıyorum! Zengin olduğunuz için herşeyi elde edeceğinizi sanıyorsunuz. İnsanların duygularının bir önemi yok mu sizim için!"
"Marinette gerçekten özür dilerim..."
"Özür dilemenin bir manası yok! Seninle evlenmek istemiyorum."
"Bende babamın zoruyla seninle evlenmek istemiyorum. Beni sevmediğini hatta nefret ettiğini biliyorum."Bana ne demeye çalıyor? Her neyse önemli olan bu değil. Biraz sessizlikten sonra ve düşündükten sonra aklıma başkasını seviyorum demek geldi. Evet evet iyi bir fikir çok klişe olsada.
"Adrien."
"Efendim?"
"Seninle evlenmek zorunda olduğum için evleneceğim ama şunu bil ki başkasını seviyorum."
"..."Evet evet bunu söyledim acaba şimdi ne düşünüyor.
Adrien'in ağzından
Marinette başkasını sevdiğini söylemişti, kalbimin parçalara ayrıldığını hissediyorum sanki kalbimle beraber sözleriyle benide parçalara ayrılmıştı... Acaba kimi seviyor?
Bunu öğreneceğim kesinlikle bunu öğreneceğim.Uzun sessizliğin arasından konuşmak istedim sanarım ne diyeceğimi biliyorum.
"Kimi seviyorsun?"
"Seni ilgilendirmez."
"Evleneceğimiz için ilgilendirir."
"İlgilendirmez dediysem ilgilendirmez bu resmen zoraki evlilik gerçek bir evlilik olsaydı haklıydın ama bu sefer haklı değilsin."Sanarım artık zenginliğimi göstermenin sırasıydı benden daha çok nefret edecek belki ama yapmam lazım öğrenmem lazım.
"Marinette bizim bir ünümüz var her an her yerde gazeteci olabilir, ve senin benimle evli olduğun vakit başka biriyle ilişki yaşayamazsın!"
Sesimi yükseldiğimi fark etmemiştim. Marinette korkunca anladım tabi artık çok geçti...
"Sen ne hakla bana bağırabilirsin! Zaten dediğin şeyi bende biliyorum!"
"..."
"Artık gidiyorum! Beni arayacağın tek konu bu evlilik olsun. Başka türlü seninle muhatap olmak istemiyorum anladın mı!"Marinette hızlı bir şekilde gitti sanarım herşey sarpa sarıyordu ve bunların hepsi benim suçumdu. Yine yapacağımı yaptım bundan sonra ne olacak hiç bir fikrim yok.
Bölüm sonu
3. Bölümü nasıl buldunuz
Sizce marinette adrien e
biraz fazla mı sert davranıyor
düşüncelerinizi bekliyorum330 kelime bu bölüm biraz kısa oldu
Oy Vermeyi Unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marinette Agreste?
Teen FictionBabası ve annesi marinette'e yalan söyler, ünlü model Adrien Agreste ile evlenmezse pastanenin hatta evlerenin bile tehlikede olduğunu! NOT: Kitabın konusunda ufak tefek ship değişiklikliği yapıyorum 25 Haziran 2020