Marinette'in ağzından
Her sabah olduğu gibi tikki beni uyandırdı. "Tikki lütfen 5 dakika daha" .
Tikki "Marinette kalk hadi okula geç kalıyorsun." dedi, bunu demesiyle kalkmak zorunda kaldım. Elimi yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçalayıp üstümü giyindim, son olarak annemlere görüşürüz diyerek çıktım.Okula gittiğimde Alya beni kapıda bekliyordu. "Günaydın Marinette" "Günaydın Alya"
Sınıfa gittiğimde Adrien Agreste de oradaydı. Ondan nefret ettiğimi söylemiş miydim? Ah her neyse şımarık zengin züppenin teki. (Bu arada üniversite de okuyorlar)
Biraz fazla nefret ediyor olabilirdim ama sonuçta nefret ediyordum. Bana burnu havada egoistin teki gibi geliyordu. Tabi ben bunları düşünürken madam bustier derse girdi bu düşüncelerimden sıyrılıp dersi dinlemek zorunda kaldım.Ders bitiminde Alya ile sohbet ettik, sohbet konusu Nino'ydu bana her zaman ki gibi ondan hoşlandığını anlatıyordu. O Adrien'in en yakın arkadaşı olduğu için ondan da hoşlanmıyorum düşmanımın dostu düşmanımdır. (Bu sözün böyle olmadığını Bende biliyorum kxöcmcö)
"Kızım sen beni dinliyor musun?)
"Alya zaten sırf senin için Nino'yu anlatmanı dinliyorum, o Adrien'ın arkadaşı ve Adrien kadar olmasada düşmanımın dostu düşmanımdır."
"Marinette biraz abartmıyor musun? Ünlü model Adrien Agreste o zengin ve biraz burnu havada olduğunu bende biliyorum ama sanki biraz fazla abartmıyor musun?)
" Hiç abartmıyorum! -biraz abartmış olabilirim ama bunu kabul edeceğimi sanmıyorum- "
Alya bir anlık arkasına döner ve Adrien ile Nino'yu görür.
"Pşt Mari senin ki geliyor."
"Niye sessiz konuşuyorsun? Ve benim ki mi!?"
Alya Adrien'i gösterir.
"Alya saçmalama onu ne kadar sevmediğimi senden iyi bilen yoktur."
Evet evet ben sınıfta Cloe'i bile Adrien'dan daha çok seviyorum. Adrien söylediklerimi duymuş ki üzgün bir şekilde önümüzden geçti.
"Mari ne yaptığını gördün mü? Seni alkışlıyorum cidden."
"Özür dilemeliyim değil mi?"
"Evet..."
Lanet çenem en olmadık yerde açılır zaten. Şimdi ondan özür mü dilemek zorundayım. Oooofff yarın özür dilerim ne olacak.
Alya ile ayrıldıktan sonra hızlıca eve gittim eve girer girmez annemin bana söylediği şey yüzünden şaşkınlık ve kızgınlıkla olduğum yerde kala kaldım. O bana Adrien Agreste ile evlenmem gerektiğini mi söyledi??!!
Agreste seni bulup kendi ellerimle boğacağım!!!!
Ve son
İlk bölümü nasıl buldunuz?biraz kısa oldu ama bir sonraki bölüm tüm aksiyonuyla (bu bölüm beğenilirse) gelecek en yakın zamanda
347 kelime
Oy vermeyi unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marinette Agreste?
Teen FictionBabası ve annesi marinette'e yalan söyler, ünlü model Adrien Agreste ile evlenmezse pastanenin hatta evlerenin bile tehlikede olduğunu! NOT: Kitabın konusunda ufak tefek ship değişiklikliği yapıyorum 25 Haziran 2020