19. BÖLÜM

613 26 17
                                    

İlk öncellikle ben geri döndüm hikayeyi bitirmeyi düşünüyorum. Uzun zamandır yokum ama içimden yazmak geldi şuan.

Adrien'ın Ağzından

"Chloe duyduğun dedikodular doğru,  seni de düğünümüze davet etmeyi düşünüyordum." *beni nikahına çağır sevgilim kfjdmdkd*

"Bana kimse bundan bahsetmemişti adriks." dedi chole somurtarak.

"Öyle mi sana haber verdiler sanıyordum."

Ardından bir kahkaha geldi.

"Chloe çok komik gözüküyorsun" *alya*

Chloe o sırada dudaklarını büzmüş Adrien'a bakıyordu. Alya bunu söyledikten sonra birden Alya'ya döndü ve:

"Sen ne dediğini sanıyorsun. Çirkin cadı. Burada Adriks ile konuşuyorum muhattapım değilsiniz. Hiçbiriniz!"

"Chloe azıcık kibar olmaya ne dersin? Onca yıllık arkadaşımsın diye bir şey söylemiyorum ama insanlara düzgün davranır mısın?!"

"Adriiksss özüüür dileriim."

"İnsanlara düzgün davranırsan özrünü kabul edebilirim."

Chloe dudaklarını tekrar büzdü ve kafa salladı. Sahibini dinleyen bir köpeğe benziyordu ama kendi bunun farkında değildi. Kendini o kadar çok kaptırmıştı ki kör olmuştu. Adrien'ın evleneceğini bile daha tam olarak anlayamamıştı.

Marinette'in Ağzından

Bu kız neyin nesi hala tam anlamadım. Tek anladığım Adrien'ın küçüklük arkadaşı olmadı. Hatta tam olarak ondan bile emin değilim. Bu kız çok tuhaf. Dudak büzmeler,  Adrien dışındaki herkese çirkefçe davranmalar... Hiç hoşums gitmedi. Üstelik Adrien'a yürüyor resmen! Ben onunla evleniyorum ama farkında bile değil. Gerçi Adrien benimle evlendiğini söylemedi sanırım. Sadece evleneceğini söyledi.

"Alya bu kız ne yapmaya çalışıyor?"

"Bu kız liseden  beri Adrien'a yürüyor ama Adrien onu sevmediğinden sadece arkadaşıymış gibi davranıyor. Kız da iyice yalaka oldu."

"Şimdi anladım. Ama tek anlamadığım şey Adrien'ın evlenmesine takılmadan hala aynı şeyi yapmaya devam etmesi. Üstelik Adrien BENİMLE evleniyor." sanırım benimleyi çok yüksek sesle söyledim, herkes aniden bana döndü. Bu çok utanç verici. Yüzümü kapatmış. Başka tarafa dönmüşken omzumda bir şey hissettim.

"Bu da evlenecrğim o mükemmel kız. Marinette tekrar tanıştarayım."

Şuan nasıl tepki vermem gerek bilmiyorum. Çok utandım büyük ihtimalle domatese dönmüşümdür. Çifte rezil olmuş gibi hissediyorum. Ama bir şey yapmam gerek ben de elimi uzattım. Chloe ise ele dik dik baktı ve yavaş çekimde elimi tuttu ve tokalaştık. Bir süre elimi tutaya devam etti ve kötü kötü baktı. Aramızdaki kötü enerjiyi hissedince hemen elimi çektim. ve aklıma çantamda düğün davetiyesi olduğu aklıma geldi.

"Chloe unutmadan vermek istedim. Çantamda bir davetiye kalmıştı. Seni de bekleriz düğünümüz haftaya."

Adrien bana anlamaz gözlerle baktı. Ben de kafamla dış kapıyı gösterdim. Artık gidip konuşmalıyız.

"Neyse arkadaşlar bizim artık gitmemiz gerekiyor. Tekrar tanıştığıma memnun okdum Chloe ve Felix."

"Görüşürüz tanıştığıma memnun oldum matmazel." *felix*

Şimdi fark ediyorum da Felix hiç konuşmaya katılmadı. Hatta oralı bile olmadı. Bu sanırım tuhaf değil. Çok fazla konuşan birine benzemiyordu zaten. Neyse diyip düşünceleri kafamden attım ve arkadaşlarımızla vedalaşıp arabaya doğru gittik.

"Marinette sen iyi misin? Düğünü daha da ileri tarih istediğini söyleyip neden 1 hafta sonra düğünü yapıcaz dedin?"

"Sadece daha fazla uzatmak istemedim. Zaten olacak. Şuan ne çabuk o kadar iyi gibi düşünüyorum."

"Aslında haklısın. Ben de hemen evlenmek istiyorum. Böylece her şeyden uzaklaşabiliriz. Beraber..."

"Beraber..."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yıllar yıllar sonra bir bölüm daha artık sona doğru geliyoruz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Marinette Agreste?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin