5. BÖLÜM

3.2K 192 134
                                    

Adrien'in ağzından

Dünkü akumalanma olayından sonra sonunda güzelce uyudum. Ama hâlâ uğurböceğinin söylediklerini aklımdan çıkaramıyorum acaba ona noldu? Bir dahaki akumalanma olayına kaldı sanarım... Dün Marinette ile tartıştık buna nasıl bir çözüm bulacağımı bilmiyorum. Sanarım Plagg'e danışmalıyım.

"Plagg sence ne yapmam lazım Marinette ile tartıştık ve bunu düzeltmek istiyorum."

"Sanarım yapabileceğini biliyorum. Marinette'in yanına kara kedi olarak gidip duygularını öğrenebilirsin."

"Plagg! Sen harikasın dostum!"

"Öyleyim doğru söze ne denir."

"Hemen de havaya girme. Ve teşekkür ederim bu akşam yanına kara kedi olarak gideceğim."

Nathalie'nin kahvaltıya çağırmasıyla aşağı indim. Güzel bir kahvaltı sofrası vardı. Ama babamın yüzüne bakmak bile istemiyorum. Aslında hem sevdiğim kişi ile evleniyorum bu iyi bir şey ama sorun bu evlilik olayı yüzünden sevdiğim kişinin benden nefret etmesi. Ne kadar evlenmek güzel olsada o mutlu olmayacaksa bir anlamı yok...

Marinette'in ağzından

Sonunda güzelce uyudum bu gün iyiki okul tatil.

"Tikki günaydın."

"Günaydın Marinette."

Hemen rutin işlerimi hallettim ve bu gün değişik bir şey yapmak istedim. Saçlarımı açtım. Sanarım ilk defa saçlarım açık arkadaşlarımla buluşacağım.

 Sanarım ilk defa saçlarım açık arkadaşlarımla buluşacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bana yakışsada ben saçlarımı hep toplarım. Bu biraz değişik geldi. Ve hazırlanıp Alya'ya mesaj attım. Sanarım sınıfça buluşacakmışız. Sanarım bu sefer Adrien'i umursamak yada düşünmek istemiyorum. O yüzden onu görmezden geleceğim. Alya yüzünden Nino ile bile konuşsam onunla konuşmayacağım. Her neyse hızlıca ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım koşarmışcasına ama yürüyerek gidiyordum çünkü bu sefer geç kalmak istemiyorum. 10 dakikada buluşma alanına vardım. Ve herkes beni görünce çok şaşırdı yani alt tarafı saçlarımı açtım o kadar fazla bir değişiklik yok ama onlar sanki estetik ameliyatı olmuşum gibi bana bakıyorlar.

"Oha kızım çok güzel olmuşsun."

"Teşekkür ederim Alya."

Ardından Rose ve Juleka da çok güzel olduğumu söyledi. Ayrıca Luka da buradaydı onun burada ne işi var?

"Merhaba Marinette."

"Merhaba Luka."

"Sanki ne işin var burada dermiş gibi bakıyorsun. Ben Juleka'nın abisiyim."

"Vay canına ne büyük tesadüf. Ama güzel bir tesadüf oldu. Artık Juleka'yı görmeye geldiğimde seninlede konuşuruz."

"Harika olur. Hem sana gitar çalmayı da öğretebilirim."

"Gerçekten mi? Çok isterim."

Bana onaylarcasına güldü. Ve sonra hep beraber oturup sohbet etmeye başladık tabi ben Adrien konuşunca ona cevap vermiyordum önceki konudan bahsediyorum yada başka konu açıyorum. Alya kulağıma doğru eğildi ve

"Bence Luka ile çok yakışıyorsunuz. Adrien'den nefret ediyosun ama onunla bir şansın olabilir."

"Alya sanarım artık olamaz buradan ayrıldıktan sonra neler olduğunu anlatırım. Dün hayatımın en kötü günlerinden birini geçirdim."

Alya kafasını aşağı yukarı salladı ve birşey belli etmek istemiyormuş gibi sohbete katıldı. Bende onun gibi yaptım. Bir ara biyere daldım ve düşünmeye başladım Adrien ile evlenince ünlü bir model ile evlenmiş olacağım ve dünyaca ünlü bir tasarımcının gelini olacağım kulağa hoş geliyor ama olaya azıcık yaklaşınca hiç hoş değil. Adrien de babası gibi parasını kullanarak her şeyi yapabileceğini düşünüyor çok fazla burnu havada değil ama yinede onu sevmiyorum. Beni böyle bir şeye zorladığı için ondan çok daha fazla nefret ediyorum. Ben kara kediyi seviyorum ve bu evlilikten sonra kimliklerimizi öğrensek bile birlikte olabileceğimizi sanmıyorum. Resmen ilkimi bu pisliğe veriyorum sanki oyuncakmış gibi davranıyor evliliğe. Biraz fazla düşündüm sanarım etrafımdakiler transa girdim falan sandılar en son ambulansı arayalım mı dediklerini duydum ve kafamı kaldırıp cevap verdim.

"Çocuklar sıkıntı yok biraz fazla dalmışım."

"Evet biraz fazla daldın Mari. İyi misin betin beyazın atmış gibi."

"Nathaniel iyiyim sıkıntı yok bir şey düşünüyordum."

Bir şey düşündüğümü üstüne basarak söyledim belki pişmanlık duygusu vardır. Bay Agreste'nin.

"Peki o zaman dağılalım artık neredeyse hava kararacak."

Herkes onaylayacak mırıltılar çıkararak. Evlerine dağıldılar. Ben ve Alya hariç. Sırada herşeyi Alya'ya anlatmak var en tehlikeli sularda yüzüyorum.

"Evet. Seni dinliyorum Mari."

"Şey dün eve gittiğimde annemler Adrien ile evlenmek zorunda olduğumu söyledi ve eğer evlenmezsem sokakta kalacağımızı söyledi."

"NE MARİ BUNU ŞİMDİ Mİ SÖYLÜYORSUN!!"

"Sakin ol. Bende çok sinirlendim ama yapabileceğim bir şey yok sanki Adrien de isteyerek yapmıyor gibi. Ama sanki bir yandan da istiyor. Bilmiyorum,  her neyse şey oldu ben bunu duyunca ağladım çünkü sinirliydim sonra parka gittim ve orada Luka ile tanıştım. O yüzden bu gün bizim buluşmada olduğuna şaşırdım. Biz Luka ile konuşurken Adrien aradı ve beni seyir tepesinde beklediğini söyledi. Aslında onu öldürmek için gitmiştim. Sonra tartıştık ve bana bağırdı. Pislik Agreste. Herneyse sonra parka geri döndüm geri döndüğümde Luka yoktu. Tekrar eski yerime geçtim ve Luka sonradan geldi. Biz tekrar konuşmaya başladık ve olanları anlattım. Meğer Adrien beni takip etmiş. Ve bizi dinlemiş ben fazla kavgaya dahil olmadım ama Luka ile kavga ettiler. Sonra da kavgayı bitirip Luka ile oradan ayrıldık. Ve mutsuz son."

"Mari... Yanında olamadığım için çok üzgünüm ama istersen gidip Adrien'i öldürebilirim."

"Anca beraber kanca beraber."

Ve sarıldık uzunca sanki arkadaşımdan destek alıyordum. Hemde çok güçlü bir destek bunların hepsi geçecekmiş gibi hissettim.

Sanarım artık her şey daha kötü olacak. Ve ben,  ben ve kara kedi... Her şey geride kalır umarım...

Bölüm Sonu

Ve 5. Bölümde bitti iyisiyle
kötüsüyle bir bölüm oldu
Adrien ile ilgili diğer bölümde
olacak flashback şeklinde çünkü
mari alya ya anlatıyorsa adrien
neden nino ya anlatmasın
mdmxmdöd

Bence çizgi filmde de  wattpad hikayesinde de marichat çok
iyi bir ship çünkü iki kırık kalbin
birleşmesi bu ship... O yüzden
size sorum

adrien ve mari mi
Mari ve chat mı
Uğur böceği ile chat mı

857  kelime bu bölüm baya uzun oldu ama birdaki bölüm biraz daha kısa

Oy vermeyi unutmayın :)

Marinette Agreste?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin