Marinette'in Ağzından
*Çıkış zili çalar*
Hızlıca eve gidip düşünmek istiyorum. O yüzden kulaklıklarımı taktım ve en sevdiğim şarkıyı açtım. Artık kimse beni rahatsız edemez. Eve rahatsız edilmeden vardım ya da duymazdan gelerek denebilir.
Artık düşünmem lazım olanları nasıl açıklayacağım? Her türlü yanlış anlaşılma... Ona yeni onu sevdiğimi söyledim her şeyin yalan olduğunu düşünüyor olmalı. Ahhhhg deliriceğim! Gerçekten deli olacağım! Ne yapmam lazım bilmiyorum...
(Telefon çalar)
Kim olduğuna bakmadan telefonu açtım.
"Alo?"
"Merhaba Marinette ben Luka."
"Merhaba Luka ama telefon numaramı nasıl buldun?"
"Juleka'dan istedim. Bir şey söylemem gerekiyor." (yazar ile klişeler dünyasına hoş geldiniz fkfködö)
"Bir sorun mu var?"
"Ah şey aslında sabah olanlar için özür dilemem lazım... Dışardan bakıldığında çok saçma yerlere çekilebilir bir konu. Umarım bir şey olmamıştır."
"Aslında sanırım yanlış anlayanlar oldu ama sorun yok ben her şeyi açıklayacağım ve özür dilemene de gerek yok."
"Nasıl?"
"Açıkcası tam olarak ben de bilmiyorum..."
"Beraber bir şey bulmalıyız çünkü her şey benim yüzümden oldu."
"Luka eğer bir fikrin varsa söylebilirsin ama başka yanlış anlaşılmalar yol açmak istemiyorum..."
"Ah... Şimdi anladım."
"..."
"Peki o zaman rahatsız ettiğim için özür dilerim. İyi geceler Marinette."
"İyi geceler Luka."
*telefon kapanır*
"Tikki ne yapacağım?"
"Açıkca her şeyi söylesen olmaz mı?"
"Aslında iyi fikir ama şöyle bir şey var kendimi savunayım derken daha da batabilirim. Farklı bir şey bulmam lazım..."
Sesizlik
"Marinette hava almaya çıkalım mı?"
"Olur Tikki."
Tabii ki de balkona çıktık, Uğur Böceği olacak kadar enerji dolu değilim her an bayılabilirmiş gibi hissediyorum. Bu yüzden en yüksek binaya çıkmak yerine balkonum en iyi seçenek.
Burayı gerçekten seviyorum. Beni rahatlatıyor.
Sandalyeme oturdum ve geri yaslandın artık rahatlayabilirim. Derken;"hadi ama film mi çekiyoruz!? Bu seste ne?"
"Marinette ne oldu?"
"Sesi duymadın mı?"
"Hayır bir ses mi vardı ki?"
"Ufak bir çatırtı sesi geldi."
"Rüzgar bir şeyleri oynatmış olabilir mi?"
"Aslında olabilir."
Tekrar geri yaslandım ve rüzgarı yüzümde hissettim, bu iyi bir his... Çok rahatlatıcı.
Ahhh yine o ses ama gerçekten neden film seneryosu gibi çok saçma böyle şeyler filmlerde olur."Tikki yine o ses."
"Marinette bu sefer ben de duydum."
Ona kafa hareketi yaptım ve sesin olduğu yere doğru gittik.
"Sadece bie kediymiş. Gel bakalım pisi pisi"
"Meow, meow!"
"Tikki kediye göz kulak ol, süt alıp geliyorum."
Sütü getirdim, kedi gerçekten susamış. Kedi demişken, Kara Kedi nerelerde acaba?
"Evdedir?"
"Ne!? Ben sesli mi düşündüm?"
"Evet. *gülme sesleri*"
Biraz durakladıktan sonra tekrar konuştum.
"Tikki açıkcası şuan dolaşmak istiyorum. Biraz önce gücüm yoktu ama şuan daha iyiyim."
"Pekala Marinette ne yapacağını biliyorsun."
"Tikki benekler!"
Yoyomu herhangi bir evin çatısına doğru attım ama dolaşırken gözüme biri çarptı. Bu Kara Kedi mi? Sanırım yanına gitmek iyi bir seçenek kendimi açıklamam gerek...
Yanına indim ama hâlâ Kara Kedi mi bilmiyorum. Arkası dönük.
"Kara Kedi?"
"Leydim?"
"Napıyorsun burada?"
"Ben de aynı soruyu sana sormak üzereydim."
"Öyle... Dolaşmak istedim."
"Ben de..."
"Kara Kedi sana açıklama yapsam çok mu saçma olur?"
"İstiyorsan anlatabilirsin."
"Sabah olanlar... Sadece bir kazaydı sabah beni gördün mü bilmiyorum ama okula yetişmeye çalışırken Luka'ya çarptım. Okulda da aynı şey oldu bu sefer sadece Luka Juleka'ya bir şey söylemek için gelmiş koşarken bana çarptı."
"Anlıyorum..."
"Adri- yani Kara Kedi ben sadece seni seviyorum."
"Leydim ben de seni seviyorum, sadece biraz kafam karışık."
Sonunda ayağa kalktı, bana doğru döndü ve bir gül uzattı. (Medya)
"Kara Kedi seni seviyorum..."
"Leydim seni seviyorum..."
*sarılırlar*
"Lütfen kafan karışmasın."
"Leydim artık eve dönmemiz lazım."
"Pekala Kedicik, görüşürüz."
"Görüşürüz Leydim."
~~~~~~Bölüm sonu ~~~~~~
Umarım bölümü beğenmişsinizdir
Birde hesabı takip etmeyi unutmayın
Bölümlerin ne zaman geleceği hakkında konuşmalar yerinden bilgi vereceğimBir de sorularınız varsa yorumlara yazabilirsiniz hepsini tek tek cevaplayacağım (yazar hakkında da bir şeyler sorabilirsiniz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marinette Agreste?
Teen FictionBabası ve annesi marinette'e yalan söyler, ünlü model Adrien Agreste ile evlenmezse pastanenin hatta evlerenin bile tehlikede olduğunu! NOT: Kitabın konusunda ufak tefek ship değişiklikliği yapıyorum 25 Haziran 2020