12. Bölüm ~ Kayıp ~

502 80 49
                                    

" O-ona nasıl engel olmazsınız??"

" Ron sakin ol-"

" Saçmaladığı şeyleri kendi kulaklarınızla duyduğunuz halde o manyağın öylece çekip gitmesine izin mi verdiniz?" dedi Ron öfkeyle. Sinirden titriyordu. " Aklınızla bir zorunuz mu var-"

" Çizmeyi aşıyorsun." Bill kaşlarını çattı. Odanın içinde voltalar atan oğlanı izledi. " Manyak dediğin kişi kız kardeşimiz Ginny."

Ron, kız kardeşinin kendilerini öldürmeyi planladığını, sorgu odasında tüm suçlamaları kabul ettiğini ve hepsinin bir aptal olduğunu haykırmak istiyordu. Hiçbir zaman tam emin olamamıştı fakat Hermione yi kaçırması bardağını taşıran son damla olmuştu. O bir deliydi.

Sesini kontol altına almaya çalıştı fakat başarılı olduğu söylenemezdi.

" O Ginny degil."

Artık değil.

" Rol yaptığı ortaydı." dedi Bill, inanmak istemediği aşikardı.
"Babam, biz görüşmedeyken arkada görevlilerin odayı dinleme ihtimalinden bahsetti. Dediğin gibi olsaydı Hermione neden onunla gitmeye razı olurdu?"

Elbette bunun cevabı da açıktı. Ginny nin aklında ne var bilmiyordu fakat görünüşe göre planı olan tek kişi o değildi. Muhtemelen Hermione, gerçekleri öğrenmek için kızın peşinden gitmek istemişti. Çünkü bu tam Hermionelik hareketti. Hogwarts yıllarında da Harry ve ona hiçbir şey söylemeden çekip gider, kafasında planlar kurardı. Tıpkı ikinci sınıfta Sırlar odasındaki basiliski keşfedişi ve dördüncü sınıfta Rita Skeeter ile Harry için özel bir röpartaj ayarlaması gibi...

Hatıraları kafasından uzaklaştırdı. Bu olay hepsinden farklıydı. Hangi birine kızacağını bilmiyordu. Ron a sormadan nasıl buna kalkışırdı?

" Bilmiyorum." dedi Ron, kafayı yemek üzereydi.

Ya Ginny onu da Harry gibi...Safrası yukarı yükseldi.

" Ron." dedi Bill. Bu sefer ses tonu bir öncekinden daha da ciddi çıkıyordu.
" Oynadığınız oyun her ne ise artık buna bir son verin. Çünkü dün gördüğüm şeyler hiç hoşuma gitmedi. Hermione ve Ginny aksini iddia ediyorlar ama buna inanmamı bekleyemezsin. Tehlikeli sularda yüzüyorsunuz. Ginny bir deli gibi davranmaya devam ederse komite onu gerçekten de Azkaban a gönderecek."

Neden herkes bunu söylüyordu? Ortada plan falan yoktu. Keşke olsaydı... Ginny, sorgu dairesinde taklit yapıyor olsa bile ailesinin önünde bir şeytan gibi davranamazdı.

Bill, kız kardeşlerinin ruh emici öpücüğüne maruz kalma ihtimalini duyunca kim bilir ne düşünecekti.

" Onları hemen bulmak zorundayız." dedi Ron, söylediklerini tamamen görmezden geldi. " Ginny i ne Hermione ile ne de bir başkasıyla bırakmak güvenli değil."

" Ondan tehlikeli biriymiş gibi bahsetmeyi kes." dedi Bill, kaşlarını çattı. " O-"

" Harry i öldürdü!" dedi Ron. Volta atmayı bıraktı. Ağzından çıkan kelimeler bile kalbinin sıkışmasına sebep oluyordu." Lucius ve Narcissa Malfoy u zehirledi. Eğer burada daha fazla oturmaya devam edersek kim bilir Hermione ye ne yapacak!"

Bill yanıt vermedi, gözlerini kirpıştırdı. Ron nun bakışlarındaki samimi korku onu afallatmıştı.
" Sen...gerçekten ciddi misin?"

" Sadece gördüğüm şeyleri söylüyorum Bill. O Ginny değil... Olamaz. Bir şeyler dönüyor. Nasıl ruh sağlının bozuldugunu bilmiyorum ama bulacağım. Ve bu yol ancak Hermione yi sag salim bulmaktan geciyor-"

Murderer [ Harry Potter ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin