Mültimedya Elçin.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum tatlişler :D
“ Elçin ? Ne oldu ? "
“ Günlüğüm nerede Allahın cezası ? "
“ Ne ne diyorsun ? Ne günlüğü ? "
“ Beni uyandırmaya geldiğinde aldığın günlük. "
“ Ben onu düşürdüm sadece. Sonra dolaba koydum. "
Hemen dolabı açtım ve baktım. Dediği gibi dolabın içindeydi ama hala bir sorun vardı. Benim günlüğümde kilit yok. Bu demek oluyor ki Burak günlüğümü okumuş olabilir.
“ Okudun mu ? " dedim düz bir ses ile. Sesimde bir telaş yoktu çünkü okusa bile kimseye söyleyemez. Söylerse de yapacağımı bilirim. Bana sürtük dendiğinde ve onun bir şey yapmadığı gün yapmadığımı yaparım ona. Rezil ederim.
“ Ha hayır okumadım. "
“ Neden bu telaş o zaman ?! "
Aniden çıkan yüksek sesime ben bile şaşırmıştım. Sanırım sinirlenince o saf, masum kız kayboluyor.
“ Düştü demiştim. Düştüğünde de son sayfan açıktı ve benim elimde değildi. Biraz okudum. Oldu mu ? "
“ Hah ! Elinde değilmiş. Yanlışlıkla okudum deseydin bir de. Madem açıldı kapat o zaman mal. Bu bir neden olamaz! "
Sustu. Allahım çıldıracağım. Ve bir de son sayfa. Madem son sayfayı okudun. Orada seninle ilgili şeyler de yazıyordu.
“ Okuduysan bazı şeyleri öğrenmişsindir. Karakterini öğrendin mi peki Burak ? Sen bir orospuyu en yakın dostuna seçen aptalın tekisin. Hata yaptıkça yapan malın tekisin. Yine hata yaptın. Ve birde okuduklarını yayarsan şerefsizin teki olacaksın. Belki de olmuşsundur ! " dedim ve suratına kapattım. Hayat filmlerde ki gibi olsa da şu telefonu duvara fırlatabilseydim keşke. Sinirimi çıkartırdım en azından ama pahalı yani.
Burağı kaybediyordum. Eski Burak gibi değildi. Battıkça batıyordu. Ben değil o değişmişti. En yakınımda olmasını isterken o uzaklaşıyordu. Ona olan güvenimi de bitirmişti.
Ben onun günlüğünü görseydim ne yapardım ? Açmazdım ki. Ama açık sayfa denk gelseydi.. Merakıma yenik düşerdim. Herkes öyle yapardı. Ama bu Burağa kızmayacağım anlamına gelmiyor.
--
Burak ile telefonda konuştuktan sonra kursa gitmiştim. Ve orada ki arkadaşlarım da sinirli olduğumu anlamıştı. Arkadaşlarım dediğim 4 kız 2 erkek. Ama o 2 erkek bizim o 4 kızdan ikisi ile çıkıyor. Yani sadece arkadaşız.
Eve dönerken ise Baranı gördüm yine. El salladı. Bende karşılık verdim tebessüm ederek. Sonra Burak takıldı peşime. Ama “ Sakın ! Konuşmayacağım. Gelme git! " diyince peşimden gelmeyi bıraktı. Gerçekten sinirlenince kötü görünüyorum. Bunu ettiğim kavganın videosunda da görmüştüm.
Eve girince direk banyoya girip duş aldım. Bugün yorucuydu. Öyle ki hemen kendimi yatağa atmayı düşünüyorum. Banyoda şarkı söyleyerek üst kattakilere bedava konser verdikten sonra çıktım banyodan. Odamda bir banyo yok maalesef. Bu yüzden sürekli babama yakalanma korkusu yaşıyorum. Belasız odama geçtim, saçımı kuruttum ve pijamalarımı giydim. Hemen yatağa girdim.
Rüyadan rüyaya atlamış derin uykumdan telefonun sesi ile uyandım. Saat 02:15 ti. Daha da ilginci arayan Buraktı.
“ Bu saatte niye arıyorsun mal ? "
“ Ben Burağın arkadaşıyım. Şuanda bardayız ve çok sarhoş. "
“ Ben ne yapabilirim ? Götür evine. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnternet Kafede Aşk
RomanceHer aşk hikayesine göre daha ilginç bir aşk. Yeni bir şehir.. Yeni bir hayat.. Yeni bir aşk.. İnatçı bir kız ve umursamaz bir çocuk ⬆Daha fazlası ⬆