Baranı gördükten sonra aradan 2 gün geçti. Twitter da, İnstagram da, Facebookta bulmaya çalıştım onu ama sadece ismini bildiğim için olmadı. Ve bu çok sinir bozucu.
Başka sinir bozucu olay ise okulların açılmasına 5 gün kalmış olması. Bugün kursta dersim yoktu ve bu yüzden evde boş boş duruyordum.Bazen salona geçip televizyona bakıyorum,bazen telefonun ile uğraşıyordum , bazen de mutfağa girip buzdolabı ile bakışıyorum.
Böyle bir günümü gerçirdiğim de akşam yemeğini de yedim ve odama geçtim uyumak için. Saf aşıklar gibi yatınca onu düşünmeye başladım. Hani şu yakışıklı çocuk var ya onu. Ah bu hiç iyi değil ki uyuyamıyorum şurada. Baran çıkar mısın aklımdan lütfen ?
Uyuyamıyorum ya çıldırıcam . Hoşlandığım çocuğun sadece adını biliyorum. Hangi okula gidiyor onu bile bilmiyorum. Hakkında hiç bir şey bilmiyorum. Sadece uzaktan görebiliyorum. Ama ne demiş aşık atalarımız uzaktan karşılıksız da sevilir değil mi ? Böyleydi sanırım . Neyse ..
--
Akşam saatleri olduğu için sokakta çok kişi yoktu. Onu görmek için gizlice evden çıkmıştım ve şimdi de internet kafenin önündeydim. Onu gördüm bilgisayar başında. Sonra aniden 3 kişi kafenin camını kırdılar ve içeri girdiler. Hareket edemiyordum. Bu çok garip bir duyguydu. Sanki felç gibi. Karşımda onu döverlerken hiç birşey yapamıyor olmam.. Çok berbat. Baran artık onlara tepki vermiyordu çünkü bayılacak bir haldeydi. O an karanlıkta parlayan bir şey gördüm. Bir bıçak. Bıçağı Baranın sırtına sapladılar. Çığlık dahi atamıyordum. Kalbim sıkışmaya, gözlerim yanmaya başladı.
Bedenimi sarsan kollar ile uyandım. Şükürler olsun hepsi bir kabusmuş. Ama çok gerçekçiydi. Lanet olsun sanki gerçekti. Ah ya bir şey olursa.. Yada ne olsun ki.. Kabus sonuçta..
“ Kızım ? Tamam sakin ol tatlım. Geçti. Sesini duyunca geldik biz de. Kabustu hayatım. "
“ Anne biraz dışarı çıkabilir miyim ? Hava almam lazım. "
“ Nereye ? Çok uzaklaşma bak. Kahvaltı da yapmadın. "
“ Anne iyi hissetmiyorum. İzin ver giyineyim. "
Annem kafasını salladı ve çıktı. Mavi kot pantolonumu ve beyaz gömleğimi giyip çıktım.
Aşırı halde halsiz ve güçsüz hissediyorum. Ayağa kalkmak istemiyorum. Bunların hepsi bir kabus yüzünden değildir heralde. Yaz ayında hasta da olamam ki. Başım da dönüyor. Yok artık hamile de olamam. Belki de sadece hava almam gerekiyordur.
Çok insanların olmadığı sokaktan geçerken telefonum çaldı. Baktığımda Burağın aradığını gördüm. Tabi meşgule attım. Bir kere daha aradı. Belki önemlidir diye açtım bu sefer.
“ Ne var ? "
“ Sana kötü bir haberim var Elçin. "
“ Söyle Burak. "
“ Ecemi dövdüğün videoyu internete koymuşlar. "
Hass.. Şimdi ne olacak ? Lanet olsun ya lanet olsun. Kahretsin.
“ Koyan kişiyi tanıyorum ve kaldırabilirim. "
“ Ne duruyorsun o zaman mal ? "
“ Çünkü benim ile barışmanı bekliyorum. Lütfen Elçin özür dilerim demiştim. Affet beni. "
“ İnanmıyorum sana ya. Sen şimdi o videoyu kaldırmak için bana teklifte mi bulunuyorsun ? Karşılıklı yani ? Sen bir de hala dost olmamızı mı bekliyorsun ? Barışsak bile eskisi gibi olmayacak Burak sen de bunu unutuyorsun. " dedim ve suratına kapattım.
Bu çocuk sorunlu mu ? Resmen pazarlık yapıyor ya. Sen benimle barışırsan kaldırırım videoyu. Gerizekalı. Mal. Spastik özürlü. Amip. Barışma olasılığımızı eksilere indirdi beyinsiz.
Tüm küfürler sana gitsin Burak...
İnternet kafenin önüne geldim. Dejavu yaşıyorum lanet olsun..
3 çocuk internet kafeye doğru yürüyor. Ah serseri tipliler.. Birşey yapamıyor Elçin. Hadi kızım sen ne çocukları halt ettin. Yani sanırım. Onu boşverin...
Hemen karşı tarafa, internet kafeye doğru yürüdüm. Koşarak onlardan önce internet kafeye varmaya çalıştım. Hem onlara hem de aradaki mesafeye bakarken önüme bakmadığım için küçük çaplı bir düşme tehlikesi yaşamasaydım daha havalı olacaktı ama.. Tabi benim ayağımın takıldığını görünce biraz güldüler.
Sonunda internet kafeye girince hızlı ve telaşlı girdiğimden olacak çoğu kişi bana baktı. Hemen Baranın önüne geçtim. Hızlıca konuşmaya başladım.
“ Aa Baran naber ? İyisin gibi görünüyor iyiyim bende. Bak şunlar seni dövmeye gelecek.. Ah.. Ay geldiler geç arkama.. Ya geç arkama.. Saklan. "
Ne kadar itiraz etse de tam önünde durup onu saklamaya çalıştım. O oturuyordu ve ben de onun tam önünde. Kahretsin şuan ki durumumuz hiç rahat değil ki. Baran popom ile bakışıyor.
“ Heyy bakın boş yer var geçin oturun.. Ee hah bakın 10 numara. "
“ Baran yok mu ? "
“ Baran kim ki ? Yok öyle biri. Karıştırmış olmalısınız. " dedim ama Baran herşeyi mahfetti ve arkamdan çıktı.
“ Elçin onlar arkadaşım. Ne yapıyorsun? "
Ya ben boşuna mı ecel terleri döktüm. Boşuna mı az kalsın düşecektim. Boşuna mı popom ile bakıştırdım.
“ Haa " gibi saçma bir kelime çıktı ağzımdan sadece. Baran da surat ifademe güldü. Sanırım. Ya da salaklığıma.
“ Sen nereden çıkardın ki beni döveceklerini ? "
“ Ha şey ya.. Rüyamda gördüm. Bıçaklıyorlardı. Yaa öyle işte. "
“ Beni rüyanda gördün yani ? " deyip gülünce dediğim şeyin farkına vardım. Onu rüyamda gördüğümü nasıl söylerim off.
“ Rüya değil canım kabus. Hem ne var ki bilinçaltı işte. "
“ Hımm " inanmadığını söylememe gerek var mı ? Büyük pot kırdım. Konuyu değiştirmek için “ Sen ne yapıyorsun bütün gün ? " dedim.
“ İş. "
“ Aa ben de hobi olarak buradasın sanıyordum. Hay Allahım ya. Sıkıcı değil mi ? "
“ Sıkıcı. "
“ Bir de şey.. Ben.. Yani benim videom.. yayınlanmış. Kavga ettiğim hani. "
“ Ahahahah ünlü oldun ha ? "
“ Burak varya benimle barışırsan kaldırtırım diyor. Bak hatırlayınca sinirlendim. "
“ Açalım bakalım şu videoyu. Ne yazsak çıkar acaba ? ... Ergen kızların kavgası olur mu ? "
Gülüp omzuna vurdum. Gülüşü daha da arttı. Uzun arayışlar sonunda bulduk ve izledik. Vay be güzel dövmüşüm. Ne diyorum ben ya. Ben böyle bir kız değildim. Sakindim. Hanım hanımcıktım. Yada en son dediğimi saymayın.
“ Bunu atanı tanıyorum bende. Ve tam bir... Ah neyse. Zaten işini halletmem gerekiyordu. Gıcık olduğumdan dolayı. En azından şimdi bir nedenim var. "
Vayyy canına. Yakışıklı çocuk benim için kavga edecek. Gerçi pek öyle değil ama olsun. Sevincim kursağımda kalmasın. Sevin Elçin sevin. Seni düşündüğü için.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum canlar.
Hepinizi seviyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnternet Kafede Aşk
DragosteHer aşk hikayesine göre daha ilginç bir aşk. Yeni bir şehir.. Yeni bir hayat.. Yeni bir aşk.. İnatçı bir kız ve umursamaz bir çocuk ⬆Daha fazlası ⬆