Uzun zaman sonra yb :) Destekler için teşekkürler .. Tüm okuyucularım cansınız :* Şimdii emeğime saygı için Vote ve yorumlarınızı bekliyorum :)
İyi okumalar..
Mültimedya Elçin ve Dilara.
“ Sorun mesafelerdi. Ama artık o da yok Elçin. Herşey eskisi gibi olacak. " dedi ve telefonu suratıma kapattı.
Herşey eskisi gibi olmazdı. Olamazdı.
Ben nedensizce birisini severken buldum kendimi. Ama zaten öyle olurdu. Bir anda bir bakışıyla severdin onu. Ama en zoru da karşılıksız olması ya. Senin kalbin onun için atarken onun kalbi başkası için atıyor ve bu çok acıtıyor. Kalbim acıyor.
Peki Gökhan gelince ne olacaktı ?
Muhtemelen bir akrabasında veya bir arkadaşında kalacaktı. Bizim okulda okuyamazdı. O kadar fazla parası olduğunu sanmıyorum. Artık babasından ne kadar para çaldıysa.. Yine de bir kolej de okumak için yetmezdi parası.
Diğer yandan benimle sürekli iletişimde olacağını biliyorum.
Derin bir nefes aldım ve telefonu çalışma masamın üstüne bıraktım. Karnımın guruldamasını duyunca mutfağa geçtim. Annemin hazırladığı yemekleri görünce pepe kankamın şarkısı aklıma geldi.
Yaaşaaasın yemek yemek.
Yaaşaaasın yemek yemek
Karnım acıktı acaba ne yesek
Karnım acıktı acaba ne yesek
Yaaşaaasın yemek yemek
Yaaşaaasın yemek yemek
Anne ve babamın kahkahasını duyunca içimden değil dışımdan söylediğimi farkettim.
Yemek bittiğinde biraz okulun ilk günü hakkında konuştuk. Anne ve babamdan sonunun gelmeyeceğini sandığım uzun bir ders çalışma tavsiyesi dinledikten sonra odama geçtim. Telefonuma bildirim gelmiş mi diye baktığımda mesaj geldiğini gördüm. Mesaj WhatsApp grubundandı.
@tarlı genÇliq WhatsApp grubu
Yiğit : Değiştirin şu grubun adını.
Cem : Kurucu benim. Ses kes.
Ulaş : Kurucu dışındakiler de değiştirebilir biliyorsun değil mi ?
Dilara : Melisi dövebilir miyiz ?
Cem : O kim ?
Dilara : Okuldan.
Ulaş : O kızın saçını başını yolarım. Sen bana bırak.
Ulaşın mesajına gülümsedim ve ben de mesaj attım.
Elçin : Ne oldu Diloşum?
Dilara : Kestiğim çocukla fotoğraf çekinmiş. Ama bakıştık biz o çocukla.
Cem : Çocuğu kestin mi ? Polisi arıyorum.
Yiğit : Mal.
Ulaş : Gerizekalı.
Dilara : Orangutan beyinli maymun.
Cem : Uyuyacağım. Susun.
Yiğit : Sessize al pezevenk.
Cem : Sessizde zaten. Ama mesaj gelince yeşil ışık yanıyor. Rahatsız oluyorum.
Elçin : Telefonunu kapat o zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnternet Kafede Aşk
Roman d'amourHer aşk hikayesine göre daha ilginç bir aşk. Yeni bir şehir.. Yeni bir hayat.. Yeni bir aşk.. İnatçı bir kız ve umursamaz bir çocuk ⬆Daha fazlası ⬆