~6~

3.8K 241 109
                                    

SONUNDA BARANIN GÖZÜNDEN :)

İYİ OKUMALAR..

Yine babamın zoru ile o lanet internet kafeye gitmek için erken uyandım. Babam son zamanlarda bir serseriye dönüştüğümü söylüyor. Gece bazen eve geç gelmem ve düşük ders notlarım da bunu destekliyor. Ha bir de bir olaya karışmış olmam. Altı üstü grubu toplayıp 3 kişiye saldırıp, karakolluk olmuştuk. Ne var ki bunda dimi..

Bugün ise bir yolunu bulup internet kafeye gitmeyeceğim. Çünkü Elçine söz verdim. Sahi nasıl bir anda hayatıma girdi ki. Hayatıma girdi diyorum çünkü istemeden onun internet kafenin önünden geçmesini istiyorum. Hatta bazen internet kafenin canımdan dışarı bakıyorum belki o geçer diye. Onunla olduğum zaman daha eğlenceli geçiyor. Beni güldürebiliyor. Mesela en son beni kendi arkadaşlarımdan koruması.. O an çok komikti. Ne kadar tatlı göründüğünün farkında bile değildi.

Ben az önce ona tatlı mı dedim ?

" Baba bugün internet kafeye sen veya annem baksın. Benim bir işim var. "

Cevabını beklemeden kapıdan çıktım ve o herifi bulmaya gittim. Bu saatlerde kursta olması gerekiyordur heralde. O öyle bir pisliğin tekiki her bir haltı yapmıştır. Onunla aramızda bir düşmanlık var çünkü kardeşim dediğim adamı 5 tane adamıyla dövdürmüş. Gerçi haddini bildirmiştik ama..

Bizimkileri arayıp haber verdim. Çocukluktan beri hepsi kardeşim gibidir. Dediğim yere geldiklerinde kursa doğru yürüdük. Bir köşede 2 arkadaşıyla oturmuş sigara içiyorlardı.

" Oo Baran bey siz buralara gelirmiydiniz? "

" Kes zırvalamayı. Bir video atmışsın onu sileceksin. Bende göreceğim. Anlaştık?"

" Anlaşmadık. " dedi ve ayağa kalktı. Zaten ben de bunu bekliyordum. Bizimkilere baktım. Onlar da mesajı aldılar ve yumruklamaya başladılar. Bende direk Berke yürüdüm. O da tam bana doğru gelirken tekme attım. Yere düşünce üstüne çıkıp yumruk attım. Ard arda yumruk atarken sonunda güçsüz çıkan sesini duydum.

" Yeter piç herif bırak silicem bırak. "

--

" Hadi lan çabuk ol. "

Evine gelip odasına geçince direk bilgisayarı açtırdık. Ve sanki bize inat yavaş hareket ediyor. Sabır.

" Bak.. Siliyorum.. Siliyorum Veee.. Sildim. "

" Flashında ki videoyu sil. " Flaşını takıp videoyu sildi.

" Şimdi telefonundakini sil. " Oflayarak telefonundakini de sildi. Yakasını tutup kendime çevirdim.

" Eğer bir kopyası varsa, bir de tekrar internete atarsan bu kadar ile kurtulamazsın." Sonra arka cebimden telefonu çıkartıp bizim çocuklardan birinin çektiği videoyu izlettim.

" Eğer yayınlarsan benim seni benzettiğim bu güzel videoyu her yere atarım. Anladın ?

" Anladım. "

Elçinin gözünden

" Ya öyle işte. Buraya geldim hayatım aksiyon filmine döndü yeminle... Eveet benim için kavga etti.. Evet evet çok yakışıklıııığ... Tamam canım görüşürüz. "

Telefon ile konuşmam bittiğinde bilgisayarı açtım ve Facebookta gezdim biraz. Gereksiz arkadaş isteklerini bekletmeye aldım.

Ne ? Bi dk ama bu.. Bu.. Yakışıklı çocuk?

Baran bana arkadaşlık isteği yollamış. Bana yollamış. Arkadaşlık. İsteği. Baran.

Tabi ki hemen kabul ettim. Ve tabi ki profiline baktım. Ha ? O ne öyle ?

832 beğeni 28 yorum

Hah bu beğeni ne ki ? Alt tarafı ( ! ) benim beğenimin 8 katı..

O an Barandan mesaj geldi. Aslında mesaj değil bir video geldi. Videoda Baran birisini dövüyordu.

" Sizin kavganızdan daha güzel bence :D "

Mesajını okuyunca güldüm ve bende cevap verdim.

" Neden dövdün ? Yoksa sana da küfür mü etti ? "

Hemen cevap verdi. İnternet kafede sanırım.

" Senin videonu internete atan kişi o. Videoyu sildirdim. Birde tehdit ettim. Nasıl ? "

" Süpersin :D "

" Biliyorum :D "

Bir cevap vermedim. Güldüm sadece. Ama o yine mesaj attı.

" Kurs yok mu ? "

" Yarın var "

" O zaman yarın görüşürüz. "

" Görüşürüz.. "

Videoyu tekrar izleyip kapattım bilgisayarı. Gerçekten çok kötü görünüyordu çocuk. Acıdım mı ? Evet. Çok merhametliyimdir.. Peki Burağa acıyor muyum ? Hayır.

•~•

Annemin seslenmesi ile mutfağa geçtim. sofra hazırdı. Oturup yemeye başladık. Bu arada anneme bu konularda pek yardım etmem. Bu yüzden bir ton laf işitirim . Ama ne yapayım biraz tembel olabilirim. Hem odamı hep toplarım sonuçta. Gerçi dolabımın içine pek bakılmasını istemem çünkü bazen pantolon ve kazaklar birbirine karışmış olabiliyor. Ayrıca bir kazağı çekince üstündekiler düşüyor benim suçum ne ?

'' Canım birazdan misafirlerimiz gelecek. ''

'' Kim ? ''

'' Burak gelecek Elçincim annesi ve babasıyla. Lütfen bir sorun istemiyorum. Onlar bizim aile dostumuz. ''

Gelsin. Geleceği varsa göreceği de var derler ya. Umurumda bile olmayacak. Hem yarım saat salonda oturduktan sonra odama geçerim. Gerekirse kapıyı kilitlerim. Gerçi ben olsam konuşmadığım insanın evine gitmezdim. Ama burak yüzsüz olduğu için mutlaka gelecektir.

Odama geçip yaklaşık 2 saat sürecek sıkıcı bir misafirliği bekledim. Beklerken de elime bir kitap aldım ve okumaya başladım.

Bir adam ayrıldığı kızın arkasından ' zaten hiç sevmedim ' diyorsa ; cümlenin başında ki adam kelimesi için özür dilerim.

Bu sözden sonra kafamı kitaptan kaldırdım. Bu tür varlıklara mesafe yüzünden sevgilisinden ayrılanları da ekleyebiliyor muyuz ? Ah gökhan ah. Şimdi kim bilir ne yapıyorsun.. Yeni sevgilin de olmuştur belki. Ama ilginç olan şu ki umurumda bile değil. Kıskanmıyorum başkası ile mutlu olmasını. Sadece bir öfke var içimde ona karşı.

Kapı çalındı ve içeri Burak girdi. Kapıyı kapattı ve yatağıma oturdu. Bir süre sessiz kaldık.

" Ne kadar sürecek ? "

Neyden bahsettiğini anlasam da anlamamış gibi baktım gözlerine. Eskiden bana tatlı gelen mavilikte ki gözlerine. Baktığımda 7 yaşında ki yaramaz çocuğu gördüğüm gözlerine. Artık o rengin de bir anlamı kalmadı. Aramızda ki dostluk gibi kayboldu tüm taşıdığı anlamlar.

" Ne zaman affedeceksin ? Ne zaman konuşacaksın benimle ? "

" Seninle elbette konuşacağım. Çocuk değiliz artık küs duramam. Ama şunu bilmelisin ki asla eskisi gibi olmayacak Burak. Asla. "

" Ve şimdi salona gidelim. Gel. " dedim bir şey söylemesine izin vermeyerek. Odamda ki kapıdan ben önde o biraz arkamda çıkarken elimi tuttu. Önce hayretle kalktı kaşlarım. Sonra kaşlarımı çatıp ona döndüm. Diğer elini de boynuma yakın bir yere koyup yanağımı öptü. Arkasında da şaşkın bir ben bırakıp salona doğru gitti.

İnternet Kafede AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin