Final

3K 183 73
                                    

" Yemin ediyorum artık iyiyim demekten bıktım. Bundan sonra kim gelirse söyleyeceğim gerçeği. Götüm acıyor, götüm. "

Dilara kahkaha atarken ben somurtarak duruyordum. Sonunda bende dayanamadım ve güldüm. Artık burada durmaktan aşırı sıkılmıştım. Yüzümü yatakta ki pikeye gömerek gülerken bir anda kapı açıldı. Başımı kaldırmadan konuştum.
" Hah işte yine nasıl olduğumu soracak biri geldi. Sormadan söyleyim iyi değilim götüm acıyo- "

Lafımın sonlarına doğru kafamı kaldırdığımda karşımda Baranı gördüm.

Sıçtım, batırdım şuan.

" Anlıyorum. Geçmiş olsun o zaman. " dedi sırıtarak. Elinde çikolata vardı ve bitterliydi. En sevdiğimmm .

' Çoğu kişi meyve suyu veya bisküvi getirdi. Farklılık yapayım dedim. ' diyerek devam etti ve çikolatayı bana uzattı ancak şimdi yiyemezdim. Aslında biraz utanma hissi vardı içimde. Sonuçta itiraf etmiştim onu sevdiğimi.

Saçma konular konuşarak zaman geçmişti. Baran ve Dilara da gitmişti. Bende yarın çıkacaktım buradan. Fiziksel acının dışında derinlerde bir yerde ruhsal acıda vardı. Yiğite karşı nedensizce kötü hissediyordum.

Aslında nedeni belliydi. Onun beni sevdiği gibi sevmemiştim onu. Umut vermiştim.

Ama ne demişler; kalp bu ota da konar, boka da.

2 HAFTA SONRA

Karşıda hiç sigara içerken görmediğim çocuk sigara içiyordu. Serseri görüntüsünün yanında suratı masumluğunu gösteriyordu. Apartmanın kapısını kapattım ve birkaç adım daha attım. Gözleri üzerimdeydi.

Okul dün kapanmıştı. Baran ile ilişkimiz arkadaş gibiydi. Hatta kanka gibi. Bana hiç görmediğim Baranı gösteriyordu.

Baran espiri yapıyordu.

Şebeklik bile yapıyordu.

Damla ve Burak çıkmaya başlamışlardı.

Kısacası herkes mutluydu. Yiğit dışında...

Ben piyanodan sonra gitar çalmayı öğrenmeye başlamıştım. Yine aynı kursa gidiyordum ve bunun içinde internet kafenin önünden geçiyordum.

Ve her oradan geçişimde gülesim geliyordu. Resmen dejavu yaşıyordum. Zaten Baran da gülüyordu bu duruma.

Yiğit ile kaç dakikadır bakışıyoruz bilmiyorum ama ilk harekete geçen ben oldum. Selam vermeden olmazdı bu yüzden gülümseyerek yanına gittim.

Hiç bir şey olmamış gibi davranıyordum.

Bana yapılmasından nefret ettiğim şeyi başkasına yapıyordum.

Kendimde bir kere daha soğudum.

" Yiğit? Nasılsın? " dediğimde sigarasını yere attı ve ayağıyla ezdi. Yüzünde soğuk bir ifade vardı.

" Sana geçmiş olsun dememiştim. Onun için geldim. Geçmiş olsun. "

" Sağol. Ama olmaz böyle gel oturup konuşalım biraz. " dediğimde hafif tebessüm etti. O an içimde bir sızı oluştu. Böyle olmasını bende istemezdim ki. Sadece lanet olsun ki Baranı çok seviyordum.

" Aslında acilen gar'a gitmem gerekiyor çünkü yaz tatili için Antalyaya gideceğiz. "

Onun adına sevinmiştim. Tatil iyi gelirdi. Hem belki unuturdu. Gülümsedim gözlerine bakarak. O da gülümsedi.

Dostumdu ki o benim. Seviyordum onu da. Acı çekmesini istermiyim.

Aniden içimden gelen bir istekle ona sarıldım. Uzun bir süre sarıldık. Öyle ki kolları huzurluydu ve benimde uykum gelmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İnternet Kafede AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin