~14~

2.8K 163 52
                                    

Mültimedya Damla. İyi okumalar cnms :*

" Bir dakika ya. Siz nereden tanışıyorsunuz ? " dedim bir Barana bir Yiğit'e bakarken. İkisi de cevap vermek yerine birbirlerine bakıyordu. Öyle ki gözleri ile iletişim kurduklarını sanmaya başlamıştım.

" Siz birbirinize bakmaya devam edin. Çok romantik cidden. Ben gidiyorum. " deyip arkamı döndüğümde peşimden gelmek yerine konuşmaya başlamışlardı. Sessiz konuşmalarından şüphelensem de salona geri döndüm.

Maç bitmişti ve Damlayla konuşmuştuk gitmeden önce. Anladığım kadarıyla Buraktan hoşlanmıştı. Ve Eğer Baran ile aranızı yaparsam sen de Burak ile aramızı yap demeye çalışıyordu. Evet, böyle dememişti ama ben anlamıştım işte.

Bizim okul kazandığı için çoğu kişi bunu kutlamaya gidiyordu. Ancak ben eve gidiyordum. Aslında hayalim sarhoş olmam ve sonrasında Baranın beni kurtarması ama.. Ben içki içmem. Zaten hiç içmedim. Sanırım. Neyse biraz tatmış olabilirim.

" Elçin. Dur bekle. "

Gelen ses ile arkamı döndüm. Yiğit koşarak yanıma geliyordu.

" Efendim Yiğit ? " dedim bıkkınca.

" Baran iyi birisi değil. Onunla görüşme. " dedi bana. Ağzımdan çıkan 'hah' kelimesine engel olamadım. Gözlerimi devirdim ve yoluma devam ettim. Ancak kolumda ki eller buna engel oldu.

" Anlatmama izin ver. " dediğinde oflasam da kafamı salladım ve boş bir banka oturduk.

" Bu okuldan önce Baran ile aynı okuldaydık. Arkadaştık. Ancak o sevgilimden hoşlanıyordu. Sürekli sevgilimin evine gidiyordu. Ondan sonra kavga ettik. 1 gün sonra kız benden ayrıldı. "

Derin bir nefes aldı ve gözlerini yumdu. Yüzünü buruşturup devam etti.

" Kısacası Baran şerefsizin teki. Seni de elimden almak istiyor. "

" Ben senin elinde değilim Yiğit. Üzgünüm. Belki bilmediğin şeyler vardır." dediğimde hızla ayağa kalktı. Bende ayağa kalktığımda ondan hiç beklemeyeceğim hareketi yaptı. Aslında yapmaya kalktı. Ellerini enseme koymuş tam öpecekken suratına yediği tokat ile uzaklaştı.

Yiğit beni öpmeye kalkmıştı.

Tabi ben masum kız olduğum için tokat atmıştım.

" Elçin özür dilerim. " dedi arkamdan koştururken. Orada duracak halim yoktu ya.

Merak etmeyin klasik " Bir camı kırdığında özür dilersin. Ama bu kalp , cam değil. " demeyeceğim.

Tam bir Elçin olup "Siktir git Yiğit." diyorum tabi ki.

Adımlarımı eve doğru yönlendirdim. Bu olayın şokundan çıkmak zor olacaktı.

Eve girdiğim gibi internete girdim. Telefon ard arda titrerken bu kadar mesaj geldiği için şaşırdım. Baktığımda WhatsApp grubundan olduğunu gördüm.

WhatsApp Grup Konuşması

Ulaş : Maçtan sonra kavga etmişler bizim okul ile diğer okul.

Cem : Sen etmedin ve izledin dimi?

Ulaş : İşim vardı sus.

Dilara : Bizim dans grubu ile karşı takımın dans grubu da kavga edecekti ama olmadı.

Ulaş : Halbuki sen tek başına hepsine yeterdin dimi :)

Dilara : Elçin ve ben hepsini döveriz. Yani sanırım.

İnternet Kafede AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin