Petnaesti deo

2.1K 53 19
                                    

ANDREA P.O.V.

Izasla sam sa zadnjeg casa, likovno, isfolirala sam se da mi je muka, mada posle poljupca sa Lukom stvarno mi nije dobro. Necu zvati vozaca, ici cu peske da malo razbistrim misli. Razmisljala sam o svemu, ali i poljupcu sa Lukom. Da li je Aleksa saznao? Boze, definitvno je saznao, pa cela skola zna.Jao najebali smo kolektivno. Ali barem cu moci da se izvucem sa tim da je on mene poljubio, ne ja njega.

U kakvom sam odnosu sada sa Lukom? Sta on misli? Zasto me je poljubio? Da li se posvadjao sa Aleksom? Hiljadu pitanja mi se motalo po glavi, ali sve je to nestalo u trenutku kada sam videla onog manijaka koji me je umalo silovao ispred kluba, sva sreca pa je Luka naisao. Opet Luka, jao boze Andrea mani ga se. U trenutku sam zastala i prestala da disem. Drhtala sam i srce mi je kucalo kao nenormalno, imala sam osecaj da ce svakog trenutka iskociti. Susreli su nam se pogledi i on mi se jezivo nasmejao. Da li me se seca? Sledeceg trenutka sam krenula da trcim kao luda gde sam u prolazu zakacila nekoliko ljudi. I tako sam se u 5 minuta nasla u mom dvoristu i uletela u kucu, zatvorila vrata, zakljucala ih i naslonila se na njih. Brzo sam disala pokusavajuci da uhvatim dah dok su mi se suze slivale niz obraze. Kada sam se malo smirila, otisla sam na kauc u dnevnoj, pokrila sam se cebetom i u tisini jecala i u sledecem trenutku sam zaspala.

Nalazim se u beloj sobi bez vrata. Ispred mene je ogroman krevet koji je ceo crn. Osetila sam dah na svom vratu i momentalno sam se okrenula. Iza mene je stojao manijak iz kluba koji je imao odvratan pogled sa crvenim ocima i perverznim osmehom. Priblizio mi se jos vise, uhvatio za struk, a ja sam krenula da vristim i udaram ga po grudima, ali kao da me niko nije cuo i da moji udarci nista ne znace. Osetila sam hladnu ostricu na vratu i ukocila sam se i krenula glasno da vicem plakajuci. No kao da je sve to bilo beznadezno.

-Ne brini, nece nista boleti.-tiho je rekao.

-Andrea, Andrea!? Jebote sta ti je! Andrea, probudi se!- cula sam Aleksine glasove.

Dosla sam sebi, naglo ustala sva zadihana, znojava i natecena od plakanja. Aleksa me je gledao sa zabrinutim pogledom. Dosla sam sebi i shvatila da je to bio jos jedan kosmar.

-Andrea pobogu sta ti je? - Aleksa je sedeo nedaleko od mene i posmatrao me. Ne mogu mu reci sta sam sanjala, napravice citavu frku oko toga. Mozda jeste kreten ali je previse zastitnicki nastrojen prema meni.

-Nista, samo sam nesto lose sanjala. - slagala sam u sekundi i posla ka kuhinji po casu vode.

-Sigurno? - sumnjicavo je gledao u mene smestivsi se na barsku stolicu koja je stajala za sankom.

-Ma da, opusteno. - blago sam se nasmejala i otpila gutljaj vode.

-Dobro. Hteo sam da popricamo o tvom i Lukinom poljupcu. - malo se uozbiljio i setila sam se glavne skolske teme. Lukin i moj poljubac.

-Vidi Aleksa, on je mene poljubio, ne ja njega, cak ni ne znam zasto je to uradio. On mozda jeste tvoj drug ali nemas pravo da odlucujes o mom zivotu. Da smo se poljubili mojom inicijativom ne bi imao pravo glasa. Jasno? - teatralno sam zavrsila izlaganje upiruci prst u njega.

-Naravno. - rekao je okrenuo glavu pa rekao sebi u bradu - Pusticu vas nakon sto mu odrubim glavu-rekao je i ja sam se tiho nasmejala.

-Cula sam to. - rekla sam prekorno. Pogledala sam na sat i videla da je pola sedam a u sedam dolaze Kaća i Lana. Moja soba izgleda gore od Aleksine a to je tesko postici.

-Da znas za pola sata mi dolaze Kaca i Lana. - rekla sam Aleksi koji je gledao nesto po telefonu i mrstio se.

-Ma vazi i meni dolazi drustvo, mini zurka. - kao nevinasce je slegnuo ramenima sto je trebalo da znaci bice haosa koji ces morati da sredis, u suprotnom mama i tata ce nas se odreci preko novina.

-Naravno, pravi ti zurke, nemas pametnija posla. - prevrnula sam ocima i onda se setila da sam zaboravila da ga pitam za Teodoru.

-Sta kaze Teodora, je l stvarno trudna? - na ovo se namrstio i krenuo da izlazi ih kuhinje.

-Saznacemo veceras. - dobacio je i izasao iz kuhinje. Pa bilo bi lepo da sredim svoju sobu.

................

Nakon cele priče gledala sam u Kaću i Lanu kao da sam krivac pred sudom. Kao ona pripovetka Jazavac pred sudom. U kom se to bese razredu radi? Jao pa to je ona knjiga pripovetki sa prelepim koricama. Bar je bila dok me Aleksa nije gadjao njom kad smo se on, Luka i ja igrali rata, naravno njihova ideja. Ali to sad nije bitno.

-Ja mislim da se ti njemu svidjas. - rekla je Lana sa osmehom od uva do uva.

- Ne lupaj gluposti to je Luka svi znamo da mu je samo seks u glavi. - Kaca je prevrnula ocima, a ja sam se zamislila. Mozda samo hoce da me odvuce u krevet? Ali opet mislim da ne bi smeo pored Alekse.

-Ne znam sta hoce, ali me ni ne zanima, samo nek me pusti na miru. - bacila sam se na krevet. Iz dnevne sobe se vec desetak minuta cuje glasna muzika sto znaci da je zurka pocela. Divno.

-Je l si svesna koliko te devojaka sada mrzi?-rekla mi je Lana.

-Pa sta, mrzele su me i pre.-rekla sam.

-Pa da, jer si rodjena sestra Aleksi i ceo zivot se druzis sa Lukom i njihovim drustvom, ali sada si se jos poljubila sa Lukom.-rekla je Kaca.

-Ma neka su, ko ih jebe. Znate sta? Sad cemo da se spremimo kao sto znamo i da sidjemo dole. - rekla sam i namignula sam im u istom trenutku i vec u glavi zamisljala da obucem najkracu haljinu koju imam.

-Uuu moze. - Kaca je bila odusevljena kao i Lana.

Nakon dvadeset minuta sve tri smo bile spremne. Ja sam imala kratku crnu haljinicu sa tankim brtelama, crnim sandalama i visokim repom. Slicne haljine su imale i Lana i Kaca samo sto je Lanina bila kraljevsko plava a Kaćina siva. Obe su imale crne salonke i pustene kose. Sisle smo dole i ostala sam u soku. Dnevna soba, kuhinja i hodnik su bili puni ljudi. Je l moja kuca odjednom postala klub ili sta? Cak je i dj tu? Okej, Aleksa stvarno brzinski moze organizovati full zurku. Bice puno posla oko ciscenja. Aleksa i Stefan su krenuli ka nama, a ja sam pogledom trazila Luku. Sedeo je za barskom stolicom. Imao je crne farmerke i belu kosulju sa podvrnutim rukavima i bio je neverovatno zgodan. Pored njega je sedela plavusa koja mu se obesila oko vrata i nesto saputala na uvo. Kako god, resila sam da ga izbegavam.

-Moje dame izgledate divno, ako smem da primetim. - Stefan je bio dzentlmen kao i uvek.

-Izgledaju kao da su posle u javnu kucu. Ti nemas duzu haljinu? - Aleska je prosto sevao ocima na mene. Nasmejala sam se jer je haljina zasita prekratka.

-Imam ali nisam htela da je obucem i prestani da zvocas, nemam 12 godina. I zasto je ovde ovoliko ljudi? Rekao si da ce ovo biti mala zurka. - pogledom sam prelazila po masi koja igra i pije.

-Malo smo se zaneli. - decacki se nasmejao i udario Stefana laktom u rebra.

-Mislis ti si se zaneo. Ja sam lepo rekao da ne zoves ovoliko ljudi, a ti zapeo. - rekao je Stefan prelazeci pogledom preko Kacinog tela. Opa.

-Koja si ti izdaijca, ja ne mogu da verujem.-rekao je Aleksa i prevrnuo ocima.

-Ko je izdaijca? - cula sam dobro poznati glas iza sebe i ukocila sam se.

.

Zdravo ljudi, htela sam da vam se izvinim, jer bas dugo nije bilo dela, ali imam previse obaveza oko skole. Znam da uvek kazem da cu pokusati biti redovnija, pa se izvinjavam ovom prilikom. Hvala vam na podrsci na poslednjem delu. Lyy

Samo njegovaWhere stories live. Discover now