Cetvrti deo

2.4K 60 1
                                    

Zraci sunca koji se probijaju kroz moj prozor su se nasli na mom licu. Otvaram oci pokusavajuci da se odmotam iz slusalica u koje sam se sinoc umotala dok sam gledala seriju. Nikad nisam ovoliko spavala i bas sam odmorna i iz meni nepoznatog razloga jako raspolozena. Krecem ka kupatilu da se sredim. Posto sam ovog jutra ustala ranije nego inace, odlucila sam da stavim masku za lice. Oprala sam zube, stavila masku i uputila se u kuhinju da uznem kafu. Ugledala sam Aleksu koji je sinoc ocigledno zaspao na kaucu igrajuci igrice, pa sam odlucila da se malo nasalim sa njim.

-Aaaaaa!- vrisnula sam iz sveg glasa dok sam bila na samo par centimetara od njegove glave gledajuci ga lice u lice.

-Sta? Ha? Aaaaa!- vrisnuo je i iskolacio oci kada me je video sa crnom maskom na licu. Toliko je poskocio da je umalo pao sa kauca.

-Da se nisi malo uplasio?- pocela sam da se smejem i nisam mogla da prestanem.

-Ti bas nisi normalna.- rekao je dok se rukom drzao za grudi. -I sta ti je to na licu uopste?

-Maska za lice.- idalje sam se smejala i drzala za stomak koji me je zaboleo od smeha.

-Mada toliko si ruzna da bi se uplasio i da nemas to na licu.-podrugljivo se nasmejao i uzeo jastuk da me gadja. Vesto sam izbegla i isplazila mu se, pa krenula u kuhinju po kafu.

Otisla sam u sobu i dok sam ispijala kafu, proveravale sam poruke i gledala nove postove na instagramu. Otvorila sam ormar da vidim sta cu danas da obucem. Bio je petak, tako da sam htela neku opustenu kombinaciju. Odlucila sam se za crne adidas helanke, kracu adidas crno-belu majicu i nike air force 1 bele patike. Preko sam uzela trenerku i krenula u skolu.

U skoli se nista specijalno nije desilo. Dosla sam kuci oko tri i odmah otisla u sobu. Iz nekog razloga sam bila nervozna, pa sam legla na krevet, pustila muziku i uzivala. Pala mi je na pamet ideja da pozovem Lanu i Kacu da prespavaju kod mene. Odavno nismo pravile pidzama party, a svakako je petak, dakle odlicna kombinacija. Uzela sam telefon i pozvala ih.

-Ejjj.- rekla je veselo Kaca.

-Gde ste, sta ima?- pitala je Lana.

-Evo nista, nego imam super ideju. Zasto ne biste dosle kod mene da prespavate veceras?- rekla sam i nestrpljivo cekala odgovore, ali vrlo brzo sam ih i dobila.

-Moze, bice nam top.- rekla je Kaca uzbudjeno.

-Moze i obavezno spremi neki alkohol.- rekla je Lana koja je uvek spremna za dobru zabavu.

-Okej, onda kod mene u sedam i ne zaboravite da spremite neke dobre kombinacije, mozda sutra izadjemo.

-Vaziiii.- rekle su obe i ja sam prekinula vezu.

Posle odgledanih par epizoda serije, krenula sam ka dnevnoj da popijem kafu. Da jako volim kafu i mogla bih stalno da je pijem. Dok sam kuvala sebi kafu u kucu je uleteo Aleksa.

-Gde su kljucevi od auta?- pitao je zadihano.

-Na polici. Gde toliko zuris?- pitala sam ga.

-Idem po pivo i grickalice, dolaze ovi moji.-kad sam to cula, mrak mi je pao na oci.

-Ko tacno dolazi?-pitala sam vidno iznervirana.

-Tvoj omiljeni Luka, Stefan i Marko.- rekao je sa osmehom od uva do uva.

-Super,-rekla sam ironicno- onda kupi i Somersby, jer mi dolaze Lana i Kaca.

-Dnevna soba je nasa.- podigao je ruke u vis kao da mu je zao, a zapravo nije.

-Nije fer, moja soba je tri puta manja od dnevne sobe.- rekla sam namrsteno.

-Prvi sam rekao.- nasmejao se pobednicki i izasao iz kuce.

-To cemo jos videti.- rekla sam jako glasno u nadi da ce me cuti.

Nakon par sati, sve je bilo spremno za njihov dolazak. Zaculo se zvono na vratima i ja sam potrcala da ih otvorim. To su bile Lana i Kaca,

-Ejjj!- rekla je Lana i zagrlila me. Da ta ista Lana koja mrzi grljenje.

-Otkad se ti grlis?- rekla je Kaca aludirajuci na Lanu.

-Ne znam i ja se pitam.- rekla je Lana nakon cega smo se sve tri nasmejale.

-Ajde upadajte.- rekla sam i one su usle u kucu.

Samo njegovaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora