Dvanaesti deo

2.1K 60 28
                                    

Nije izgledala nista drugacije nego obicno. Duga crna kosa joj je padala niz ledja. Na sebi je imala kratku haljinicu negde do polovine butina i stikle najmanje petnaest centimetara visoke. Majka za primer. Vecina devojaka poput nje nisu bile nesto lepe vec su svoju lepotu prikazivale sa tonom sminke. Ne vidim potrebu za tolikom sminkom. Ako stvarno misle da su toliko lepe zasto bi se sminkale. Uocila me je i pogledala a u njenim ocima se videlo cudjenje i neka mala doza straha. Prisla sam samouvereno dok su me njene drugarice gledale kao cudakinju. Mislim to sam i bila na neki nacin. Bila sam u helankama i nike duksu. Ali hej! Ovo je bilo bitno nisam imala vremena da se spremim.

-Hej....-rekla sam gledajuci je u oci. Pogled mi je presao na njen dekolte i sad vidim da mi brat nije toliko glup. Da sam lezbejka i meni bi se njene sise svidele. Uglavnom, vraski je zgodna.

-Zdravo.-rekla je vise za sebe i to nekako drsko. E pa neces tako sa mnom.

-Moramo da pricamo.-glavom sam pokazala na vrata iza kojih su stajali moj glupi brat i njegov jos gluplji drug.

-Ako bas moram...- prevrnula je ocima i nesto sapnula drugaricama. -Sacekaj me ispred, tu sam za minut.

Poslusala sam je i krenula da izadjem. Prasnula sam u smeh kad su vrata na pola otvorena udarila u nesto. To nesto su bile glave Luke i Alekse koji su izgleda bezuspesno prisluskivali nas razgovor zbog preglasne muzike u klubu.

-Rambo, lakse malo, pa zamalo da unistis ovo lepo lice.- sa malim smeskom je rekao Luka. Na celu mu se jasno videlo crvenilo od udarca. Iskoristila sam situaciju da mu bolje osmotrim lice. Imala sam utisak da te tamne oci mogu da progutaju i najgoru tamu. Uvek sam bila ljubomorna, jer je imao duze i lepse trepavice od mene. Imao je izrazene vilicne kosti sto je meni bilo jako seksi pogotovo.....Okej Andrea, shvatili smo da ima lepo lice. Ali nista sem toga.

-Izvinite sto sam vas prekinula u prisluskivanju.- rekla sam ironicno.

-Gde je Teodora?- pitao je Aleksa dok je gledao preko mog ramena u vrata wc-a.

-Sad ce da izadje. Ne brini nece da se porodi unutra, ima jos devet meseci.-rekla sam slatko dok se Luka suzdrzavao da ne prasne u smeh. Aleksa nas je popreko pogledao. U tom trenutku je Teodora izasla iz wc-a.

-Idemo ispred ili....?- pitala je ni ne pogledavsi Aleksu. Vidi se da je dete napravljeno iz ljubavi.

-Da, idemo ispred.- rekla sam i svi smo krenuli napolje. Prvi su isli Aleksa i Teodora, a iza ja i Luka.

-Je l' bi bio zlocin ako bi je sad gurnula niz stepenice?- pitala sam mrtva ozbiljna Luku pokazavsi mu na stepenice ispred nas.

-Pa posle Vukasin da te vadi iz zatvora.- rekao je ozbiljno ali vidim da ga je ovo zabavljalo.

-Pa sto, ja bih svalila krivicu na tebe, taman bi ubili dve muve jednim udarcem. Resimo problem bebe i ti bi bio u zatvoru, manje bi te vidjala po kuci.-iako sam se salila sad vidim da ovo mozda nije losa ideja.

-Jebi se! Ajde da resimo ovo ceka me zgodna plavusa.- zlobno se osmehnuo.

-Ma pusi ga.-prosla sam pored njega i izasla ostavljajuci ga iza mene da se smeje. Kad smo izasli ispred zavladao je muk. Svo troje smo imali pitanja ali ih niko nije postavljao. Teodora je prva progovorila posle par minuta cutanja.

-I? Zasto smo ovde?- pa ja ne verujem. Trudna je sa Aleksom i pita zasto smo ovde.

-Ocigledno smo ovde da razjasnimo zasto Aleksa nema para da kupi kondome. Stanite on ima para, sto znaci da ima neki drugi problem. Reci mi je l' te radnica u trafici cudno gleda?- rekao je Luka. Nisam mogla da se ne nasmejem na ovo, dok ga je Aleksa samo udario u potiljak.

-Da razjasnimo odmah. Ja sam uvek koristio zastitu. Ne kazem da nisi trudna ali sanse da sam ja otac su ravne nuli.- rekao je Aleksa ozbiljno i tek onda sam shvatila da je ovo ozbiljno.

-Kako si saznala da si trudna?- pitala sam je i gledala kako nervozno gleda u zamisljenu tacku na zidu ispred nas.

-Uradila sam test i bio je pozitivan.- rekla je jednostavno ne pomerajuci svoj pogled sa mog lica.

-A ginekolog?- mozda gresim ali ja njoj nista ne verujem.

-Nisam bila, zasto bih?- promenila je deset nijansi i nervozno stegla torbicu. Vidi ti to, iz aviona se vidi da je nervozna.

-Pa mozda joj je ginekolog cale.-odvalio je Luka i nasmejao me.

-Nije vreme za tvoje glupe sale.- Aleksa i on su razmenili neke poglede i Luka se uozbiljio.

-Moras da odes kod ginekologa da potvrdi trudnocu i kaze koliko si nedelja trudna da bi znali da li je Aleksa otac.- rekao je Luka i svi smo ga pogledali u neverici.

-Sta? Imali smo predavanje u skoli a ona doktorka je bila vraski zgodna.-rekao je sa osmehom Luka. Lagala bih kad bi rekla da nema lep osmeh.

-Uglavnom moras da odes kod ginekologa i doneses potvrdu jer ti ja nista ne veruejm.- rekao je Aleksa sa prezirom u glasu.

-Hoces da kazes da sam ja kurva?!- zacicala je Teodora i kunem se nadjacala muziku u klubu. Ja i Luka smo se pogledali i prasnuli u smeh.

-Mislim da je svima ovde jasno sta si ti.-rekao je Luka.

-Prekinite!- viknuo je Aleksa- zakazi pregled, donesi dokaz pa cemo smisljati sta dalje.- obratio se Teodori. Pogledala je Luku i mene sa prezirom, okrenula se i vratila se u klub.

-Mislim da cu da kupim kutiju kondoma za svaki slucaj. Oces i tebi da uzmem posto imas problem sa prodavacicom - rekao je Luka na sta ga je Aleksa udario u rame. Neka nam je Bog u pomoci.

........

Izvinite sto nije bilo dela dugo, imala sam puno obaveza oko skole, nadam se da ce sada delovi biti redovniji. Ostavite vote i pisite vase misljenje u komentaru! ❤

Samo njegovaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz