Bilo je oko tri popodne. Nas tri smo sedele u mojoj sobi. Da, Lana i Kaca su i dalje kod mene. Smatram ih sestrama koje nikada nisam imala, osim moje sestre od tetke koja se zove Stefanija, mali djavo. Jednom je dosla kod nas na boravak kad su Lana i Kaca nocile kod mene. Lana je htela da se pobije sa njom, da sa osmogodisnjim detetom, dok se Kaca cepala od smeha. A jos kad se Stef udruzi sa Lukom i Aleksom protiv mene..... bolje da ne znate. Posto nasi u poslednje vreme bas cesto nisu kuci i kako sam cesto sama sa Aleksom (Luka u paketu sa njim), Lana i Kaca provode puno vremena kod nas.
Pricale smo o neobaveznim temama, kopale po mom ormaru, klasicne trac partije i tako. Cula sam otvaranje ulaznih vrata i neke glasove, ali se nisam obazirala. Bilo mi je muka, verovatno zbog popijenog alkohola prethodne veceri pa sam posla do wc-a. Zastala sam na vratima videvsi Luku i Aleksu. Shvatili su da stojim kao debil na stepenicama i posmatram ih, pa su se nasmejali.
-Kad ti je neki gost tu, kaze se cao i pozdravi se.- rekao je Aleksa sa iritantnim osmehom
-Zdravo Andrea.- rekao je Luka i tako otkrio svoje prelepe bele zube. Lik jeste retard, ali vodi racuna o sebi.
-Ako si ti gost u ovoj kuci, ja sam Kristofer Kolumbo.- rekla sam sa puno muke zbog mog trenutnog stanja jer sam se umalo ispovracala dok sam to izgovarala, ali je ne bi bila Andrea da sam im precutala.
Osetila sam jos vecu mucninu i otrcala do wc-a. Molila sam Boga da ne dodju ovde, jer ne volim da me iko gleda kad mi je lose. Kad mi je muka ili imam temperaturu izgledam kao zombi. Nakon povracanja i umivanja sam otvorila vrata i krenula ka dnevnoj da popijem malo vode. Hvala svim svecima, Luka nije bio tu.
-Dobro si?- obratio mi se Aleksa ne skrecuci pogled sa TV-a.
-Mhm.- promumlala sam i nastavila da ispijam casu vode.
-Ja sam kreten. Lepo su mama i tata rekli da brinem o tebi, a ja ti dao da pijes.- rekao je pomalo besno.
-Sta ti umisljas? Stariji si od mene godinu dana, a pritom znam da vodim racuna o sebi za razliku od tebe koji ne pazis sta radis i sa kim radis.- rekla sam aludirajuci na njegove bucne noci koje je provodio uvek sa drugom devojkom. Vec mnogo puta sam mu to prebacivala i znam koliko mrzi kad se mesam u to.
-To nije tvoj problem!- povisio je ton i meni je bilo previse krivo. Ne volim da se svadjam sa njim, brat mi je. Povredi me kad se dere na mene, ali se uvek iskupi na neki lep nacin. Bez reci sam otisla u sobu.
Bilo je oko devet i nista bitno se nije desilo celog dana. Nas tri smo se spremile za izlazak u klub. Ja sam obukla crnu usku haljinu na tanke brtele negde iznad kolena jer mi moj divni brat ne bi dozvolio da je obucem da je mnogo kratka. Imala sam crne sandale-stikle i preko crni kaput. Kaca je imala crvenu haljinu moje duzine, a Lana nebo plavu haljinu koja je za nijansu kraca od nasih. Ona je uvek bila najslobodnija u drustvu.
-Ko dolazi po nas?- pitala sam stavljajuci maskaru na moje i ovako vec duge trepavice.
-V...Vuk.- rekla je Lana nekako tuzno sto i razumem, nije joj lako.
-Hoces li nam konacno reci sta je ono bilo?- Kaca ju je uhvatila za ruku kao znak podrske.
-Pa... pili smo puno i nisam to htela namerno da uradim, bila sam van sebe. Aleksa je stvarno divan i kul i sve, ali ja ipak volim Vuka i ne znam kako cu da ga pogledam u oci... Koja sam ja glupaca jebote... Sve u svemu, velika greska- jedna suza se spustila niz njen obraz.
-Ej, ej, ej, sve ce biti okej. Pricacu sa Aleksom i Vuk nikad nece saznati za to.- zagrlila sam je jako, potom nam se i Kaca pridruzila.
Cule smo sirenu. Pogledala sam kroz prozor i videla Vuka u svom BMW-u. Pogledala sam se jos jednom i onda smo se sve tri krenule napolje.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Samo njegova
Genç KurguSta ce biti kada Luka, najbolji drug njenog brata i ujedno porodicni prijatelj, krene da oseca nesto vise prema Andrei. Andrea je dobra ucenica, jedna od najlepsih i najzgodnijih devojaka u skoli, mada ona tome ne pridaje znacaj za razliku od ostali...