Peti deo

2.4K 56 6
                                    

Sedele smo tako u mojoj sobi. Doduse niko nije sedeo, sve smo lezale. Lana i Kaca na mom krevetu, a ja na podu, na mom cupavom sivom tepihu. Iako sam devojka, nisam fan roze boje, tako da u mojoj sobi, kao i u ormaru preovladaju crna, bela i sve nijanse sive.

Posto je vec bilo oko devet, odlucile smo da obucemo pidzame i da gledamo film i to ne bilo koji, vec Titanik.

-Je l bas moramo da gledamo taj film?- smoreno je pitala Lana.

-Daa!- povikala je Kaca - mislim to je jedan od najlepsih i najtuznijih filmova ikada.

-Sta fali, ionako nemamo bolji.- rekla sam i upalila lap-top.

-Ja sam gladna.- rekla je Lana.

-Da znas da sam i ja.-rekla sam u glavi vec zamisljajuci svu tu predobru hranu. Palacinke, pica, pomfrit, lazanje... Okej, priberi se Andrea.

-Narucicu picu.- rekla sam uzimajuci telefon sa stola.

Nakon deset minuta, zaculo se zvono na vratima. Otrcala sam da otvorim misleci da je pica. Otvaram vrata i moje predivno raspolozenje pada u vodu.

-Dobro vece.- rekao je Luka sa smekerskim osmehom na licu.

-Veruj mi ne moze da bude dobro kad tebe vidim.- rekla sam na sta je on prevrnuo ocima.

-Mozemo mi da udjemo, pa se vi posle svadjajte, napolju je hladno.- rekao je Marko, a Stefan je klimnuo glavom. I zaista, napolju je bilo jako hladno. Nebo je bilo tmurno, a mesec je bio pun i tako je lepo svetleo i obasjavao sve napolju. Iz misli me je trgao Aleksa koji se stvorio iza mene.

-Sto ih ne pustis da udju, sta si stala tu.- rekao je, a ja sam samo prevrnula ocima, navika, i otisla u sobu.

Nakon nekog vremena, zaculo se zvono, opet. Ovog puta znam da je to sigurno bila pica. Sve tri smo posle dole, ali smo ugledale Aleksu i doticne kako jedu nasu picu.

-To je nase!- ljutito je prosiktala Lana.

-Zasto moras da budes ovoliki kreten.- rekla sam Aleksi, dok se on samo zlobno nasmejao punih usta.

-Narucite novu.- rekao je sa osmehom.
To smo i uradili, narucile smo novu picu i sele smo u dnevnu sobu sa njima da je sacekamo. Za to vreme smo mi devojke pile Somersby, a momci pivo.

-Ajde da igramo istina ili izazov.- predlozio je Stefan.

-Nisam znala da ste toliko detinjasti.- dobacila sam im.

-Okej je sto se vi plasite, ne morate sa nama.- rekao je Marko.

-Moze. Igracemo se sa vama.-rekla sam i cinicno se nasmejala.

Svi smo seli u krug i prvi je Aleksa uzeo flasu.Zavrteo ju je i ona je pala na Lanu.
-Istina ili izazov?-pitao ju je sa malim smeskom.

-Istina.-rekla je Lana samouvereno.

Neko vreme je razmisljao sta da je pita jer je Lana zatvorena osoba a i oni dvoje se ne druze bas toliko.
-Da li si nekada prevarila Vuka?

-Ne.-rekla je Lana kao iz topa.

-Lepo lepo Lanice.- rekao je Aleksa, a Lana je samo prevrula ocima. Tu naviku je pokupila od mene.
Posle nekoliko vrtenja stigla je pica. Ja sam je preuzela, platila i vratila se igri.

-Ko je na redu?-pitala sam videvsi da su se oni uveliko zapricali dok sam ja uzimala picu.

-Ja.-rekao je Luka sa osmehom.
Zavrteo je flasu koja je pala na mene.
Prokletstvo. Ako kazem izazov verovatno cu morati da uradim nesto jako glupo, a ako kazem istina moracu da odgovorim na nesto jako glupo. Tako da mi je donekle bilo svejedno.

-Istina.-rekla sam posle par trenutaka razmisljanja.

Zamislio se i posle par trenutaka mu se na licu pojavio perverzni osmeh. Ovo ne sluti na dobro.

-Da li si nevina?-svi su pogledali u mene. Nisam znala u koga da gledam, da li u znatizeljnog Luku ili u u besnog Aleksu, ipak sam ja njegova mala sestrica.
Malo je reci da sam bila ljuta. Ko njemu daje za pravo da me pita tako intimne stavri. Ja nisam kao njegove devojke na jednu noc koje samo iskoristi i baci. Nisam znala sta da mu kazem ali cu da pokusam da se izvucem.

-Sta te briga.-rekla sam i prevrula ocima.

-Pa trazila si istinu sad odgovori.-rekao je ne skidajuci osmeh sa lica.

Videla sam da nemam kud i odlucila da je najbolje da kazem istinu.
-Jesam.-rekla sam i brzo otrcala u kuhinju. Nisam mogla da podnesem te poglede upucene meni zbog mog odgovora.

Posle te igre me niko hvala Bogu nije nista pitao vezano za moj odgovor. Svi su seli na kauc spremni da gledaju film. Jedino slobodno mesto za mene je bilo pogodite gde....Da, u pravu ste, pored kretena Luke. Donela sam kokice i sela pored Luke, a Aleksa je pustio film. Gledali smo neki horor, a ja se jos od detinjstva plasim horora. U jednom trenutku sam se toliko uplasila da sam zabila glavu u Lukine grudi. Bile su tako jake i misicave sto me ne cudi jer ne izlazi iz teretane. Mogla sam da osetim ubrzane otkucaje njegovog srca. Ne znam da li zbog strasne scene ili zbog mog postupka. Upijala sam zanosan miris njegovog parfema. Za nekog ko je tako retardiran ima jako lep ukus i za oblacenje i za parfeme koje sam zapamtila na pamet.
Nasmejao se cinjenici da mi je glava na njegovim grudima, ali ja sam to ignorisala. Film me je smorio, a umor savladao tako da sam zaspala sa glavom na Lukinim grudima.

Samo njegovaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora