Treci deo

2.5K 65 3
                                    

Cas je prosao veoma sporo i dosadno. Istorija je jedan od najdosadnijih casova ikada. Zasto je ikome bitno sta se desavalo pre pet vekova.

Dosao je odmor i napolje smo izasli Uros, Kaca i ja. Lana je kao i obicno negde otisla sa Vukom. Ponekad sam ljubomorna na njega jer provodi toliko vremena sa njom.

Seli smo na jednu klupu nedaleko od stepenica skole na kojima su sedeli ,,popularni" momci. Da tamo su i Aleksa, Luka, Stefan, Marko i par likova kojima ne znam imena iako su stalno u mojoj kuci i pritom su veoma zgodni. Naravno tu su i nekoliko likusa kojima takodje ne znam ime, ali me i ne interesuje iskreno. Nista novo nije i to da u Lukinom krilu sedi neka plavusa prepuna pirsinga. Prestala sam da gledam u njih i usredsredila se na ono sto je Kaca pricala.

-I onda me je pozvao da izadjemo.-rekla je sva nasmejana.

-Ko?- pogledala me je popreko, jer je nisam slusala od pocetka price.

-Pa Stefan.- oci su joj zasijale na sam pomen njegovog imena. Da zaljubljena je u njega jos od prve godine srednje skole.

-Znas da ce te samo odvuci u krevet i sutnuti kao i svaku pre tebe.- rekao joj je Uros na sta se ona namrstila.

-Sta vi znate, mozda se promenio.- rekla je nekako tuzno, jer i sama zna da to bas nije moguce.

-Sanse da se on promeni su iste kao da se ja smuvam sa Lukom.-rekla sam sarkasticno, Uros i ja smo se nasmejali, a Kaca je prevrnula ocima.

-Kad budemo imali dugu i predivnu vezu, setite se ovog trenutka.- rekla je i svi smo se nasmejali.

Uzela sam iz torbe vodu i taman kad sam htela da popijem malo, cula sam da me neko doziva.

-Andreaaa!- pogledala sam ka stepenicama i videla Aleksu kako me zove da dodjem do njega. Povukla sam Kacu i Urosa sa sobom i krenula ka njima.

-Reci.- obratila sam se Aleksi.

Svi su mi se osmehnuli i svima sam uzvratila osmeh, svima sem Luki koji me nije ni pogledao, vec se ljubio sa onom plavusom.

-Zaboravio sam novac kod kuce, mozes da mi das posto planiram da idem negde posle.- pogledao me je molecivim pogledom i namignuo likusi pored njega, znaci ide sa njom negde.

-Da, mogu.- prevrnula sam ocima i pocela da trazim novcanik po torbi.

-Andreica i Uros, pa vi ste presladak par.- cuo se grub, ali u isto vreme tako prijatan glas. Pogledala sam u Luku koji je gledao cas u mene, cas u Urosa sa velikim osmehom.

-On mi nije decko, vec drug.- rekla sam ljuto, jer mrzim kad te neko zeza i povezuje sa nekim koga smatras kao brata, kao ja Urosa.

-Tako je, jer da nije tako, Uros bi se sada kretao uz pomoc staka.- rekao je Aleksa sa ironicnim osmehom.

-A reci mi je l idete u bioskop, drzite se za rucice i te fore.- rekao je Luka i po njegovom osmehu videlo se da ne planira da prestane da me zeza.

-A je l ti cesto ides na preglede zbog polnih bolesti i te fore.- nasmejala sam se, a on je prevrnuo ocima.

-A stvarno ste slatki zajedno.- dodao je Marko kog je Uros presekao pogledom.

-A vi nemate pametnija posla nego da zajebavate nas za vezu koja uopste ni ne postoji.- rekao je Uros iznervirano.

-Evo ti ovo, znas pin.- dala sam mu moju karticu i jos jednom bacila pogled na onu plavusu u Lukinom krilu.

-Pazi na bolesti kretenu.- dobacila sam dok smo odlazili.

-A ti da se ne sapletes na ravno, smotana.- cula sam kako mi dobacuje.

Nakon toga smo otisli u skolu. Peti cas je bila matematika i test za koji sam se jako dugo spremala. Osecala sam posledice prosle neprospavane noci zbog Alekse i njegovih retardiranih drugova, ali sam ipak uspela da odradim test kako treba.

Zadnji cas nismo imali, jer se profesorka prehladila i hvala Bogu na tome, jer je zena luda. Bila sam preumorna, pa sam otisla pravo kuci. Posto je Aleksa jos na casu, pozvala sam Milana, naseg vozaca da dodje po mene. Bila sam preumorna i otisla sam pravo kuci. Usla sam u kuhinju i napravila sebi sendvic.

-Hoces da ti pristavim sto?- pitala me je Nina koja je usla u kuhinju.

-Necu, hvala ti, napravila sam sendvic, idem u sobu.- rekla sam i uputila joj zahvalan osmeh.

-Vazi. Kako je bilo u skoli?- uvek se interesovala za mene i drago mi je zbog toga.

-Kao i svaki dan, dosadno, hvala na pitanju.-nasmejala sam se i izasla iz kuhinje. Ona je ostala da raspremi haos koji sam napraila dok sam pravila sendvic.

Otisla sam u sobu, pricala ukratko sa majkom i pustila seriju. Ne gledam cesto serije, ali sam resila da cu sada da pocnem neku, jer i ovako ne znam sta da radim kad nemam nista da ucim. Pocela sam da gledam Vampirske dnevnike. Posle 6 epizoda sam i zaspala i nisam se budila do jutra.

Samo njegovaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang