-Sta hoces Luka?-pitala sam u pokusaju da budem hladna i mirna dok sam u sebi drhtala.
-Od tebe lepoto puno toga.- priblizio mi se i opet mi je srce poludelo. Pogledao je u mene pa negde iza mene. Zadrzao je pogled i prevrnuo ocima. Iz radoznalosti sam se i ja okrenula. Videla sam neku plasticarku koja trci ka nama. Kad sam se okrenula nazad ka Luki on me je vec posmatrao i malo nakrivio glavu. U kutu usana mu se pojavio mali osmeh.
-Objasnicu ti kasnije.- rekao je na brzinu i u sledecem trenutku su se njegove usne nasle na mojima.
Trenutak kasnije sam shvatila sta se zapravo desava. Luka me je drzao obema rukama za struk i privuko me blize. Tada je desnu ruku podigao i stavio na moj vrat dok mi je palcem milovao obraz, a levom rukom me je stegao jos cvrcse. Dodir mu je bio nezan, ali u isto vreme nekako grub i posesivan.
Kada sam dosla sebi i ukapirala da se upravo ljubim sa Lukom, Lukom koji je najbolji drug moj brata, Lukom koji je doslovno najveci fuck boy u skoli, Lukom koga tehnicki mrzim, momentalno sam se odvojila od njega. Sokirano sam ga pogledala, okrenula se i videla prakticno pola skole kako bulji u nas, Kacu koja stoji drzeci se rukom za glavu i Lanu sa otvorenim ustima i telefonom u rukama uperenim u nas. Jos jednom sam bolje osmotrila da vidim je li Aleksa u blizini. Hvala bogu nije bio ovde, jer bi u suprotnom vrlo verovatno pobio pola Lukine familije.
-Andrea sto si tako bleda? Jesi ok?-rekao je Luka. Sta on misli? Upravo me je poljubio na sred skolskog hodnika. Aleksa ce ga sastaviti sa crnom zemljom i u slucaju da nije primetio- POLJUBIO ME JE. Samo sam pogledala njega, Lanu i Kacu i otrcala u wc. Osetila sam pogrede na sebi, ljubomorne, zavisne, zacudjene i pritom cula razna dosaptavanja.
-Koja jebena srecnica!
-Jesu oni zajedno?
-Sta se upravo desilo?
-Meh samo je jos jedna u nizu njegovih devojaka, opusteno.
U sledecem trenutku sam usla wc, zatvorila vrata za sobom i naslonila se ledjima o njih osetivsi hladnu povrsinu. Zatvorila sam oci na par sekundi i duboko uzdahnula.
Kada sam otvorila oci imala sam sta da vidim. Na dva metra od mene je stajao Aleksa sa Stefanom. Divno. Usla sam u pogresan wc.
-Jel te juri neko?- obratio mi se Stefan.
-Pricaj, koga treba da bijemo?- nadovezao se Aleksa.
-Ma kasnim na cas, slucajno sam omasila.- Brzinski sam rekla i izletela iz wc-a sto sam brze mogla. Usla sam u prostoriju pored i ovaj put sam pogodila.
Kaca i Lana su me cekale unutra jer su provalile gde sam nameravala da odem. Pored njih je bilo jos par devojaka iz trece godine koje su me gledale zavidno i tada mi se najvisa od njih obratila.
- Srecnice! Kakav je osecaj poljubiti Luku?
- Sta tebe boli kurac za to, napusti prostoriju.- rekla je Lana streljajuci je pogledom. Devojka je prevrnula ocima i izasla zajedno sa svojim drugaricama.
-Andrea dugujes nam objasnjenje.- nastavila je Kaca.
-Dugujem vam mnogo objasnjenja- rekla sam misleci i na onu situaciju od sinoc-ovako...- u tom trenutku nas je prekinulo zvono.
-Imamo cas kod Milovanovica, bolje bi bilo da ne zakasnimo, tako da kod mene veceras u 7. Objasnicu vam sve- rekla sam im.
-Vazi- rekle su jednoglasno.
LUKA'S P.O.V.
Sedim sam na stepenicama skole, jer mi ne pada na pamet da idem na biologiju, svakako ce mi na kraju pokloniti ocenu. Cekam Aleksu i Stefana vec 10 minuta. U mislima mi je trenutno Andrea i nas poljubac. Ne znam da li sam pametno postupio, ali ona likusa me je stvarno smorila, a Andrea se samo tu nasla. Ovo ionako ne znaci nista, jednostavno se nasla na pogresnom mestu u pogresno vreme. Doduse ja sam njoj prisao. Ma kao da je bitno, svakako je to jedan glupi poljubac, a ono od sinoc je bila posledica viskija. Bilo pa proslo, kao i svaka druga devojka. S tim sto sam se osetio prokleto dobro kada sam osetio njene usne na mojima. Dobro Luka, ona ti je kao mladja sestra. Fakticki, mladja sestra je mog najboljeg druga. Aleksa! Jao jebote! Sranje! Imam samo problem sa Aleksom i to mi je trenutno najveca briga. Kako cu raskrstiti to sa njim. Sve dok ne sazna super, ali vest o nasem poljupcu se verovatno vec prosirila kroz celu skolu tako da pitanje je vremena. Stvarno sam trebao da razmislim pre nego sto sam tako postupio. U tom trenutku me u razmisljanju prekine Aleksa i Stefan koji sedaju pored mene.
-Gde ste se zadrzali toliko?- pitao sam ih.
-Ma bili smo do wc-a.-odgovorio mi je Stefan.
-Jebote, Andrea je uletela tako izbezumljena kao da je neko juri.-rekao je Aleksa.
-Vec nam je proslo kroz glavu da treba da bijemo tog nekog kao prosle godine one likove sto su je udarili po dupetu. Ima dobro dupe,necu da gresim dusu.- rekao je Stefan sa zamisljenim pogledom verovatno zamisljajuci Andreino dupe. Odjednom sam dobio neki poriv da ga udarim, ali u tome me je vec pretekao Aleksa.
-Zacepi.-rekao mu je Aleksa ostro. Nije mu ovo prvi put. Dosta likova u skoli se pale na Andreu, evo iskreno.
Aleksa je uzeo telefon, a Stefan i ja smo se udubili u pricu oko utakmice koju imamo za vikend. Odjednom sam osetio Aleksin pogled na sebi. Okrenuo sam se ka njemu, a on me je gledao besno i u neverici u isto vreme. Vec mi je proslo kroz glavu zasto me tako gleda, a da potvrdim to sam pogledao u njegov telefon i video sliku mene i Andree kako se ljubimo u hodniku. Bilo bi bolje da je cuo, nego sto je video. Sranje.
-Jel ti to mene zajebavas?!-rekao je Aleksa skoro vicuci.
-Dobro, smiri se, objasnicu ti, ne pravi scenu, vec me saslusaj.- rekao sam smirenim glasom u pokusaju da ga primirim.
-Da se smirim?! Kako bih trebao da se smirim? Poljubio si mi sestru. Znas koliko mi znaci i koliko je volim. I koliko me izludjuje svaki momak koji pokusa nesto sa njom.-rekao je Aleksa drsko i ljutito.
-Ooo Luka zavidim tii.-rekao je Stefan.
-Ne potpaljuj vatru debilu.-rekao sam mu upozoravajuci ga pogledom.
-Sahranicu vas oboje, kunem vam se.-rekao je Aleksa, zabacivsi glavu.
-Slusaj, video sam je na hodniku i...-krenuo sam da mu objasnjavam.
CZYTASZ
Samo njegova
Dla nastolatkówSta ce biti kada Luka, najbolji drug njenog brata i ujedno porodicni prijatelj, krene da oseca nesto vise prema Andrei. Andrea je dobra ucenica, jedna od najlepsih i najzgodnijih devojaka u skoli, mada ona tome ne pridaje znacaj za razliku od ostali...