Lezala sam dobrih sat vremena i gledala u plafon. Cula sam otvaranje ulaznih vrata. Odmah sam znala da su to Luka i Aleksa. Otisli su u Aleksinu sobu, a ja u kuhinju. Ne pijem cesto, ali sad mi je stvarno trebalo nesto zestoko. Sa stola sam uzela tatin viski koji cesto pije dok radi. Popila sam jednu casu i gledala kroz prozor. Ne mogu da verujem da ce Aleksa postati otac. Nije uspeo da sacuva ni naseg papagaja Kicu, koji mu je "slucajno" pobegao. Ne znam ni kako ce nasi reagovati. Otac mu je milion puta pricao da pazi sta radi, jer je vrlo dobro znao koliko cesto Aleksa menja devojke. Popila sam jos jedan viski i krenula u njegovu sobu da mu saopstim "srecne vesti". Uletela sam u sobu i pogled mi se zaustavio na Luki koji je lezao na krevetu samo u sivoj nike trenerci sa mokrom kosom bez majice. Lik je izgledao kao bog, kunem vam se. Nije mi prvi put da ga vidim bez majice, ali ovog puta mi je bio previse privlacan. Vidjam i druge Aleksine drugare bez majice, znam raj za zenske oci. Oni su prilicno slobodni u nasoj kuci, mislim nije kao da mi smeta. Jos jedna privilegija imati starijeg brata. Trgla sam se i setila zbog cega sam zapravo dosla, zatvorila vrata sobe da nasi ne cuju i sela na krevet.
-Sta ces ovde?- pitao me je Aleksa brisajuci kosu sa peskirom izlazeci iz kupatila sa peskirom oko struka.
-Moramo da pricamo bitno je.- necu da okolisam, bolje da mu odmah kazem.
-Da ja idem onda ili?- Luka je ustao spreman da nas ostavi same.
-Ne moras, nije u vezi mene, a i Aleksi ce trebati pomoc u cuvanju dece.- oboje su me gledali kao da sam pala s marsa.
-Je l ti poznata devojka po imenu Teodora? Plasticna devojka, previse sminke, premale haljine, a prevelike stikle- ne verujem da ce da se seti, jer svaka devojka sa kojom je bio odgovara ovom opisu.
-Da znam, bolje je pitanju odakle je ti znas?- znam zasto me ovo pita. Ona je kurva i zaradjuje tako. Ako je poznajem, to verovatno znaci da se druzim sa njom, a njemu se to ne bi svidelo.
-Pa dragi brate, ona je danas bila ovde da bi ti saopstila da ces za devet meseci postati otac.- mislim da u tom trenutku nije disao, ali ne od soka, nego zbog napada smeha koji su dobili i on i Luka u narednom trenutku.
-Mislio sam da ti nisi duhovita, ali izgleda da sam pogresio.- Luka je jedva izgovorio dok se drzao za stoma, jer se smejao kao nenormalan.
-Smesno je, ali nije bas tema za salu.-popreko me je pogledo Aleksa.
-Koji ste vi mentoli! Ja sam ozbiljna. Pogledaj kamere, videces da je bila ovde. Nikad se ne bih zezala sa takvim stvarima. Boze kad se tad nisam ugusila necu nikad.- da ona nikad nije cula za izraz "umereno" , pa se njen Chanel 5 parfem osecao kilometrima iza nje.
Aleksa je cutao i procesuirao ono sto je cuo, a Luka je proucavao moje lice u nadi da ce videti bar neki znak da se salim. Iskoristila sam to da i ja proucim njegovo lice. Grube crte lica uz njegovu crnu kosu i tamne oci ide savrseno. Njegov jaw line je bio san svake devojke, verujte mi. Pogledi su nam se sreli i ja sam brzo skrenula pogled na Aleksu. I za mene je informacija da je Teodora trudna sok, ali on ce to morati da prihvati zeleo to ili ne.
-Ja....ja ne mogu da budem otac.- govorio je dok mu je glas pucao. Delovao je kao da ce zaplakati svakog casa. Nikad ga za svojih sedamnaest godina nisam videla ovakvog.
ALEKSA.P.O.V.
Vec treci put vrtim film u glavi. Da,spavao sam sa njom, ali uvek sam koristio zastitu. Uvek, sa svakom devojkom do sad, a bilo ih je, ja sam uvek koristio zastitu. Znao sam da ce mi te kurve jednom doci glave. Koliko god poricao znao sam da je i te kako moguce da je trudna. imali smo i te kako burnu proslost. Sta ce mi otac reci, a tek majka. Znajuci njih terace me da je ozenim sto ne bih uradio ni u ludilu. Osoba poput nje nece biti majka moje dece.
CZYTASZ
Samo njegova
Dla nastolatkówSta ce biti kada Luka, najbolji drug njenog brata i ujedno porodicni prijatelj, krene da oseca nesto vise prema Andrei. Andrea je dobra ucenica, jedna od najlepsih i najzgodnijih devojaka u skoli, mada ona tome ne pridaje znacaj za razliku od ostali...