LUKA P.O.V.
Primakla je usne mojim i poljubac je trajao nekoliko sekundi, dok se nije odmakla. Gledala me je svojim prodornim zelenim ocima.
-Sta je ovo bilo?-pitao sam je smejuci se krajem usana.
-Nista.-odgovorila je hladno.
-Kako nista Andrea, upravo si me poljubila.
-Ama nista, jednostavno sam htela da ti dokazem da umem i ja da iznenadno poljubim nekog. Sad smo kvit.- nasmejala se, namignula mi i nonsalantno otisla u kupatilo.
Okej, ovo nisam ocekivao. Znaci takvu cemo igru da igramo Andreice.
ANDREA P.O.V.
Usla sam u kupatilo I stala pred ogledalo. Izgledala sam kao zombi, ali bas me briga. Vezala sam kosu i skinula sve sa sebe. Na brzinu sam se okupala I izasla iz sobe. Sisla sam dole jer nasi roditelji treba da dodju iz Madrida. Zatekla sam Ninu kako postavlja veceru I pomogla joj. Uzela sam lap top I legla na kauc da pogledam epizodu Vampirskih Dnevnika. Da mi je da provedem bar dan sa Dejmonom znala bih sta da radim. Jebeno je zgodan.
-Jel smo mi rekli nesto za ove vampire. Sad vidim da moram da smanjim putovanja.-otac se oglasio I prepao me. Nisam ni cula kad su stigli.
-Nije lako odreci se Dejmona.-teatralno sam rekla i stavila ruku na srce.
-Je l treba da se zabrinem?-rekao je smejuci se i bacila sam mu se u zagrljaj.
-Nedostajao si mi!-rekla sam guseci se u njegovom zagrljaju.
-A ja? Kome sam ja nedostajala?-rekla je majka uvredjeno.
-Meni naravno.-Aleksa ulazi i grli majku od koje je visi bar dve glave.
-Ih, ljubi ga majka.-majka naravno grli svog prvenca kao da ga vidi zadnji put, a tata I ja prevrcemo oci.
Seli smo da veceramo i naravno da cujemo kako je bilo u Madridu. Blizi se 20 godina od otvaranja prvog hotela mojih roditeljelja. Bice velika gala zabava sa mnogo bitnih zvanica.
-Inace, u ponedeljak treba da stigne Viktor sa Aleksandrom i Katjom .-obavestio nas je tata.
-Stvarno?-uzviknula sam srecno, jer odavno nisam videla Aleksandra.
Viktor, moj tata i Lukin tata su odrasli zajedno i druze se ceo zivot, s tim sto moji drze lanac hotela, a Lukini se bave nekretninama i stalno su u pokretu, dok Viktor zivi u Rusiji i ima kompaniju koja pravi avione. Znam Aleksandra ceo zivot, bliski smo pogotovo zato sto smo isto godiste. Jedva cekam da ga vidim.
Nastavili smo da pricamo o raznim temama i nasi su nas pitali da odgledamo film zajedno.
-Ja ne mogu, idem sa ovim mojima da gledamo tekmu.-rekao je Aleksa.
-Ja idem kod Urosa, bio je kod oca u Novom Sadu, pa se nismo dugo videli.-rekla sam. Bili su vidno iznervirani jer opet nismo kod kuce, ali su precutali.
Kod Urosa smo izogovarali pola ljudske populacije, pricao nam je kako je bilo kod oca i zalio se na svoju problematicnu majku. Od kad se razvela od njegovog oca jer je izgubio posao, stalno trazi novac od Urosa i njegove sestre Nikolete. Lana je rekla Vuku za poljubac sa Aleksom, jedva smo je naterali. Gadno su se posvadjali i ne pricaju vec 4 dana. Oko pola jedan ju je pozvao Vuk da se nadju i napustila nas je. Nije proslo ni sat vremena, Kaca je samo ustala i rekla nam kako mora da ide. Vec par dana mi je cudna, dopisuje se sa nekim i stalno se smeska, a nece nista da nam kaze o tome. Posto smo sve tri trebale da prenocimo kod Urosa, na kraju sam ostala samo ja.
Sutra ujutru sam ustala malo ranije, jer imam dosta obaveza oko skole. Uros me je odvezao i kada sam usla u dnevnu sobu, zatekla sam tatu i Aleksu kako cute i gledaju u jednu tacku.
-Je l umro neko?-pitala sam zbunjeno.
-Gde si provela noc mlada damo?-pitao me je tata, dok je Aleksa stezao ruku u pesnicu.
-Kod Urosa, sto?-pitala sam trudeci se da se ne nasmejem.
-Zasto si bila sama sa njim?-sada je pitao Aleksa besno.
-Odakle tebi da smo bili sami?
-Video sam na storiju kod Urosa.-rekao je sada glasnije.
-Aaaa to ima smisla.-rekla sam sklapajuci kockice. U tom trenutku u dnevnu sobu ulazi Luka.
-Gde si Vuki caree-rekao je Luka vidno raspolozen, ali je zastao kad je video njihove face.
-Ko je umro?-ponovio je isto pitanje kao i ja malopre.
-Gospodjica je spavala kod Urosa. Sama.-rekao je Aleksa naglasavajuci zadnju rec.
-Sta si radila? Sama sa Urosem?!-sada je Luka pitao iznervirano.
-Sta se to tebe tice?-rekla sam ignorisuci ga. Ovo je bio nas prvi razgovor nakon poljupca. Do sad sam ga izbegavala isto kao sto sad izbegavam da ga pogledam u oci.
-On nam ovde dodje kao drugi clan porodice, tice ga se-rekao je tata malo raspolozenije-i bilo bi dobro da odgovoris na pitanje, sve nas interesuje.
-Pravili smo decu...-rekla sam ironicno, ali nisam stigla da nastavim jer su svi vec skocili.
-Znao sam!-rekao je Luka udarajuci se po glavi.
-Gde on bese zivi?-rekao je Aleksa besno, dok je tata vec ustao po kljuceve.
-Sta vam je jebote, sprdam se, stanite da zavrsim recenicu. Sta smo mogli da radimo, gledali smo film, pricali i posle smo zaspali u razlicitim krevetima.-rekla sam naglasavajuci poslednje tri reci.
-Dobro.-svi su rekli istim glasom i seli.
-Ovaj put cemo da ti poverujemo.-rekao je Aleksa.
-Je l sam slobodna sada? Odoh da nadjem majku.-rekla sam izlazeci iz dnevne sobe. Glasno sam pozvala majku nekoliko puta, ali nije se odazvala. Osetila sam da me je neko uhvatio za ruku.
-Zasto me izbegavas?-pitao me je Luka radoznalo.
-Ne izbegavam te.-rekla sam gledajuci u sliku na zidu iza njega.
-Aha, a zasto onda ne mozes da me pogledas u oci?-rekao je sada se vec smejuci i pokazujuci svoje rupice na obrazima. Na kratko sam se zbunila, pa sam se vratila u realnost.
-Mogu.-rekla sam ravnodusno, jos ga ne gledajuci u oci.
Je l tako?-rekao je hvatajuci me za struk. Pribio me je uz zid naslonivsi svoje celo telo na mene nateravsi me da zadrhtim. Uhvatio me je za bradu i podigao je tako da ga gledam u oci.
-Znas, umem i ja da iznenadim.-rekao je zavodnicki, priblizavajuci mi se, tako da sam osetila njegov dah na mojim usnama.
Zdravo svima, prvo sam htela da vam se zahvalim na svoj podrsci i divnim komentarima i da se pre svega izvinim jer toliko dugo nije bilo dela. Prvo sam imala mnoge obaveze oko skole, pa sam izgubila account, ali na kraju sam uspela da ga povratim. Hvala jos jednom na podrsci. <333
YOU ARE READING
Samo njegova
Teen FictionSta ce biti kada Luka, najbolji drug njenog brata i ujedno porodicni prijatelj, krene da oseca nesto vise prema Andrei. Andrea je dobra ucenica, jedna od najlepsih i najzgodnijih devojaka u skoli, mada ona tome ne pridaje znacaj za razliku od ostali...