Sedamnaesti deo

2.5K 74 50
                                    

Budim se sa uzasnom glavoboljom. Nije trebalo onoliko da pijem i pogotovo nije trebalo da mesam pica. Ustanem iz kreveta, obujem svoje papuce i udjem u kupatilo. Pa ne licim ni na sta. Kosa mi je cupava, lice bledo sa podocnjacima. Popijem lek koji mi stoji u ormaricu i krenem da skuvam sebi kafu. Kuca je u totalnom haosu. Svuda su plasticne case, prazne flase alkohola, pod je lepljiv.... Sama nema sanse da sve ovo pocistim. Stavila sam vodu za kafu i uzela telefon da proverim desavanja. Posto je voda prokljucala, sipala sam kesicu tri u jedan kafe i krenula na sprat, ka terasi u okviru gostinjske sobe na kojoj uglavnom provodim jutra, jer ima prelep pogled. Ulazim u sobu koja je skroz mracna. Palim svetlo i imam sta da vidim. Luka lezi u krevetu izmedju dve devojke. Jedna crnka i jedna plavusa. Plavusu znam ide sa mnom u razred. Luka je poceo da se budi i malo gurnuo crnku pored sebe koja je povukla pokrivac i otkrila Luku. Pa on je skroz go. Toliko brzo sam se okrenula da sam prosula vrelu kafu pa sebi.

-Aaaa. Ovo pece! - ostavila sam solju na ormaric do vrata i krenula da hladim rukama sve od vrata pa do stomaka.

-Sta se bre desava? - Luka je gledao u mene kao da sam ja ta koja lezi sa dve gole devojke u krevetu.

-Sta sta se desava!? Lezis tu go sa dve gole devojke i zbog vas sam se polila vrelom kafom. - iako moram priznati da je impresivno obdaren. Ok Andrea mislim da si izabrala los trenutak da razmisljas o tome.

-Ako zelis mozes da nam se pridruzis. - cujem da ustaje iz kreveta ali se ne okrecem. Otvorila sam usta da nesto kazem ali reci ne izlaze. Ladno mi je ponudio da spavam sa njim i jos dve devojke i pritom seta go po sobi!

-Ne hvala radije ne bih. - majica mi se zalepila za kozu i sve me pece. Pa bar su mi sise okej, prosula sam kafu izmedju njih. Da li bi te peklo nesto sto nemas? To bi rekla Kaca da je ovde. Voli da me zeza da sam ravna iako imam sta sa pokazem.

-Da vidim koliko se opekla. Kako si to uspela svega ti? - Luka me hvata za ramena i okrece ka njemu a ja zmurim.

-Nadam se da si se obukao. - cujem da se smeje ali idalje ne otvaram oci.

-Znam da bi ti da me gledas golog ali ne bih opet da se pravdam Aleksi. Videces me kad on ne bude tu. - rekao je smekerski i ja sam otvorila oci.

Na sebi je imao samo bokserice, a odmah iznad njih bila je tetovaza od dve reci ispisana nekim cudnim fontom. Bio je jebeno zgodan. Cvrst torzo, plocice na stomaku, ta tetovaza koja se savrseno uklapa...

-Ako si zavrsila da pogledam tvoju opekotinu. - rekao je sa osmehom i osetila sam kako crvenim.

-Ovaj ne treba sama cu da se pobrinem za nju. - ne bih bas da mi gleda u sise.

-Mislis ne zelis da gledam u tvoje sise? Ja bih to bas voleo. - opet onaj njegov neodoljiv osmeh.

-Sta ces ti ovde? - obratila mi se plavusa dok je crnka jos spavala. - Luka vrati se u krevet. - rekla mu je mazno i ugrizla se za usnu.

-Sta cu ja ovde? Sta ces ti ovde?! Ovo je moja kuca zato imate pet sekundi da se obucete i izadjete napolje. - boze pocinjem da zvucim kao Aleksa. - A ti se oblaci i silazi da mi pomognes da sredim onaj haos dole. - Produzila sam u svoju sobu da se presvucem i namazem nesto na ovu opekotinu. Iz ormara sam izvukla pamucan sorc i Aleksin duks. Obukla sam samo sorc i otisla u kupatilo da namazem neku kremu koja bi mogla da posluzi. Auc. Ovo bas, bas boli. Dok sam prala ruke od kreme neko je uleteo u kupatilo.

-Sta ces bre ovde!? - izdrala sam se na Luku, brzo mu okrenula ledja i prekrila sise rukama.

-Dosao sam da vidim jel ti treba pomoc. Ako mogu da primetim imas divne sise Andrea. - jebeni skot.

-Izlazi napolje! - nasmejao se i izasao iz kupatila a zatim i iz moje sobe. Moram da pocnem da zakljucavam sobu. Obukla sam duks i posla da probudim Aleksu. Usla sam u njegovu sobu i upalila svetlo.

-Ajmo deco na noge lagane. - dosla sam do prozora i podigla roletne, a zatim otvorila prozor. Cisto da napomenem, napolju ima samo par stepeni. Luka je dosao na vrata i krenuo da peva: -Ne spustaaj na prozoree loretneee. Ja sam se okrenula, pogledala ga pogledom koji govori idote, ali sam se nasmejala.

-Nosi se Andrea. Izlazite napolje, oboje!- Aleksa je poceo da kuka i prebacio prekrivac preko glave.

-Ustaj moronu. I ti uspavana lepotice. Princ se odavno pretvorio u zabu a tebi je prosla ponoc. - sklonila sam prekrivac sa njih i ona se odmah uspravila. Bila je gola ali hvala bogu Aleksa je imao bokserice na sebi.

-Ti kuci, a ti kupatilo pa dole da pomognes oko sredjivanja kuce. - izasla sam iz sobe i krenula dole. Previse je ovo golotinje za jedan dan. Videla sam previse. Pa za divno cudo Luka je pokupio sve flase i case. Ostalo je samo da se obrisu sank, sto, i pod. Bice ovo naporan dan.

...............

LUKA'S P. O. V.

Nakon sto sam pomogao da srede kucu, sedim sa Aleksom na podu njegove sobe i igramo igrice.

-Jebote kako svaki put?! Necu vise ovo da igram. - Aleksa ostavlja dzojstik jer kao i obicno gubi.

-Ko gubi ima pravo da se ljuti. - nasmejem se i on mi pokaze srednji prst.

-Ajde budi od koristi i idi nam po pivo. - rekao je gaseci igricu.

-Moze. - ustao sam i krenuo iz sobe. Prolazio sam pored Andreine sobe. Vrata su bila odskrinuta, a ona je spavala na krevetu. Usao sam i posmatrao je kako spava. Nesto se ozbiljno desava sa mnom. Nisam bas cist u glavu. Setio sam se prizora njenih sisa i drugar u gacama se trznuo. Krenuo sam da izadjem pre nego sto napravim neku glupost kad sam je cuo kako nesto mrmlja.

Okretala je glavu levo desno, znojila se i ponavlja rec nemoj.

-Andrea, Andrea probudi se. - prisao sam joj, poceo da je drmam i ona je toliko naglo ustala da je zamalo udarila svojom glavom o moju.

-Ej smiri se samo si lose sanjala. - uhvatio sam je za bradu i podigao njenu glavu. Oci su joj bile pune suza i jebeno sam se prvi put osecao lose jer je nekoj devojci lose. To nisam ja. Gledala me je i polako se smirila i uradila nesto sto nimalo nisam ocekivao. Primakla je glavu mojoj i spustila usne na moje.

.

Vasi utisci do sad?

Samo njegovaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon