6. A sikátor

719 50 9
                                    

Killua

Egy nap telt el ideérkezésünk óta. Az informátor aki leadta a fülest Illumiról találkozni akar velem. Egy sikátor adott meg a helyszínnek. Kora reggel indultam a megbeszélt helyre Gont hátrahagyva. Egyedül jobban tudom irányitani az ilyen fajta találkozókat ha nincs velem valaki akivel meg zsarolhatnának.

Ahogy beértem a sikátorba egy ismerős érzés fogott el. Sajnos nem a jó fajtából.

-Killua. Oly rég nem láttalak. Csak úgy duzzad benned az erő.

-Hisoka! - Elugrottam a hirtelen feltűnt alakja közeléből. Gyors lecsekoltam magam hogy nincs e rajtam a nenje de szerencsémre nem használta. A Gyo-t most nem vehetem le a szememről. -Te vagy az informátor?

-Helyes meglátás. - Perverz mosolyától szinte kerülget a hányinger....

-Miért mondtál el nekem ilyen dolgokat?

-Mert Illuminak meg kell halnia. - A mosolya alább fagyott. A vérszomja járta át a sikátort.

-Mit tett ellened?

-Illumi nem örült. Tiszta elmével akar végezni az összes fontos emberrel számodra. A sorrend Leorio, Kurapika, Gon, és végül te. Ezzel nem is lenne baj. Csak egy ember nagyon zavar Illumi kis listáján. Gon az enyém! Tudom hogy elhoztad magaddal. Te megállithatod a testvéred hogy kiiktassa a barátaidat míg én megküzdhetek az érett gyümölcsömmel. Ahh... Gon... Biztos nagyon erős lett igazam van? A gondolat is fel izzít.. -Ahogy a nadrágjára tekintettem tisztán látható volt mit okozott neki az hogy Gonra gondolt.

-Undorító vagy! Nem adom át Gont! - Meg akarom ölni! De akkor nem fogom tudni hol van Illumi! Gon! Segíts...

-Akkor nem lesznek információk. Jól gondolt ezt át Killua. - Utállak!

-Első a kő! Kő papír kő! - Gon a sikátor egyik falát formázó házról ugrott le közénk Hisokára támadva. Hisokának sikerült kikerülnie a támadás középpontját de a széle még igy is sikeresen eltalálta az arcát. Orrából csak úgy dőlt a vér.

-Gon? - Odafutottam mellé mire Gon rám mosolygott.

-Most már itt vagyok Killua. Ezt a szörnyet bízd csak rám. - Gon ragyogott míg én egyre jobban piros lettem. El kellett vennem róla a tekintetemet.

-Régen találkoztunk Gon. Megérte rád várnom.. Küzdj meg velem!..

Gon oda húzott magához mielőtt válaszolt volna és halkan belesúgott a fülembe. - Tudom mit csinálok. Minden rendben lesz. - Közelségétől rám talált a megnyugvás. Válaszul bólintottam egyet mire vissza fordult a szörny felé. - Add át az információkat! Miután végeztünk Illumival megküzdők veled! Szavamat adom rá.

-Deal. - Hisoka felvett a főldről egy papírt melyet megváltoztatott egy térképre. Az egyik szállódát pedig kiemelte egy hatalmas piros körrel. - Illumi itt tartózkodik még kábé olyan egy hétig. Sok sikert. Hamarosan találkozunk Gon. - Egy csókot küldött Gonnak majd felugrott a házak tetejére és eltűnt a térképet hátrahagyva nekünk.

-Killua. - Gon a földet nézve szólított.

-Igen? - Ahogy ezt kimondta azonnal megfogott a pólómnál.

-Ne merészelj még egyszer ilyen felelötlen dolgot csinálni! Egy csapat vagyunk! Ezt ketten fogjuk végig csinálni! - elengedett engem majd mélyen bele nézett a szemembe dühös kiskutya szemekkel.

-Köszönöm hogy itt vagy. - Szorosan átöleltem és a fejemet a nyakánál pihentettem. Éreztem rajta a jellegzetes illatát. Egy álmom válna valóra ha ilyen illatú lenne majd a jövőben az otthonom. -Holnap elkapjuk Illumit. - Gon is szorosan vissza ölelt.

-Mindkettőt elkapjuk.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.











Vadászat (hunterxhunter [Killugon]) Where stories live. Discover now