1.1K 113 195
                                    

2 gün sonra~

KimJn:

6000 kullanıcı beğendi ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

6000 kullanıcı beğendi ♡

Spor zamanı😝

Lerisa: Çok güzelsin sen...

Maniyen: Çantan çok güzel

Sunny: Belin çok ince, ellerim oraya çok yakışır👅

ButSavege: Sporun çok güzell

Diğer yorumları görüntüle

Jin iki gün boyunca arama bekledi ama gelmeyince pes etti. Jungkook çoktan alınmıştı şirkete. İnternetten  yeni bir şirket arıyordu başvurmak için. Telefonunun çalınmasıyla hemen açtı.

"Alo?"

"Kim seokjin?"

"Evet benim, buyrun?"

"Ben KimV şirketinden arıyorum. Yarın işe başlayabilirsiniz"

"Peki efendim"

"Saat 8 de burada ol"

"Tamam, efendim" telefon kapanınca çığlık atıp dans etmeye başladı. Çıkan seslerle jungkook geldi yanına.

"Hyung ne oluyor ya?"  jin koşarak jungkook'un üstene atladı.

"Ne mi oluyor? Dersten kalmayacağım daha ne olsun"

"Kabul ettiler mi?"

"Evet, kabul edildim huhuuh" jungkook yüzünü buruşturdu. Jin çığlık atıp duruyordu ve bu onun kulakları için iyi değildi.

"Hyung bağırma ya. Sağır olacağım yoksa!"

"Sus hyung'a laf atılmaz velet"

"Hyung aramızda 4 ay var sadece"

"4 ay 4 aydır sus ve hazırlan"

"Nereye?"

"Alışverişe"

"Neden ki?"

"Sevinçliyim ve kendime kıyafet almalıyım" jungkook gözlerini devirdi.

"Yemek ısmarlarsan gelirim"

"Jungkook baban para sıçıyor ama sen hala benden besleniyorsun!"

"Sen ısmarlayınca daha lezzetli oluyor. Ayrıca sende zenginsin. Büyükannen sana tüm her şeyini bıraktı"

"İyi hadi  be gidelim" jungkook sırıtıp hyungunun yanağından makas aldı.

___■___

"Şunu da alalım" aldığı gömleği jungkook'un elindekilerin üstüne attı.

"Hyung bu kadar kıyafeti ne yapacaksın tanrı aşkına! önümü göremiyorum. Evde de bir sürü giymediğin etiketi üstünde kıyafetin var"

"Tamam seni fazla yormamak için bugünlük bu kadar yeter. Hadi kasaya gidelim"

"Ya ya beni hiç yormadın zaten" kıyafetleri kasaya bıraktılar. Adam tüm her şeyi poşete koydu.

"Fiyat ne?"

"152.000 won"  jin kredi kartını çıkarıp uzattı.Şifreyi de girdikten sonra çıktılar mağazadan. Bagaja poşetleri yerleştirdiler ve arabaya bindiler.

"Nerede yiyelim"

"Şehir merkezinde bulunan bir yere gidelim" jungkook kafasını salladı ve arabayı çalıştırdı.

__♤___

İkili siparişleri gelince afiyetle yemeğe başladılar. O sırada jungkook karşı masada oturan iki adamı görünce öksürdü. Jin ona anlamsız gözlerle bakınca kafasıyla diğer masayı işaret etti. Jin de oraya bakınca hızla kafasını jungkook'a çevirdi.

"Bunların burada ne işi var?"

"Ne bileyim ben."

"Hadi yan taraftaki bara gidelim" jin kafasını sallayınca hesabı istediler.

"Jungkook bir daha ki senden haberin olsun" jungkook kafasını sallayınca masadan kalktılar. Yan taraftakiledin dikkati onlara kaymıştı. Onları görünce sırıtıp önlerine döndüler.

"Bir yemeğe gidelim diyoruz yeni patronlarımız çıkıyor karşımıza"

"Kapa çeneni kook"

"İyi be!" bara geldiklerinde onlara özel bir masaya oturdular.  Gelen içkileri yavaş yavaş içmeye başladılar. Gerçi jin pek içmiyordu. Sevmezdi genelde ama bu  gece içesi gelmişti.

"Siktir! hyung"

"Hmm?"

"Bu ikisi buradalar"

"Hangi ikisi jk"

"Hangi ikisi olacak patronlar"  jin duyduğu kelimeyle ağzında içkiyi püskürttü.

"Ne! neredeler?" jungkookun kafasıyla gösterdiği yere baktı. Taehyung'un bacakları açık bir eli kasıklarında diğer eli ile içki bardağını tutmuş kendisine baktığını görünce yutkunup kafasını çevirdi.

"Gidelim!"

"Onlar yüzünden gecemi mahvedemem üzgünüm hyung." jin gözlerini devirdi.

"Git ne bok yiyorsan ye ama çabuk gel" jungkook sırıtarak kalktı ve gözüne kestirdiği kızın yanına gitti.

Şimdi işte jin yalnız kalmıştı ve üstündeki yoğun bakışların farkındaydı. Derin bir nefes aldı. Görmezden gelecekti başka çaresi yoktu. Bar tarafına gitti yeni içki almak için.

"Fazla sert olmasın" adam kafasını sallayıp arka taraftan içki almaya gitti. Jin adamı bekliyordu.

Ensesinde hissettiği nefesle gözlerini kocaman açtı. Arkasını dönmek gibi bir hata yaparak taehyungla bar masası arasında kaldı. O kadar yakınlardı ki jin kafasını biraz daha kaldırsa dudakları değecekti

Selamm nasılsınız

Bölüm nasıldı.

Kendinize iyi bakın

Yazar sizi seviyor💜
Taejin sizi seviyor💜

Yazar sizi seviyor💜Taejin sizi seviyor💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Heh şunu söyle bırakayım.

I Love My  Precious /  TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin