Jin, işlerini bitirip yerinden kalktı. Eve erken gidip hazırlanmak istiyordu. Derin bir nefes aldı. Kapıyı açıp odadan çıktı. Taehyung önündeki dosyalara o kadar dalmıştı ki jinin çıktığını bile fark etmemişti.
"Bay Kim" taehyung gelen sesle kafasını jine çevirdi.
"Yalnızken böyle hitap etme."
"Şey, benim işim bitti de şirketten çıkıyordum. İstediğin bir şey var mı diye soracaktım?" taehyungun yüzünde sırıtış oluştu.
"Bir şeye ihtiyacım yok ama var." jin kaşlarını çattı.
"Nasıl oluyor o?" Taehyung usulca yerinden kalkıp jinin tam önüne geldi. Yüzünü jinin yüzüne yaklaştırdı.
"Şöyle oluyor o" dudağını jinin yanağına bastırdı. Dudağını hafif çekip burnunu yanağına bastırdı. Derince kokladı bebeksi kokusunu. Tekrar bir öpücük bırakıp geri çekildi.
Jin bu hareketlere alışmadığı için hafiften yanakları pembeleşmişti. Taehyung karşısındaki görüntü karşısında iç çekti.
"B-ben gideyim" taehyung kafasını salladı.
"Seni evinden alırım" jin kafasını sallayıp odadan çıktı. Eğer biraz daha kalsaydı kalbi duracaktı. Derin bir nefes alıp şirketten çıktı. Telefonunu alıp jungkook'u aradı.
"Jungkook"
"Efendim hyung"
"Bir şey oldu"
"Ne oldu?"
"Taehyung birlikte akşam yemeği yiyelim dedi. Ama ben nasıl giyinmeliyim bilmiyorum?"
"Şık bir şeyler giyin hyung"
"Öyle değil. Ben feminen giyinmeyi seviyorum ama o beni öyle istemezse?"
"Hyung, o seni öyle istemezse başlamadan bitir. Çünkü sen böylesin ve değişmemelisin"
"O zaman elbise giyeceğim"
"Giy hyung ama fotoğrafta at görmek istiyorum"
"Taman kookie" jin telefonu kapattı. Taksiye binip evin adresini verdi. Eve gelince direkt banyoya girdi. Sıcak suyla ve çilek kokusuyla kendini rahatlattı.
Banyodan çıkıp çilekli vücut kremini sürdü. Saçlarını özenle kurutup alnına bıraktı. Dolaptan siyah elbisesini aldı ve giydi. Makyaj masasına ilerledi ve hafif bir makyaj yaptı. Normalde de makyaj yapmayı pek sevmezdi. Dolaptan siyah bileğinin hafif üstünde biten botlarını alıp giydi. Sonra telefonunu alıp fotoğrafını çekti. İnstagram hesabına girip fotoğrafı paylaştı.
KimJn:
JeonJk ve 50444 ♡
🖤
@h: Siktirrr! Bu ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love My Precious / Taejin
أدب الهواة[ Tamamlandı.] KimV şirketi sahibi soğuk nevale Kim Taehyung ve Üniversite son sınıf öğrencisi Kim Seokjin