3

1K 98 184
                                    

Ensesinde hissettiği nefesle gözlerini kocaman açtı. Arkasını dönmek gibi bir hata yaparak taehyungla bar masası arasında kaldı. O kadar yakınlardı ki jin kafasını biraz daha kaldırsa dudakları değecekti

___* *___

Jin şaşkınlıkla titrek bir nefes aldı. Onu itmek istiyordu ama vücudu ona tepki vermiyordu.

"N-ne  y-yapı-yorsun"  jin az da olsa kendine gelip konuşmuştu.

"Ne yapıyormuşum ben?" jin ellerini kaldırıp Taehyung'un omzuna koydu. Taehyung onu öpecekken itip uzaklaştı yanından. Masasına oturup eline gelen ilk içkiyi kafasına dikti. 

Taehyung yerine geçmiş elindeki içkiyi yavaşça içerek jine bakıyordu. Onu ilk gördüğü anda  güzelliği onu büyülemişti. Onu bulmak istemişti.  O karşılaşmadan sonra şirkete geldiği gibi arayıp o adamı bulmalarını istemişti. O gökte ararken yerde bulmuştu jin'i.

O gün şirkete odasındaki çocuğu görünce içten içe sevinse de katı ve sert olmuştu. Bugün en yakını ve kuzeni olan kardeş şirketin patronu jiminle yemek yemeğe gittiği restorantta onu görünce sevinmişti ama yanında çocukla yakın olması onu sinirlendirmişti.

Onun bara gittiğini görünce jiminle bara gitmişti. Jiminden öğrendiğine göre yanındaki çocuk onun şirketinde stajyermiş ve jinle yakınmış. Yakınlık derecesini bilmiyordu taehyung ve bu onu deli ediyordu. Arkadaş, kuzen, kardeş ya da sevgili...

Çocuğun bir kadını alarak gittiğini görünce sevgilisi olmadığını anlamış ve içi rahatlamıştı. Jinin bar kısmına gittiğini görünce o da arkasından gitmişti. Yakınlaşmak istemişti ama olmamıştı.

Jinin kokusunu duyunca içinde bir şeylerin koptuğunu hissetmişti. O.....o çok güzel kokuyordu. Güzeldi, sevimliydi, tatlıydı, yakışıklıydı, seksiydi...

Taehyung ona sahip olmak istemişti. Onun için teklifini hemen kabul etmişti. Yanında çalışması ona yakınlaşmasını sağlardı ve o bu fırsatı kaçıramazdı.

Şimdi onun karşısında oturmuş. Kırmızı şarabını içip telefonuyla ilgilenen bir jini izliyordu. Her şarabı içtikten sonra dudağını yalıyordu  ve her yaladığında taehyung dudaklarını dişliyordu. 

"Taehyung?" yan tarafından gelen sesle ona döndü taehyung

"Hmm?"

"Ne hm taehyung,"

"Ne istiyorsun jimin?"

"çocuğu yiyecekmiş gibi bakmayı tahminen ne zaman bırakırsın?"  taehyung gözlerini devirdi

"Çünkü yemek istiyorum" jimin ofladı

"Çocuğa ilk görüşte aşık mı oldun?" sonra kahkaha atarak gülmeye başladı.

"Ben asla aşık olmam  Park Jimin"  jimin ona göz devirdi.

"Sen istediğin kadar böyle diyebilirsin. Kalbin seçer aşık olduğun kişiyi ve zamanı sen değil"  taehyung yan gözle jimine baktı.

"Kes sesini jimin!" 

"İyi be" jimin aklına gelen sinsi düşünceyle kendini düzeltip jine baktı ve rolüne girdi.

"Bu arada, çocuk cidden güzelmiş. Onunla bir gece geçirmek güzel olurdu" taehyung sinirle jimine döndü

"Aklından bile geçirme"

"Sen onun sahibi olmadığına göre, ona sormam daha doğru olur dimi" yerinden ayaklanıp jinin yanına doğru gitti arkasında kuduran bir taehyung bırakarak.

"Selam"jin telefondan başını kaldırıp yanındaki bedene baktı. Bu adamı tanıyordu jungkook'un patronuydu.

"Ah, selam" jimin gülümseyip planını devreye soktu.

"Sevgilin söylemedi sanırım, ben onun patronuyum" jin anlamazca gözlerine baktı. Jeton düşünce mahçupça gülümsedi.

"Ah, o benim sevgilim değil, kuzenim" jimin gülümsedi.

"Ah, öyle mi? üzgünüm yanlış anladım"

"Sorun değil"

"Bu arada sen şu soğuk nevalenin şirketinde staj yapmaya başlayacaktın dimi?" jin, soğuk nevale diyerek işaret ettiği taehyunga baktı, yutkunup önüne döndü. Çünkü önünde böyle oturmaya devam ederse bu gece çok yanlış şeyler olurdu.

"Evet, yarın başlayacağım"

"Dikkat etsen iyi olur, çok serttir kendisi"

"Ah, bugün sekreterde uyarmıştı"

"Pekala, seninle arkadaş olalım...?"  Elini uzattı ona jimin tokalaşmak için

"Jin, Kim Seokjin, tanıştığıma memnun oldum .....?"o da elini tutmak için uzattı.

"Jimin, Park Jimin. Tanıştığıma memnun oldum jin"

"Bende jimin hyung dememde sorun yok dimi" 

"Yok istediğin gibi hitap edebilirsin jin" jin gülümseyip elini çekti. Jimin taehyunga baktı. Sinirden köpürdüğünü görünce ayağa kalktı.

"O zaman sonra tekrar görüşürüz jin"

"Görüşürüz hyung"

Jimin yerine geçip oturdu. Taehyung bardağı o kadar çok sıkıyordu ki neredeyse bardak kırılacaktı.

"Ne konuştunuz?"

"Hiç, sadece arkadaş oldum onunla. Yakından daha tatlıymış"jimin sırıtarak konuştu.

"Eğer ona dokunursan kendini öldü bil jimin"

"Oww taehyung sakin ol kardeşim"

"Dokunmayacaksın ona!"

"Peki dokunmam"  Taehyung önüne dönüp tekrar jine baktı. Artık daha çok görecekti o yüzü...

Selamm nasılsınız?

Bugün baya kıskanç bir taehyung gördük🤭

Bölüm nasıldı

Yakında her şey sizde daha çok oturacak millet.

Kendinize iyi bakın

Yazar sizi seviyor💜
Taejin sizi seviyor💜

Yazar sizi seviyor💜Taejin sizi seviyor💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jin bara böyle gitti.

I Love My  Precious /  TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin