18

526 57 55
                                    

Jin sabahın ilk ışıklarıyla uyanmış, güzel bir kahvaltı sonrasında duş almıştı. Bugün düğün olduğu için hiç istemesede şık bir şekilde hazırlanmıştı.

Vücut kremlerini sürdükten sonra siyah gömleğini giymiş, altına da siyah kumaş pantolonunu giymişti. Siyah parıltılı ceketini üstüne geçirip saçlarını alnını açık bırakacak şekilde kaldırdı. Yüzüne hafif bir makyaj yaptıktan sonra siyah ayakkabılarını giydi.

Telefonu ve cüzdanını alıp otel odasından çıktı. Asansöre binip giriş kat düğmesine bastı. Düğünde çok fazla gözün onun üstünde olacağını tahmin ediyordu. Çok şık ve yakışıklı olmuştu.

Otelden çıkıp bir taksiye bindi. Düğünün yapılacağı adresi verdi ve dışarıyı izledi. Sevgilisini çok özlemişti. Kokusunu, gülüşünü, sarılışını... kısacası her şeyini özlemişti.

Sadece 2 gün geçmiş olabilirdi ama çok özlemişti ve ona alışmıştı. Belki bazı sevenler birbirinden aylarca ve yıllarca ayrı kalabiliyordu ama o sevgilisini 2 günde özlemişti çok fazla.

Düğünün yapılacağı yere varınca kibar ve asil bir şekilde indi araçtan. Daha ilk zamandan çoğu kızın gözü üstündeydi. Rahatsız olduğunu belli etmemek adına küçük bir tebessüm yayıldı yüzüne. Zorla olduğu onu tanıyan kişiler tarafından anlaşılırdı hemen. 

İçeri girip yengesi ve amcasının yanına gitti. Sımsıkı sarıldı onlara. En azından onlar jini seviyor ve sayıyordu.

"Hoşgeldin jinnie" jin tebessüm etti bu sefer gerçek ve şirin bir gülümsemeydi.

"Hoşbuldum amcacım" yengesi jinin yanağına uzun bir öpücük kondurdu.

"Kendini çok özletiyorsun, niye aramıyorsun evladım" 

"Derslerim ve staj derken gün boyu dolu oluyordum yenge üzgünüm " yengesi anlayışla kafasını salladı.

"Hadi geç lütfen" jin önlerinde eğildi ve içeriye geçti. Bir masaya oturdu. Şuan kuzeninin hazırlandığını tahmin ettiği için gitmedi.

Aklına sevgilisi gelince gülümsedi. Ona bana fotoğraf at demişti seni çok özlerim demişti. Gülümsemesi genişleyince telefonunu açıp instagrama girdi. Fotoğrafını atacaktı.

KimJn

KimV ve 142,456, 422 ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KimV ve 142,456, 422 ❤️

Eğlence başlasın 😌🥂

JeonJk: ohaaaaa hyung çok güzel olmuşsun
↪️ KimJn: ben her zaman güzelim😌

Minswagyoon: her şeye rağmen benim güneşim daha güzel 😏
↪️ KimJn: güneşin mi? O da kim?
↪️ Minswagyoon:😎😎

I Love My  Precious /  TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin