17

573 58 30
                                    

"Jinnie, telefonun çalıyor!" Taehyung'un seslenmesiyle jin aşağı indi.

"Kim arıyor?" Taehyung elindeki telefonu jine uzattı.

"Annen arıyor güzelim" jin telefonu eline aldı. Onlarla konuşmak istemediğini yüzlerce kez dile getirmesine rağmen aramalarına sinir oluyordu

"Efendim" telefonu açtığında taehyungdan uzaklaşıp camın yanına geldi. Dışarıda bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyordu.

" Benim sorunum değil"  hafif yükselen sesiyle taehyung gözlerini telefondan kaldırdı ve sevgilisine baktı.

" Beni aileden satmadığınızı hepimiz biliyoruz rol yapma bana!" Derin bir nefes alıp elini alnına bastırdı

"Benim gelmemi çok istiyorlarsa o zaman bana özel gönderirlerdi "

"İyi, peki. Sırf o istiyor diye geleceğim, biter bitmez seul'e döneceğim"

"Başka türlü asla gelmem" jin başka bir şey demeyip telefonu kapattı. Sinirleri gerilmişti. Telefonu yandaki koltuğa atıp ellerini pencere pervazına yasladı.

Taehyung bir sorun olduğunu anlamıştı. Aile ilişkilerine girmek için erken olsa da merak duygusu ağır basmıştı. Yerinden kalkıp jin'in yanına gitti.  Arkasına geçti ve kollarını ince bele doladı. Jin hissettiği ellerle doğrulmuş ve taehyungun göğsüne yaslanmıştı.

"Bir sorun mu var sevgilim" jin gözlerini dışarıya dikip bir süre izledi. Sonra derin bir nefes alıp taehyungun ellerinin üstüne ellerini koydu

"Birkaç günlüğüne daegu'ya gideceğim" taehyung gitmek kelimesini duyunca kaşlarını çattı.

"Neden?" Duyduğu kelimeyle taehyunga doğru döndü jin. Kollarını boynuna dolayıp yanağını omzuna bastırdı. Gerçekten tüm moralini düşürmüşlerdi.

"Kuzenimin düğünü varmış. Benim özellikle gelmemi istemiş" taehyung anladım manasında başını salladı.

"Bunda sinirlenmeni gerektirecek bir durum göremiyorum ben güzelim." Jin sesli bir nefes verdi.

"Ben ailemle konuşmuyorum. Yıllardır düşman gibiyiz. Beni onlar değil büyükannem büyüttü. Onlar için aileden sayılmıyordum. Bende tüm ilişkilerimi bitirdim onlarla. Ama her aradıklarında o günler aklıma geliyor ve istemeden de olsa çok geriliyor ve sinirleniyorum" taehyung ince bele doladığı kollarını sıkılaştırıp kendine daha da çekti.

"O günlerden kastın ne?" Jin burnunu taehyungun boynuna sürttü

"Ben ve büyükannemi bitirmek için her şeyi yapıyorlardı. Ben büyükannemin tarafında olduğum için düşmanım onlara. "

"Büyükannenin tarafı mı? Büyükannen babana neden düşmandı ki?"

"Büyükannemin çok fazla mal varlığı vardı. Hepsi büyükbabamdan ona kalmış. Büyükannem ölmeden tüm mal varlığını bana bıraktı" taehyung kafasını salladı.

"Sende babana vermek istemediğin için babanda senden nefret ediyor"

"Onun gibi bir şey işte" taehyung jinle birlikte yan taraftaki koltuğa oturdu.

"Gitmek zorunda mısın? İstemiyorsan gitme güzelim bahane bulabiliriz" jin kafasını kaldırıp taehyunga baktı

"Hayır, gitmeliyim kuzenim beni çok seviyordu ona ayıp olmasın. Zaten sadece 2 gün kalacağım. Düğün bittiği gibi geleceğim" taehyung kafasını sallayıp sol eliyle jinin yumuşak yanaklarını okşadı

I Love My  Precious /  TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin