15

652 60 118
                                    

Jin güne, ona sımsıkı sarılmış kollarla uyandı. Gözünü kırpıştırarak açtığında uyuyan taehyungu gördü ve huzurla gülümsedi.

Bir elini kaldırıp yanağına koydu ve okşadı. Esmer teni yumuşacıktı sevgilisinin. Ona biraz yaklaşıp kafasını boynuna gömdü.

Kokusunu soluyup gülümsedi. Çok güzel kokuyordu sevdiği..

Geri çekilip yüzünü inceledi. Uyurken kendisinin yüzü şişerdi hep. Ama sevdiği hala çok güzel ve yakışıklıydı. Mutlulukla iç çekti.

Aklına dün onun yanına gelince öpüşü geldi. Kıkırdadı sevimli sevimli  sonra sesi yüzünden uyanacağını düşünüp eliyle ağzını kapattı.

Kıkırdaması geçince elini ağzından çekti ve tekrar sevdiğinin yanağına koydu. Kızarık yanaklarıyla ona gülümseyerek bakıyordu. İşaret parmağıyla elmacık kemiğini sevdi. Uzun kirpiklerine dokundu, huylandırıyordu kirpikleri sessizce kıkırdayıp elini dudağına kadar süreledi. İnce ve yumuşak dudakları okşadı. Tüm odağı dudakları olmuştu. Farkında değildi ama dudakları yiyecekmiş gibi bakıyordu.

Hafif yerinden doğruldu. Taehyung'un yüzüyle yüzünü orantıladı. Sevdiğine yakından bakmak kalp atışını hızlandırmıştı.  Yüzüne yaklaştı önce gözünü öptü, dudaklarını süreleyip elmacık kemiklerini öptü, dudaklarını süreledi yanağına, dudaklarıyla karşı karşıya gelince yutkundu ve diliyle dudaklarını yaladı.

Yavaşça yaklaşıp sadece dudaklarına dudaklarıyla dokundu. Geri çekilip ince dudaklara baktı ve tekrardan eğilip dudaklarını bastırdı. Gözleri kapanmış bir şekilde dudaklarına fazla baskı yapmadan bekledi. Tam çekilecekken Ensesine sarılan parmaklarla dudağına uygulanan baskı bir oldu.

Taehyung, jinden önce uyanmıştı. Onu izlerken uyandığını fark edince hemen uyuyor taklidi yapmıştı. Jinin onu öpmesine dayanamamış ve o da onu öpmüştü.

Jin gelen öpücükle şaşkınca gözlerini kocaman açmıştı. Kendine gelince o da taehyunga karşılık vermişti. Taehyung ince beline doladığı koluyla bir hamlede jini altına almış öpücüğü derinleştirmişti.

Bir süre daha tutkuyla öpüşmüşlerdi. Taehyung geri çekilince ağzındaki çilek tadıyla gülümsedi. Bir elini jinin yanağına çıkarıp okşadı. Aralarında pek mesafe yoktu ve birbirlerinin gözlerinde kaybolmuşlardı.

"Günaydın güzelim"  jin duyduğu sözlerle kendine geldi ve gülümsedi. Gözlerinin içi gülüyordu, ufak gamzeleri çıkmıştı.

"Günaydın taetae~" aegyo yaparak konuşmasıyla iç çekti taehyung

"Ama sen böyle yaparsan ben sürekli bir dondurma gibi eriyeceğim" jin duyduklarıyla kıkırdadı.

"Taehyung çok sevimlisin ki sen~" taehyung yanağına yaklaşıp kocaman ve uzun bir öpücük kondurdu. Ve yanağını yanağına yaslayarak sarıldı ona. Jinin kolları da onun omzuna dolanmıştı.

Jin kafasını taehyung'un boynuna gömdü ve derin derin nefesler aldı. Kokusuyla mayışmıştı.Bir süre öyle kaldılar. Jin uyuyacak seviyeye gelmişti.

"Taehyung kalkmalıyız, okula gitmem lazım" taehyung hm'ladı ama yerinden kıpırdamadı.

"Taehyung hadi" taehyung of'layıp jinin ince beline kollarını dolayıp doğruldu. Böylece ikisi de kalkmıştı ve jin taehyungun dizlerine oturmuştu

"Ama ben seni hiç bırakmak istemiyorum" jin, taehyungun bu haline kıkırdadı.

"Tae yarın tüm gün yanında olacağım söz" taehyung duyduğuyla kafasını kaldırıp ona baktı.

I Love My  Precious /  TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin