Jin ile konuşmamız aklıma geldikçe sırıtıyordum. Beni evine davet etmişti. Bana yemek yapacaktı. Bizim için büyük bir gelişmeydi bu.
Saatlerce dosyalarla ilgilenmiştim. Maillere bakmıştım. Gözlerim ağrıyınca bırakıp banyoya girdim. Gitmeden kısa bir duş alsam iyi olurdu çünkü gözlerim kızarmış ve yorgunluğum fazlasıyla belli oluyordu.
Girdiğim sıcak duştan sonra dolabımdan açık mavi bol pantolonum ve üstüne siyah beyaz şeritli kazağımı aldım. Siyah beyaz sporumu da alıp kombini tamamladım. Sonuçta evine gidiyordum ve fazla şık olmama gerek yoktu. Rahat giyinmem makuldu.
Kıyafetlerimi giyince aynadan kendime baktım. Uzamış permalı siyah saçlarım gözümü kapatıyordu. Ama sorun etmeyip hafifçe karıştırdım ve evden çıktım. Çok fazla heyecanlıydım.
●
Taehyungla olan konuşmamızdan sonra hemen mutfağa gittim. Ne yapabilirim diye uzun süre düşündüm. Sonra aklıma gelenle dolaptan brokoli ve biftek çıkardım.
Yağı tavaya döktüm ve ocağın altına geçtim. Bifteği kızgın tavaya koyup tencereye su koydum. Kestiğim brokoliyi suya koydum. Diğer şeylerle uğraşmaya başladım
Yemekler hazır olunca kapaklarını kapattım. Saate bakınca 1 saat olduğunu görüp odama koştum. Üstümde olan kötü kokudan tiksinip hemen banyoya girdim. Kötü kokulardan nefret ediyordum.
Yarım saat içinde duş almış kıyafetlerimi giymiştim. Tek yapmam gereken yüzüme hafif bir makyaj yapıp aşağı inmekti.
Makyajı tamamlayıp aşağıya indim. Masayı hazırlamıştım. Her şey çok güzel olacaktı..
●
KimJn:
Minswagyoon ve 90.899 ♡
Hazırımm🤪
@p: Ohaa bacaklara bakk🤤
@y: Miniciksin sen amaa😍
@r: Eteğin çook güzell
@w: Tarzın çok güzell jinnie
JeonJk: Oo hyung, çok iyisin😝
↪ KimJn: Teşekkürler kookie~Minswagyoon: Jin bu kadar güzel olmak için ne yapıyorsun?
↪ KimJn: Sende mi yoon🙄Diğer yorumları görüntüle
KimV:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love My Precious / Taejin
Fanfiction[ Tamamlandı.] KimV şirketi sahibi soğuk nevale Kim Taehyung ve Üniversite son sınıf öğrencisi Kim Seokjin