4

1.1K 88 184
                                    

Peki dokunmam"  Taehyung önüne dönüp tekrar jine baktı. Artık daha çok görecekti o yüzü...

____☆____

Jin, jungkook'u beklemişti ama o gelmeyince evine gitmişti. Sıcak bir duşun ona iyi geleceğini düşünüp üstüne indirdi ve küvete sıcak su doldurdu. Suyun içine çilekli köpük dökmüştü. Suyun içine girdi, sırtını yasladı ve rahatlamaya baktı.

Bugün olanlar onu yormuştu ve düşünmesi gerekenler vardı. Staj işini halletmişti bu konuda mutluydu. Ama hem restorantta gördüğü taehyung tesadüf dedirtti ona ama barda onu görmesi ve ona olan bakışları jini ürkütmüştü. Çok yoğun bakıyordu ona. Peki ya onu kıstırması ve neredeyse öpecek olması.

Kafasını biraz kaldırsa öpüşeceklerdi neredeyse. Aslında şöyle ki jin, taehyungdan etkilenmişti. Yüzü, bakışları....jini etkilemişti. Eğer bardayken öpmesine izin verse gecenin geri kalanında daha farklı şeyler olacaktı.

Evet, jin yakışıklıydı, güzeldi hatta kızları bile kıskandıracak bir güzelliği vardı. Ama o bugüne kadar kimseyle öpüşmemişti bile. Kimse onun dudağına dokunamamıştı. Jin ilkini hep aşık olacağı kişiyle yaşamak istiyordu.

Suyun  soğuduğunu hissedince sudan çıktı duşa kabine girdi ve durulandı. Bornozunu giydi ve odasına geçti. Dolabından siyah saten pijama takımını aldı. Giyindi saçını kurutmadı. Yorgundu, su onu mayıştırmıştı ve hemen uyumak istiyordu.

___☆___

Sabah telefonunun alarmıyla uyandı. Saat 7'di. Saat 8'de şirkette olması lazımdı. Hemen duşa girdi. Çilekli duş jelini vücuduna sürdü. Durulandı ve çilekli şampuanıyla saçlarını köpürttü. Tamamen durulandıktan sonra odasına girdi ve hemen takım elbisesini çıkardı. Kıyafetlerini giymeden önce yumuşak vücudunun kurumaması için çilekli vücut kremini sürdü. İçine dantelli beyaz gömleğini giydi. Üstüne başka bir takımın pembe ceketini ve altına da siyah bir kumaş pantolon giydi.

 Üstüne başka bir takımın pembe ceketini ve altına da siyah bir kumaş pantolon giydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kendine bakıp gülümsedi. Cidden yakışıklı olmuştu. Aşağı inip güzelce kahvaltısını yaptı. Her şeyi yaptığında jungkook'un aramasıyla evden çıktı.   Arabanın kapısını açıp bindi. Arabaya bindiği gibi jungkook ıslık çaldı.

"Hyung, çok yakışıklı olmuşsun. Kalplere zararsın" jin utangaç bir gülümseme sundu

"Teşekkürler, hadi sür geç kalmayayım ilk günden"  jungkook kafasını sallayıp sürdü.

__☆__

Şirkete geldiğinde hemen indi ve koşarak içeri girdi. 5 dakika içinde yukarıda olmalıydı. Hızla asansöre doğru ilerledi. Şirkete girdiğinden bu yana herkes ona bakıyordu ve jin çoktan utançtan kızarmıştı.

Kata gelince hemen taehyung'un odasına doğru ilerledi. Kapıyı çaldı ve 'gel' demesini bekledi. Gelen sesle içeri girdi. Taehyung onu baştan aşağı süzüp alt dudağını ısırıp kafasını sallamıştı. Jin yutkundu çünkü etkilenmişti.

I Love My  Precious /  TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin