Dün geceyi çok güzel geçirmişlerdi. Şehvet, tutku, şevkat, aşk, sevgi bu duygular çok güçlü bir şekilde hissediliyordu.
Taehyung yanında melek gibi uyuyan sevgilisine bakıp gülümsedi. Çok güzeldi. Yavaşça yanağını okşadı. Dün gecenin izleri hâlâ görüş alanındaydı. Dün geceden sonra daha doyumsuz olduğunu hissediyordu. Sürekli öpmek istemesi onu güldürüyordu
"Bebeğim" ona yaklaşıp boynuna bir öpücük kondurdu. Jin hafif kıpırdanıp diğer tarafa döndü. Taehyung ona bakıp kıkırdadı
"Jinnie hadi uyan, uyanman lazım uçağımızı kaçıracağız yoksa" tabi ya bugün geri dönüyorlardı. Bu huzurlu günler kore'ye gidince azalacaktı çünkü biliyordu ki onlar sürekli o kızla buluşması için bir şeyler yapacaktı
"Dönmeyi hiç istemiyorum, taehyung biraz daha kalalım" dolu gözleriyle ona dönünce Taehyungun içinde bir şeyler koptu
"Bebeğim hadi bana neden dönmek istemediğini söyle hadi güzelim" jin gözlerini kapattı gözyaşlarının düşmesini istemiyordu. Kollarını boynuna doladı
"Oraya gidince mutlu olmamızı engelleyecekler tae. Bizi bilmeselerde sürekli beni o kızla buluşturmaya çalışacaklar. Ben istemiyorum, burada kalalım gitmeyelim oraya lütfen" taehyung derin bir nefes aldı ve dudağına sulu bir öpücük kondurdu
"Biz oraya gideceğiz ve mutluluğumuz sürecek. Onlar bize bir şey yapamaz. Ve bebeğim onlar çağırsa bile ben seni göndermem. " Yandan bir şekilde sırıttı " Hem belki güzel şeyler yapabiliriz" jin onun bu haline göz devirdi.
"Edepsiz!" Taehyung kıkırdayıp yanağına bir sürü öpücük kondurdu. "Benim güzel bebeğim" jin ona gülümsedi çok güzel seviyordu taehyung.
"Taehyung üstümden kalk, diyordun ya uçağı kaçıracağız kalk o zaman" taehyung biraz daha boynuna sokuldu. " Uçağımız gece ama ben gitmeden seninle biraz daha vakit geçirmek istiyorum" jin gülümsedi. Taehyung'un yanındayken hep gülümsüyordu.
"Pekala, ama kalkmazsan vakit geçiremeyeceğiz" taehyung boynuna bir öpücük kondurup kalktı. "Duş almak ister misin?" Jin düşündü. Dün gece sarılarak uyumuşlardı. Gece duş almışlardı ama yine almanın bir sakıncası olmazdı. .
"Evet, alacağım" taehyung jini kucağına alınca jin şaşkınlıkla ona baktı.
"Ne yapıyorsun?" Taehyung sanki çok normal bir şey yapmış gibi onu banyoya götürdü. Sıcak suyu açıp jine döndü "banyo yapacağız ya suyu ayarladım"
"Yapacağız derken? Benimle banyo yapacağını nereden çıkardın?" Taehyung gülümseyip ona yaklaştı. Tam dibinde durdu. Elini bel çukuruna koyup bir yandan orayı okşuyordu.
"Düşündüm çünkü istedim" alt dudağını yavaş bir şekilde ısırınca jin'in gözleri dudaklarına kaydı. O dudaklarına odaklanmışken taehyung onu kucağına alıp birlikte küvete girdi. Jin onun kucağında otururken şaşkınlıkla gözleri açılmış az önce ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
"Sen...sen beni kandırdın!" Arkasına dönüp taehyungu ısırınca taehyung acıyla inledi "ne yapıyorsun ahh!" Jin geri çekilip onu acı çeken haline baktı. Bu hoşuna gitmiş olacak ki kıkırdıyordu.
Taehyung onun kıkırdanmasından faydalanıp dudaklarına yapıştı. Jin ilk başta karşılık vermese de alt dudağını ısıran taehyung ile o da karşılık vermişti.
Öpüşürken jin taehyungun kucağına tamamen oturup kendini ona yapıştırdı. Bedenleri birdi ve bu ikisini de deli ediyordu.
Nefes nefese kaldıklarında geri çekiliyor bir-iki derin nefesten sonra tekrar dudaklarını birleştiriyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love My Precious / Taejin
Fanfiction[ Tamamlandı.] KimV şirketi sahibi soğuk nevale Kim Taehyung ve Üniversite son sınıf öğrencisi Kim Seokjin