Sonlara doğru dikkat ediniz!! 😆
...
"Hadi ya! Ne kadar süslendiniz! Sanki görücüye çıkacaksınız! Mingi!! Hadi be."
San'ın haykırışları evin içinde yankılandığında diğerleri de yavaş yavaş inmeye başladılar. Tam 1 saattir onları bekliyordu san. Daha fazlası da olabilirdi.
"Ne çok zırladın ya! Geldik işte."
San mingi'ye göz devirerek evden çıktığında diğerleri de peşinden gelmişlerdi. San arabasının koltuğuna yerleştiğinde mingi yanına jongho da arkaya oturmuştu.
"Seonghwa hyung'u hongjoong hyung alacak."
San başını olumlu anlamda sallayarak arabayı sürmeye başladığında aklını kurcalayan tek şey vardı. Bugün yunho ile sorunsuz geçecek miydi?
Yarım saat kadar süren yolculuğun ardından yüksek sesli müziğin bulunduğu evin önüne park etmişti.
Mingi ve jongho araçtan indikten sonra birkaç dakika araçta oturmuş ve kendini hazır hissettiği anda arabadan inmişti.
Ne olduysa o arabadan indikten sonra olmuştu. Parti'ye gelen kızların çoğu hemen etrafına doluşmuş iltifat yağmuruna tutmuşlardı.
"Yine mi ya!?"
Seonghwa ve hongjoong içeriye geldiklerinde aynı tepkiyi vermişlerdi. Alıştıkları görüntüydü bu. Arkalarından yeosang da geldiğinde birlikte san'ın yanına gitmişlerdi.
"San! Bir gelir misin!?"
San hemen oturduğu koltuktan kalkıp seongjoong çifti'nin yanına gittiğinde yeosang gözüne çarpmıştı.
"Merhaba yeosang."
Yeosang başını olumlu anlamda salladıktan sonra jongho'yu gözüne kestirmiş ve yanına gitmişti.
"Hoşgelebildiniz hyung."
Seongjoong göz devirirlerken san gülümsemekle yetinmişti.
"Hongjoong hyung. Yunho nerde?"
Hongjoong kolundaki saatine baktıktan sonra kapıya baktığında 'işte orada.' diyerek cevapladı.
San bakışlarını kapıya çevirdiğinde resmen kalbinin durduğunu hisseti. Nefesi kesilirken pür dikkat geleni izliyordu.
Ama bir şey vardı ki bu hissler yunho için değil wooyoung içindi.
"Siktir!"
Kısıkça ettiği küfürden sonra bakışlarını çekmiş derin derin nefesler alarak kendine gelmeye çalışmıştı.
"Merhaba hyunglarım ve choi san."
Wooyoung gülümseyerek dedikten sonra san bakışlarını yunho ve wooyounga çevirmişti. San bu tepkisine alaylı bir şekilde gülümsedikten sonra bakışlarını yunho'ya sabitlemişti.
"Yunho. Çok yakışıklı olmuşsun."
Yunho utangaçça gülümsedikten sonra bakışlarıyla mingi'yi aramaya başlamıştı. Tam mingi ile göz göze geldiğinde el sallayarak bakışlarını önündekilere çevirmişti.
"Hadi size iyi eğlenceler."
Yunho mingi'nin yanına gitmek için hareketlendiğinde san kaşlarını çatarak kolundan tutmuştu.
"Nereye yunho!?"
Yunho gülümseyerek kolundaki eli tutarak wooyoung'un eli ile birleştirmişti.