1.

1.6K 43 3
                                    

...

Slyšela jsem Albuse Brumbála vyslovit mé jméno a ztichnou Velkou síň
Dveře jemně zavrzaly.
Poté jsem vykročila mohutnými dveřmi do Velké síně a rozhlédla se mými zelenými zorničkami po celé místnosti.
Všechny zraky žáků od všech čtyř kolejí připadaly na mne..
Rozešla jsem se pomalu chladnou, ale nádherně vyzdobenou síní a vydala se směrem k menší dřevěné židličce uprostřed schůdků, která už očividně měla něco za sebou.
Síň byla vyzdobena různými ozdobami barev kolejí a ve vzduchu levitovaly hořící svícny.
Ve větru plály hrdě vlajky všech čtyř kolejí a studenti v barevně sladěných hábitech také nechyběli.
Židlička byla zastaralá, pořád ale méně než moudrý klobouk...
Usadila jsem se, židlička mírně zavrzla a profesorka mi s úsměvem nasadila zastaralý klobouk.

Klobouk normálně v mžiku věděl kam studenta zařadit u mne to však nebyl zrovna ten případ...
Klobouk pronesl na mou pokoru:

,, Máš jasnou budoucnost, v tvých žilách koluje síla všech tvých předků. ,,
Pronesl a chvíli zadumal.

Já však měla už dávno jasno, chtěla jsem zmijozel, kolej že které jen síla a moc sápala.
Studenti odsud vždy měli velkou budoucnost, štěstěna se jim zaručeně nevyhýbala a pozoruhodná historie taky nechyběla. Lidé které klobouk zařadil zde byli půvabní, vždy něčím výjimeční, chytří a bystří.
Vždy mne nějak přitahovala tato kolej, byla zde dominantou všeho.
Bylo by mi ctí se dostat právě tam.

Nakonec ale klobouk mé přání vyslyšel a pronesl : ,, AŤ JE TO TEDY ZMIJOZEL,, ozvěna zazněla snad v celém hradě a chvíli na to nastalo ticho dokud se od zmijozelského stolu neozval hlasitý potlesk a radostné úsměvy studentů.
Škodolibé úšklebky ale taky nechyběly
Učitelé jen zaskočeně pozorovali celou situaci. Nevěděli proč klobouku mé zařazení trvalo takovou dobu...

...

Byla jsem na pokoji s nějakými chlapci, tedy prozatím.
Část dívčích ložnic ještě není dokončena.
Právě tam kde jsem měla být já.
Sdílení pokojů mi nijak nevadí jen doufám že se mi podaří zapadnout aspoň částečně. Trochu pozměnění mého společenského okruhu by nemělo být takový problém.
Také by mne zajímalo jak je to vůbec možné, přiřadit dívku k chlapcům. Nl uvidím jak se situace vyvrcholí.
...

𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 ❦︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat