Všimla jsem si obrysu černé postavy na vrcholu astronomické věže a okamžitě se vydala nahoru.
...
,, Draco,, špitla jsem
,, Co tady děláš? Proč jsi radši nešla ošetřovat toho zrzouna co?,,
,, Nemůžeš takhle vždycky vyjíždět Draco,,
,, Proč ne? Takhle, přesně takhle jsem se do tebe zamiloval! Co na tom nechápeš?
Když jsi mi ošetřovala hrudník, tehdy, tehdy jsem si uvědomil jak moc tě miluju.
Co na tom je k nepochopení?,,Poslední větu už měl naštvané slzy v očích.
,, Draco já k Ronaldovi nic necítím a nikdy cítit nebudu chápeš? Narozdíl od něj jsem tě milovala ještě dřív. On nikdy ten pravý nebude, jseš to TY,,
Klekla jsem si v slzách na dřevěnou podlahu astronomické věže. Vím že to zní hrozně dramaticky ale vážně se naštval když mě Ron vychvaloval jak jsem dobrá ošetřovatelka.Draco si klekl zamnou a pozvednul mi hlavu k jeho prozíravému zraku pomocí dvou prstů :palce a ukazováčku.
,, TY jseš ta jediná pro mě,, slepil naše rty v polibek jak od Boha.
Bože ten kluk umí tak božsky líbat.
Už nějakou chvíli vím že on je ten s kým zbytek svého života strávím....
Stejný den v noci, večer
,, Draco?,,
,, ano?,,
,, Jak to můžeš vydržet?,,
,, Co přesně?,,
,, Bez sexu? Vždyť jsi semnou ještě nespal a už jseš semnou ve vztahu přes rok,,
Otočila jsem se na něj v posteli.,, Dokud nejsi připravená tak nic nebude,, políbil mě na čelo s úsměvem.
,, A co když už jsem připravená?,, usmála jsem se. V tu chvíli sebou Draco cukl.
,, Vážně?,, nahodil vážný obličej
,, Ano,, přitáhla jsem se blíž k němu a upadla do velkého obětí.
,, To je super zlato,, chytil mě za zadek sotva jsem si přehodila nohu přes něj.
,, Promiň, ale dneska vážně nemůžu. Jsem hrozně vyčerpaný po zápase,,
Zasténal nad tím že nemůže dneska.,, To vůbec nevadí,, špitla jsem zakutaná v jeho hrudi.
Dnes jsem to ani nechtěla, musím to trochu v tom vztahu stmelit.
ČTEŠ
𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 ❦︎
FanfictionHarry Potter universe Draco Malfoy FanFiction Kratší příběhy Přečtěte si tohleee ⬇️⬇️⬇️ Ahoj, mé jméno je Liliana teď jen Liliana nic jiného příjmení nemám. Pro vás všechny je to možná zvláštní ale pro mě úplně normální. Jsem dcera pána zla řekněme...