33.

343 13 0
                                    

V hodině (druhý den, středa) jsem seděla jako obvykle s Dracem a nudila jsem se. Chtěla jsem ho trochu hodně poškádlit jako nějakou tu odplatu.
Nevím jestli to nebylo moc, ale tak stalo se...

Měli jsme psát něco jako zápis z tabule, byla jsem ráda že tam byl můj oblíbený profesor.
Posunula jsem se více k němu a položila mu ruku na stehno, hodil na mě nachápavý pohled a já se jen lišácký usmála. Po chvilkových rozestupech jsem pokračovala..

Přehodila mu moji nohu přes jeho.
Tentokrát se na mě jen ,, kamarádsky,, usmál, to ale nevěděl co jsem měla v plánu...

Položila jsem mu mou ruku ba jeho
rozkrok při čemž se okamžitě napnul a přestal psát zápis který jsem já měla dávno hotový.

Po chvíli jsem mu jeho chloubu zmáčkla, nijak silně. Jen přiměřeně.
Musím uznat že se má čím chlubit a to doslova

Sundala jsem ruku i nohu a dál dávala pozor.

...

,,Co to sakra bylo?,, zatáhl mě za roh chodby při cestě na další hodinu.
Nevěděla jsem upřímně co říct od čehož mě zachránil známý hlas mého kamaráda..

,,Lil, vše v pohodě?,, Všiml si Dracova nenávistného pohledu

,,Ahoj Harry!,, Hrála jsem překvapenou jak kdybych ho neviděla přicházet a obejmula ho jak nejlíp umím.

,,Ne, vše v pořádku. Můžeme jít spolu, jestli teda chceš?,,

,,Jo, budu rád,,

Snažila jsem se o nejlepší odplatu.. tak jsem si s Harrym propletla prsty s čím jsem Harryho překvapila, ale chytl mě za ruku taky.

,, Uvidíme se na hodině,, křikla jsem na Draca aby si všiml našich rukou tak jsem s nimi kývla do větru.

' šli jsme na hodinu'

,, Harry, kde jsi-,, křikl Ron a při pohledu na naše propletené prsty se jen usmál.

,,Rone, dneska si sedni s Hermionou jo?,,
Uculil se brunet

,,Jo, to je mi jasný,, uchechtl se
( v tu chvíli jsem spatřila Draca ve dveřích)

,, Prosím,, řekl a odsunul mi židli u lavice

,, Děkuji,, řekla jsem a ochotně se posadila. Výchování, tak to Harrymu tedy nechybí.

...

Ja Jen chci varovat že po pár kapitolách tam budou věci které asi nebudou vhodné pro mladší komunitu. ( Jak příběh asi napovídá) Jen varování 😉

Každopádně jestli jste zmatení že začátek byl ve 3 ročníku a už jsou v polovině 5 tak pardon, ale nějaké věci přeskakuju. Jakoby tak to v příbězích bývá, je tam jen to co chcete/ potřebujete vědět.
Doufám že se líbí.

𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 ❦︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat