51.

313 13 0
                                    

15.května

(Blaise je dnes u rodičů) je neděle
,,Draco,,

,, Draco,, zatřepala jsem se dřímajícím zmijozelem.

*Od doby se panují po škole různé řeči o nás dvou jsme se už nikde ve škole nelíbali. Museli jsme hrát že se snad ani neznáme, aby si mysleli že jsme se rozešli nebo co.
Vždy jsme se jim v pokoji všichni smáli.
Jediný kdo to ví je Blaise, Pansy a Adrian.
S ostatními kamarády moc nemluvím, každopádně nejsme pohádaní. Jen mezi námi panuje takové trapné ticho.*

,,Ano?,, Zvedl hlavu z mé hrudi

*S Dracem jsme takoví zvláštní. NE, nejsem zatím jeho holka, ale jsem tomu (doufám) blízko.
*

,, Myslím že bychom se měli vrátit,,

,,Kam?,,

,,Kam myslíš,, protočila jsem oči

,,Po půl roce?,,

,,No... Otec to ví. Že jsme tady,,

,, Cože?,,

,,Nakonec jsem mu to po týdnu řekla,,
,, Říkal že o tom věděl hned jak jsme odešli,,
,,Ne, nevadilo mu to,,
,, Říkal že si věci potřebuje stejně naplánovat,,

,,No a to jsi mi jako hodlala říct kdy,,

,, No.. teď,, uchechtla jsem se

,, Klidně.. jak chceš no..,,
,,Ale k nám,, ušklíbl se

,, Proč? Už je to půl roku. Můžu domů,, projela jsem mu prsty ve vlasech

,, Protože chci svým rodičům představit moji přítelkyni,, ušklíbl se a políbil mě na krk.

,,Co?,,

,,Nebo ne?,, Pozvedl obočí

,,No asi jo? Hádám,,
,, Že jsi mě nepožádal,,

,,Zlato.. já jsem tě požádal, ale ty jsi spala víš?,, Políbil mě na čelo.

,,Iiiii,, vypískla jsem a přimáčkla si jeho hlavu na poprsí

,, Taková radost? Myslel jsem že to už víš,, zasmál se sotva jsem ho pustila ze stisku.

,,Tohle už nedělej,, posadil se do tureckého sedu a ukázal mi na prsa

Já se ušklíbla, posadila se mu na klín a začala jeho celý obličej zahrnovat polibky.

,, Víš že mě nechceš provokovat,, ušklíbl se.

Sotva jsem po chvíli sesedla z jeho stehen, teprve jsem si všimla jeho tlaku v
kalhotách, který okamžitě po mém sesednutí zakryl. Dělal že se nic neděje a zeptal se na nějakou otázku kterou jsem ani nezaregistrovala. Projela jsem ho pohledem od spodu až k čelu.

Ušklíbla jsem se a hodila na Draca pohled který ani nedokážu specifikovat.

,,Co?,,

,,Ty víš co,, ušklíbla jsem se a podívala se na,, nenápadný,, polštář na klíně.

,, Říkal jsem-,,

,, Že tě nemám provokovat?,, Uchechtla jsem se.

,, Pročpak ne?,, Nasadila jsem uškleb a pomalu oddělala polštář a posadila se opět na jeho klín.

,, Proč?,, Podívala jsem se mu do očí z blízka.

Vypadal že se mu chvěl hlas a těžce dýchal.

Draco to nevydržel a svalil mě na záda a byl ve velmi malé vzdálenosti od mého těla. Zkřížil mi v rychlých pohybech ruce nad hlavou a držel je jednou rukou v kříži.

Já jsem jen těžce dýchala pod jeho tělem Přizpůsobila jsem se jeho tělu.

,, Protože-,,

,, Protože?,, Řekla jsem těžce

Draco mě začal líbat a tím držel stále mé zkřížené ruce nad hlavou.

,, Protože nemůžeš mít to po čem tak toužíš?,, Šeptala jsem mu provokativně do ucha.

Draco jen nenávistně vydýchával na můj odhalený krk.

...

Hele já vím že se vám to líbí takže budu pokračovat, ale proste 😩

Btw už jsme asi na konci 5 ročníku takže se nedivte.

Lily je momentálně dominantní...

𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 ❦︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat