,, víme my, já a Hermiona Grangerová;),,
Hermiona šla do Zmijozelu kvůli Lily, potřebovala ji vidět, potřebuje něco probrat. Však je to její nejka ne?
V zmijozelu už párkrát byla.
S mužem v obraze neměla nijak velký problém, se zmijozely už to byl větší oříšek, jimi se prodrat. Narážky na její nečistou krev nesnášela. Dnes zde moc žáků nebylo, bylo po akci, dejme tomu na které byla polovina Zmijozelů.,, Dobrý den, jdu za Lily,, oznámila Hermiona obrazu , který ji vypustil dovnitř.
Dnes žádné komentáře o jejím původu, jen všude unavení, postávající zmijozelé.V tu ránu uviděla něco co doopravdy nečekala.
Draco ležel na pohovce, na něm jak šípková Růženka Lily. Draco už byl vzhůru a usmíval se na ni, hladil ji po vlasech.Jakmile ji Draco zahlédl hned nechal své práce hlazení Lilianiné hlavy a nahodil úškleb na Hermionu.
,, Není náhodou 1 odpoledne?,, Šeptla Hermiona
,, Usnula až o půl čtvrté ráno Grangerová. Dávala si za vinu Pottera,,
,, Já s ní chtěla ale mluviiit,, prohlásila chtivě bruneta
,, Nevidíš že spí?,, Řekl až moc klidným hlasem a omylem až moc rychle položil ruku na Liliiny záda.
Pohled Lily
Cítila jsem na sobě dopad něčí ruky.
Otevřela jsem oči a uviděla jsem Draca a Herm. Povídali si o mně, nevím co bylo tak důležité že Herm přišla až sem, do zmijozelu.,,Lil,, úsmála se na mě Herm
,, Dobré ráno? Asi,, řekla jsem unaveně
,,1 hodina odpoledne no,, uchechtl se známý hlas. Cukla jsem sebou když jsem si uvědomila že ležím na jeho hrudi.
Chtěla jsem se zvednout a utéct pryč. Draco mě ale vycítil a přitlačil zpět do vyhřátého místa na pohovce a já už zůstala na místě.,, Co to má zase znamenat?,, zaječel známý jízlivý dívčí hlas.
Pansy Parkinson, holka kterou jsem dřív nesnášela stejně jako Draca.Čeká nás vysvětlení, nebo prostě jen ignorance otravné holky..
ČTEŠ
𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 ❦︎
FanfictionHarry Potter universe Draco Malfoy FanFiction Kratší příběhy Přečtěte si tohleee ⬇️⬇️⬇️ Ahoj, mé jméno je Liliana teď jen Liliana nic jiného příjmení nemám. Pro vás všechny je to možná zvláštní ale pro mě úplně normální. Jsem dcera pána zla řekněme...