4.

737 31 0
                                    

Po hodinách jsem se vydala do společného pokoje.
Pootevřela jsem zavřené dveře a posadila se na roh postele.
Sklopila jsem hlavu a upřeně se zadívala do země.
Nešla jsem na oběd, ani jsem nebyla nijak hladová..

Po chvilce ticha jsem slyšela potáhnutí za kliku a pomalé otevření dveří...

Nevím proč ale vypadal jako by mne hledal. Proč? Protože sotva si mne kukadly všimnul tak se zarazil.

,,Co tak brzy?,, Odseknul

,, Proč? Hledal jsi mne?,, Uchechtla jsem se

,,Ne, ale můžeš mi sakra vysvětlit co to bylo s Parkinsonovou?,,

,, Takže se jmenuje Parkinson,, řekla jsem si pro sebe nahlas

,, Odpověz mi!,, Vypadal hodně naštvaně...

,,Bylo to proto- ,, nedořekla jsem. Malfoy si vytáhl nějaký kus pergamenu ze zadní kapsy, po jeho přečtení se mu opět zvětšily zorničky jako při ranním probuzení a vypadal že někam najednou pospíchá...

,, To si s tebou ještě vyřídím!,, Přemístil se

...

Už nějakou chvíli jsem skoro nehybně ležela a poslouchala štěbetání ptáčků v okolí oken.
Pak jsem si pro sebe řekla že bych mohla taky navštívit můj domov a zachránit pár nevinných životů díky mému silnému slovu které mám u otce.
Vždy mi to zlepší náladu
...

Přenesla jsem se domů, ale otec nikde.
Schůze smrtijedů má být až zítra .
Posledních pár schůzí se pořádá u nás, v temném chladném, však překypující věcmi které dokazují jak jsme mocní domově.

Pak mi to došlo, beztak pořádá schůzi těch nových smrtijedů a mě ani nepozval. Jaká drzost. Aspoň mi to mohl říct, nepotřebuji tam nutně být, ale říct mi to je slušnost.
Ještě k tomu mi zase vzal Nagini! To si odpyká.
Vyrazila jsem naštvaně k sálu, kde se obvykle tyto schůze pořádají. Máme jich totiž více,
To úplně nesnáším, pomalu se ztrácím ve vlastním domě.

Vtrhla jsem dovnitř, bylo mi jasné že ti nováčci na mě čumí co si to dovoluji, co se děje atd. Já se ani nepodívala na jeho nové oběti a leťela naproti jemu.

,,Co to má znamenat? Vykřikla jsem při běhu k mému svatému mazlíčkovi Nagini.

,, Pojď sem zlato,, řekla jsem potichu a had se ke mně doplazil a obmotal se mi kolem celého těla. Tento had pro mě byl vším, ano vím že i pro otce jelikož je to jeho ,,viteál,, ale pro mne více , hlavně citově.
Hladila jsem omluvně Nagini po celém těle a šeptala jí hadím jazykem hezká slůvka.
Otec měl ve výraze vztek, ale zároveň omluvný pohled vůči mně a Nagini.
Z ničeho nic jsem uslyšela ze zadu ženský hlas křičící ,,cruciatus!,,

Neměla jsem po ruce hůlku, nezbývalo mi nic jiného než ukázat těm ubohým nováčkům jakou mám moc. Vyčarovala jsem v rukou barevně svítivou kouli a napřáhla ji před sebe jakoby se nic nedělo. Zřejmě na mě celou dobu zírali všichni noví, ale já jsem se pořád ani jednou nepodívala.

Otec po ní chtěl okamžitě seslat smrtelnou kledbu, ale já ho zastavila.

,,Klid, nic se nestalo, ale už se o to nepokoušejte,, mrkla jsem na rozcuchanou, udivenou ženu.
Tuto kledbu ( pro mne) je úplně snadné odrazit. Povedlo by se mi to i kdybych to VŮBEC nečekala.
No každopádně...

,, To jsou nováčci, že ano? ,, Řekla jsem už klidným hlasem

,, Nechtěl jsem tě do toho zatahovat,, řekl pořád vyčítavě otec

,, Proč?,, Řekla jsem překvapená s otráveným výrazem

,, Protože je tu někdo kdo tě zná ze školy,, protočil zuřivě oči

V tu chvíli jsem se otočila tak rychle jak jsem mohla. Málem jsem o Nagini zakopla , ale ustála jsem.
Nagini se odplazila škvírou do jejího.
" pokoje"

Projela jsem sál očima, až jsme se zastavili na něm...

Civěli na mě všichni, ale on mě znal. On jediný věděl kdo jsem.

Vypadal překvapeně, ( tak jako všichni, ale on nejvíce ) zároveň tak vyděšeně.
Asi se mě bál. Pocítila jsem takovou moc, ale zároveň tak mi ho bylo líto.
Bál se že mu něco provedu za jeho chování, ale taková vážně nejsem. Ikdyž by si to občas zasloužil...

,, Tohle není pro tebe dobré, ty to víš,, vím kam směřoval okamžitě jsem vyjekla

,,Opovaž se ho zabít!,, Celou dobu jsem si ho prohlížela, při mých slovech nevypadal o nic jistěji

,, Proč ne?,, Snažil se mi mou záminku otec vymluvit

,, Nevidíš, však se tě bojí. Je moc mladý aby jsi ho sem zatáhl,, protočila jsem oči

,, No dobrá, ať je po tvém. Jednou cekne a je po něm!,, Zdůraznil

,, Neměj obavy,, řekla jsem v klidu. Načež si otec poraženě odfrkl

,,Mám se jim představit?,,

,, Ne,,

,, Ráda zde vidím nové lidi. Přesto kdyby jste se na mne pokusili seslat kletbu jako tady,, kývla jsem na ženu,, asi bych to nedělala.
Kromě Draca, tady nikdo nemá u něj ( ukázala jsem na otce ) zaručeno bezpečí.
Ano, nazvala jsem tě Draco,, usmála jsem se
Draco se trochu uklidnil , ale pořád vyjeveně civěl.

Jakmila jsem si trochu uvedla to co jak proč atd. Tak jsem kývla na otce.
,, Můžu?,,

,,Jak myslíš "

Popoběhla jsem zády k smrtijedům a pošeptala Dracovi do ucha.
,,Neboj se" vzala ho za ruku a vyvedla ho jistě ze sálu.

Vyšli jsme ze sálu do chodby.

Jen mě zamlkle následoval a nepustil mou ruku celou tu dobu.

,, Prosím, nemáš se čeho bát. Když si mě nepřevedeš na špatnou stranu tak jak si se o to snažil ve škole tak budeš v bezpečí. Bude tě totiž brát jako mého blízkého. Pojď, chci tě s někým seznámit,, ujistila jsem ho. Cítila jsem jeho rychlý tep ve špičkách prstů. V této chvíli mi ho bylo opravdu líto. Jestli se dostal až sem tak to musel mít v životě opravdu těžké.

,, Promiň ,, špitl tiše

,, Ty víš že to co děláš není správné a tak proč v tom pokračuješ? Stejně vím že kdyby jsi mě nepotkal tady tak by ses nikdy neomluvil,,

,, Opravdu,, zatáhl mě za ruku
,, Omlouvám se ti. Nevím co se to semnou děje ale omlouvám se ti"

,, Dobře, můžeme to zkusit napravit,,
Pousmála jsem se

,, A co se tam vůbec stalo??  Jak to že jsi tam vešla a nic. Nebála se nebo cokoliv.,,

,, Když se ti svěřím tak to ale nesmíš NIKOMU říct,, dala jsem důraz.

,, Stejně nemám komu,, zamumlal jako kdybych ho neměla uslyšet.

Pomalu jsem se k němu naklonila a zašeptala. ,,Jsem jeho dcera,,

Odklonila jsem se od něj a jen tiše sledovala jeho reakci.

On jen na sucho polkl a kývl.

,, Nikdo se to nedozví,,  zvedl ke mě oči a navázal jistý oční kontakt aby mi ukázal že to myslí vážně.

,, Pojď už ,, otevřela jsem dveře od místnosti ve které pobývá Nagini, která okamžitě zareagovala...

𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 ❦︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat