52.

304 13 0
                                    

Převalila jsem Draca na záda tentokrát já a sedla si v mých teplácích na jeho rozkrok. Přičemž těžce polkl.

,,Slibuju že už to neudělám ano?,, Nahla jsem se mu k uchu. Tím pádem jsem měla své pozadí ve vzduchu a pak jsem zpět dosedla na jeho rozkrok.

Draco se chytl pod krkem a druhou pěst zaťal jak nejvíc umí. Na jeho (už teď mužné) ruce ,, vyskočily,, žíly.
Draco měl po dobu od mého dosedu hlavu v záklonu a těžce vydychoval.

,, Ještě není správný čas Draco,, ušklíbla jsem se a na něj, ale zůstávala sedět na jeho rozkroku.

,,Tak proč to kurva děláš!,, Výkřikl najednou a začal ještě hlouběji vydychovat.

,, Není správný čas,, položila jsem jeho zaťaté mužné ruce na můj pas.
Draco pěsti povolil a dlaněmi pokryl mé křivky.

,,Ani nevíš jak se teď musím držet,, zašeptal teplým dechem.

,, Mám slézt?,, Usmála jsem se upřímně

,,Ani nevím ,, zaklonil opět hlavu dozadu. Ruce ale ponechával nad mými hýžděmi.

Sice jsem díky mým teplákům nic necítila, ale vidím že Draco je hodně víc nad průměr se svým ...

,, Není jiné cesty než že se uklidníš,, nechtěně jsem se křivě usmála

,, Myslím ž-,,

,, Neovládáš to ty, já vím. To vím taky, ale stejně je tam cesty,, ušklíbla jsem se.

,,Ne když mi na něm sedíš,, protočil oči a zaťal zuby

,, Dobře,, nadzvedla jsem svůj zadek a chtěla si sednout na postel, ale Draco mě rychlostí světla přitlačil zpět na jeho chloubu přičemž si zkousl zaťatou pěst a zaklonil hlavu. Dělá si to sám, já za to-

No vlastně je to jen kvůli mně, ale tohle si dělá sám. Ušklíbla jsem se.
Budu lhát když řeknu že mě to nebaví , ale nedávám to na sobě znát..

,, Zlato..,,

...

,,Můžeme?,,

,, Jo,, kývla jsem a dotkla se zároveň s Dracem přenášedla.

𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 ❦︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat