4 dny po
Takže musím vám něco říct!
Lidé jsou tu na mne hrozně milí.
Ty malé děti co tady pořád někde běhají taky. Ty děti si mne oblíbily a já se toho tady nemůžu nabažit.
Vůbec teď neřeším co se vlastně děje.
Ti draci jsou neuvěřitelní. Totálně to tady miluju!Je tady 7 dětí!
Theo(8)
Mary (9)
Natasha (10)
Ella (8)
Thomas (12)
Philip (Filip) (7)
A malá Erica.(4)Pak jsou tu rodinky, ale jejich jména neznám.
Také je tu spousta zvířat.Máme tady Luckyho a Ronnieho kteří s námi všude chodí. Nejsou to jediní psi v městečku, ale s těmito trávíme s dětmi čas. Lucky je australský ovčák a Ronnie je rotwailer. Lucky je ten, který tady obstarává dobytek aby byl tam kde má být. Z Ronnieho jde docela dost velký strach, ale děti mi ukázaly že je hodný.
Ronnie je hlídací pes který vlastně hlídá všechno.Pak jsou tady draci.
Ti jsou taky nádherní, ale neviděla jsem je všechny jelikož jich tu je až moc.Mí favoriti jsou...
Bílý albínský,
Rudý dvouocasý,
Černý malajský
A zelený trnokřídlý.Přesunula jsem se do postele hned vedle manželské, která patří Charliemu.
...
Ráno jsem vstala do studeného rána a ustala postel sobě a výjimečně Charliemu, jelikož ji neustlal a utíkala ven.
,, Lily!,,
,,Ahoj,, křikla jsem na děti a šla za nimi.
,, Něco se děje,, řekl vyděšeně Theo.
,, Pojď s námi,, kývla Nat a táhla sebou ještě Filipa.
...
,,Ne,ne,ne říkal jsem vám ať ji sem nevodíte,, křikl z dálky Charlie.
,,Co se děje?,, Přiběhla jsem za ním a chytila ho za rameno.
,, Zablokovali jsme přenášedla jak jsme se domluvili,,
,,No? ,, Kývla jsem aby pokračoval
,, Nikdo by se sem neměl dostat, ale někdo velmi mocný se o to pokouší,,
,,Tohle se nemá dít že ne?,, Přitiskla se mi k noze malá 4 letá Erica.
Vzala jsem Ericu do náruče a přitiskla ji k hrudi abych utišila její slzy.
,,Klid všechno bude dobrý,, úsmála jsem se na ni. Nikdy jsem nevěděla že mám takové mateřské pudy.
,, Pozor,, odsunul nás Charlie od přenášedla dál.
Děti utekly ještě několik metrů za nás a my jsme jen tiše pozorovali přenášedlo z kterého švihaly prameny světla pod náporem lidí z druhé strany.
A pak se to stalo...
Přemístila se sem skupinka lidí zahalených v kouři...
Jsou to oni?
Přišli mi ublížit?
Co se to vlastně děje?
ČTEŠ
𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 ❦︎
FanfictionHarry Potter universe Draco Malfoy FanFiction Kratší příběhy Přečtěte si tohleee ⬇️⬇️⬇️ Ahoj, mé jméno je Liliana teď jen Liliana nic jiného příjmení nemám. Pro vás všechny je to možná zvláštní ale pro mě úplně normální. Jsem dcera pána zla řekněme...