Druhý den/ 20 května
Ráno jsem se vzbudila a všimla si že Draco šel zřejmě do koupelny na ranní sprchu, aby ho trochu nabila do celého dne.
Vstala jsem a dala si na své sametové tílko a Dracovu mikinu, kterou pohodil jen tak na židli.
Vzala ji, přehodila přes obnažený krk, teplá látka mi sjela až dolů k mému pozadí. Přičichla jsem dlouhým nádechem k jeho vůni a nasála ji do svých plic.
Byla to jedna z mých oblíbených vůní a pocitů vůbec...
Vzala jsem si své černé plyšové pantofle a obešla velkou postel. Otevřela dveře, kterými je spojen můj pokoj k honosné koupelně.
Zatáhla jsme za drahou kliku a pomaličku otevřela dveře ke koupelně.
Slyšela jsem jak pomaličku stékají po skle sprchového koutu kapičky čiré vody a ta teplota, která zde byla díky páře která byla v koupelně...
Vzala jsem do ruky černý kartáček a nanesla na něj pastu na bělení zubů.
...
Výplachla jsem pusu mrazivě studenou vodou a plivla zbytek zpět do odpadu mramorového umyvadla.
Slyšela jsem jak Draco zastavil horký proud vody a těžce v horkém vzduchu vydechl, zřejmě proto že si uvědomil že má společnost.
Jelikož zde mám zelené honosné závěsy, za kterými se schovává sprchový kout a honosná vana tak jsem (naštěstí) nic neviděla...
Zlato...
Naštěstí?
Myslíš na neštěstí?
Obě víme že chceš vidět více.
Takhle tady kecat, no to je hrůza...Otočila jsem se na patě ke dveřím k odchodu, když v mžiku jsem ucítila (výjimečně) vřelé ruce na mém krku.
Přivřela jsem oči, Dracovy ruce si mě přitáhly zpět na místo kde jsem postávala před ani ne minutkou, přitáhl mne k jeho vřelému tělu.
,, Dobré ráno,, zašeptal mi ranním hlasem na krk
,, Dobré,, prudce jsem se otočila tváři v tvář Dracovi a první čeho si všimla byl obmotaný ručník okolo jeho pasu.
,, První věc na kterou koukáš hm?,, Ušklíbl se a pozvedl mi lehce bradu pomocí jeho palce s ukazováčkem k jeho propalujícímu pohledu.
,, Přišla jsem si jen vyčistit zuby tak o co ti jde?,, Pozvedla jsem uraženě obočí
,,Ale o nic,, odfrkl a otočil se k svému odrazu v naleštěnén zrcadle.
Prohrálbl si mokré vlasy svými čtyřmi prsty a jen se ušklíbl při mém ušklebu na tváři.,, Promiň zlato,, položila jsem své studené ruce okolo jejo horoucího krku.
Draco sebou při mém pohybu ledovýma rukama na jeho jemné kůži cukl, ale neodtrhl mě od něj.
,, Trošku tě dráždím že ano?,, Kývla jsem na něj tichým hlasem.
,, Možná, ale jen trošičku,, vlepil mi letmý polibek na rty dokud se neozvalo hlasité zaklepání z druhé strany dveří.
Skrčila jsem se tiše za závěsy koupelny a vyčkávala na konverzaci mezi Dracem a jeho matkou. Kým jiným že ano?
,,Li- Ou,, všimla si Draca ve dveřích s obmotaným ručníkem okolo jeho pasu.
,,Ano?,, kývl vyjeveně Draco a zadržoval smích
,, Myslela jsem-,,
,, Copak?,, Vyrušil ji Draco pozvedl obočí
,,Co tady děláte?,, Uchechtla se Narcissa a hodila úsměv na Draca
V tomto okamžiku to semnou totálně trhlo ani nevíte jak, všechno jsem to z povzdálí sledovala a všimla si jak Draco strnul asi stejně jako já.
,,No tohle můžeme dořešit pak.
Každopádně jsem vymyslela že by bylo super zajít na nějaké nákupy do mudlovského světa, co říkáte?,,
Prohlédla si Dracův obličej, jelikož věděla jak to k mudlům měl,,Tam je to pro teď bezpečnější,, dodala
,,Co na to říkáte?,, Přemístila zrak na můj malinký kousek hlavy vyčnívající zpoza závěsu.
Zvedla jsem se trapně a dodala ,,ano to by bylo super,, s trapným úsměvem
,,To je Dracova mikina?,, Ukázala na mou hruď
,, Půjčila jsem si ji když mi byla zima a nic jiného nebylo poblíž,, snažila jsem se to nějak obkecat s nervózním obličejem
...
ČTEŠ
𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 ❦︎
FanfictionHarry Potter universe Draco Malfoy FanFiction Kratší příběhy Přečtěte si tohleee ⬇️⬇️⬇️ Ahoj, mé jméno je Liliana teď jen Liliana nic jiného příjmení nemám. Pro vás všechny je to možná zvláštní ale pro mě úplně normální. Jsem dcera pána zla řekněme...