Celý večer jsme s Dracem tancovali, tedy ne jakože non stop, ale dlouho do noci hádám.
Byla jsem šťastná a on byl rád že jsem šťastná.,, Můžeme se projít? Jestli si má dáma přeje,, tyhle slova mě někde hluboko v srdci zahřály
,,Asi ano,, kývla jsem nejistě
,, Bojíš se?,,. uchechtl se jelikož , no prostě chápeme se ne?
,, Hrozně moc,, řekla jsem ironicky a vyšli jsme z Velké síně.
,, Mám ráda procházky po večerech,,
,, Až na to že je 1 ráno,,
,, Vážně ?,,
,,No.. dlouho jsme tancovali,, vymluvil čas strávený v síni a usmál se
,,To je pravda,, oplatila jsem úsměv
,, Doufám že se ti to dnes líbilo,,
,,Jo, ušlo to,, řekla jsem s úšklebkem
,,Tak dík no,, uchechtl se
,, Nemáte zač,, uchechtla jsem se zpět
...
Leželi jsme na úplné střeše astronomické věže a pozorovali hvězdy.
Cítila jsem že je mi začínají namrzat prsty na nohou tak jsem se otočila na Draca a položila hlavu a ruku na jeho mužný hrudník.
,, Chceš už jít?,,
,, Asi ano,, kývla jsem
,, Ať mi nezmrzneš,, řekl a vzal mě do náruče
,,To nemám v plánu,, usmála jsem se a zabořila mu svou hlavu do saka.
Cítila jsem že jsme po chvíli vešli do hradu, to jsem ale už moc nevnímala, jelikož se mi oči klížily ke spánku.
Dracův pohled
Odnesl jsem ji do hradu, cítil jsem jak byla promrzlá. Proč mi neřekla že jí je taková zima? Ano to mi asi mohlo docvaknou. Doufám že jsem to tím nezkazil. Jsem takový tupec, nechám ji na takovém mrazu. Ani jsem jí nedal sako.
Když jsem s ní vešel do hradu bylo zde už hrobové ticho. Nikdo už zřejmě nebyl na nohou.
Jakmile jsem zašel za roh tak jsem se přesvědčil že to asi není pravda.
Viděl jsem tam Pottera a Weasleyho.
Sice ne na nohou ale v tvrdém spánku.
Budou mít problémy, hodně velké.
Nemůžu jim pomoct mám Lily a navíc by to poškodilo mou pověst.Šel jsem chodbou a všiml jsem si tichého smíchu který se ozýval hned za rohem.
Jakmile jsem zašel za roh naskytl se mi pohled na dvojčata. Aspoň je upozorním na ty dva opodál. Předpokládám že provádí zase nějaký vtípek. Jejich vtipy jsem moc v lásce neměl, každopádně musím uznat že mne pobavily. Ti dva jsou úžasná dvojka.
Jsou sehraní i vtipní.,, Weasley,, křikl jsem potichu
,, Malfoyi,, napodobil ironicky můj tichý hlas.
Po chvilce se oba otočili a zřejmě pochopili proč zrovna já Malfoy šeptám abych je nenapráskal.
Hodili po sobě úšklebek a jeden nahodili i na mě.
,, Přeješ si něco?,,
,,Jen chci říct ať si radši ty dva opilý haranty vezmete sebou,, řekl jsem bez jediného soucitu
,, Copak se najednou tak staráš?,, nemám ani tušení kdo je kdo z těch dvou, natož tak ještě ve tmě
,, žeby kvůli Lil,, odpověděl zamýšleně druhý u nich
,, Já jim pomáhat nebudu. Mám jinou práci.,,
,,Jo? Asi víme jakou,, podívali se na sebe
,, Jestli myslíte uložit ji do postele a pak jít spát pak tedy máte pravdu,, odfrkl jsem
Nechápavě se na sebe podívali a řekli něco ve smyslu že takového Malfoye neznají. Bylo jim jasné že to slyším, jestli to taky nebyl účel..
,, Postaráme se o ně,,
,,A ty se o ni taky postarej,, dodal druhý z dvojčat
,,Jak nejlépe umím,, ušklíbl jsem se a zmizel za rohem. Neviděl jsem je každopádně jsem věděl že byli zaskočeni mým chováním. Takhle jsem se k nikomu nikdy nechoval. Nikdy jsem ani neměl v plánu se tak k někomu chovat. Ty holky se kterými jsem se kdy vyspal nebyly jako ona. ONA je jiná, NIKDY bych se s ní nevyspal a pak ji jen odhodil. Přijde mi jako pocta se jí dotýkat a to jsem s ní nic neměl.
ČTEŠ
𝐸𝑛𝑒𝑚𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 ❦︎
FanfictionHarry Potter universe Draco Malfoy FanFiction Kratší příběhy Přečtěte si tohleee ⬇️⬇️⬇️ Ahoj, mé jméno je Liliana teď jen Liliana nic jiného příjmení nemám. Pro vás všechny je to možná zvláštní ale pro mě úplně normální. Jsem dcera pána zla řekněme...