14

2.8K 105 4
                                    


Venüs : Deha.

Venüs : hallettim işi.

Venüs : merak etme, pehlivan ablan yine yaptı işini he 😎

Deva çevrim içi

Deva : yine ne yaptın

Venüs : ne?

Deva : ne var?

Venüs : mal mısın?

Deva : evet?

Venüs : yordun he.

Deva : kalbimi kırdınız hanımefendi.

Venüs : saçlı sakızı arkadaşıma verdim.

Deva : ha o olay, tamam.

Deva : teşekkür ederim 🥲

Venüs : bundan sonra sadece beklemek kalıyor.

Venüs : nasıl hissediyorsun?

Deva : karışık...

Deva : Gece yüzünden, Yalın beni piknikte öptü...

Deva : nasıl hissedeceğimi bilmiyorum ve Yalın bir de babası ise...

Venüs : gördüm öptüğünü.

Deva : DİMİ DİMİ KAFAMDA KURMADIM.

Venüs : bana o şey daha çok yanlışlıkla olmuş gibi geldi ama neyse.

Venüs : sen yine anlamak istediğin gibi anlayacağın için sana okeyim.

Deva : kalbimi kırıyorsun.

Venüs : hayatım.

Deva ': efendim

Venüs : sen de pek meraklı gibiydin ŞWÖEİWÖEĞEMSŞAÖSŞSÖEŞWMEŞÖWŞWMWŞAMQŞ2NĞW

Venüs : adam utancından senin yüzüne bakamadı, sen resmen adama dört nala koştun.

Venüs : fark etmedim sanma.

Deva : abartma.

Deva : ha yanlışlıkla olmuş hem de gerçekten olmuş? Ne fark eder.

Venüs : laf sapıştırdın.

Deva : yo.

Venüs : gerçekten sevgilim olsaydın sen şu an ölü olurdun biliyorsun değil mi

Deva : ama sevgilin değilim?

Venüs : iyi ki de değilsin.

Venüs : adamı gözlerinle soydun, yıllar önce o tohumların nasıl ekildiğini sayende bir kez daha anladım.

Venüs : karda yürüyüp izini belli etmiyorsun.

Venüs : çok fenasın sen.

Deva : nE

Deva : boş boş konuşma.

Venüs : acaba ondan etkileniyor muydun da... Sen de izin vererek birlikte oldunuz?

Venüs : Sonuçta Yalın, karşılıklı olmayan topa girmem gibi bir şey demişti.

Venüs : tabii bu dediği şey ne kadar doğru olduğu tartışılır ama hiç de yalan söylüyormuş gibi gelmedi Deva.

Venüs : askerlik zamanı adamdan hoşlanıyor muydun sen?

Deva : ne alakası var

Venüs : çok alakası var, eğer dna tutarsa o çocuğunun babası ve bunu bilmeden önce adamdan nefret ediyordun.

Venüs : Aşkına karşılık vermediği için mi kin güttün?

Deva : bunlar ne boş boş tezler.

Deva : yarın görüşürüz.

Deva çevrim dışı

Venüs : kaç bakalım sahte sevgili.

İletildi 22.32

Venüs çevrim dışı
.
.
.
.
.
.
.

Deva

Venüs'ün dediği şeylerin ciddi ciddi doğruluk payı olabilir miydi?

Gerçi bu oldukça saçma bir teoriydi çünkü eşcinsel olduğumu düşünmüyordum ya da Yalın'a karşı geçmişte bir beğenmişlik mi söz konusuydu bunu çözememiştim.

Bu konuların üzerinde durmaktan beynim acımaya başlamıştı ve üzerinde durmak ciddi anlamda can sıkıcı bir hâl almaya başlamıştı çünkü ne kadar ortaya teori atarsam atayım ortalık elli altı oluyordu.

Oturduğum yerde sıkıntı ile derin bir nefes aldığım zaman dış kapı hafif bir şekilde birkaç kere çalmıştı ve kimin geldiğini anlamak pek de zor değildi.

Ne zaman Yalın bir şey demeye gelse böyle çalıyordu, ona zile basmasını söylesem de Gece'nin uyuma ihtimalli üzerinde durduğunu söyleyerek uyanmaması için bu şekilde yaptığını belirtiyordu.

Çoğu konuda düşünceli ve çekici biriydi ve evet ben de oynak balina gibi adama bir öyle bir böyle davranıyordum ama elimde değildi.

Ona karşı hep bir 'acaba' kelimesi vardı ve ondan uzak durmak için her şeyi yapabilirdim.

Telefonun kamerasından kendime bakıp iyi olduğuma kanaat getirdikten sonra derin bir nefes alarak kapıyı açmıştım.

Neden böyle yaptığımı bilmiyordum ama yapmıştım işte.

"Şey kusura bakma rahatsız ediyorum, cüzdanını arabamda düşürmüşsün şimdi buldum da getireyim dedim." Yalın, gözümün önünde cüzdanımı sallarken istemsizce kaşlarım çatılmıştı.

Beni eve bıraktıktan sonra nereye gitmişti ki bu saatte geliyordu?

Aklıma gelen fesat ve kötü düşünceleri bastırmak için karşımdaki adama samimiyetsiz bir şekilde gülümsemiştim.

"Kahve içmek ister misin?" ağzımdan çıkan şeyle Yalın'ın yüz ifadesi anında değişirken kendi söylediğime ben bile inanmamıştım.

Cidden söyleye söyleye kahve içmeyi mi teklif etmiştim?..

Deva (Mpreg) bxb ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin