19.

4.3K 96 0
                                    

Deva

Yalın bize sinirli bir şekilde bakmaya devam ederken ben de Venüs'e dirsek atmıştım çünkü kriz yönetmek tam anlamıyla onun işiydi.

Venüs, mesajı almış gibi saçlarını toplayacakmış gibi yapıp eli ile yüzüme doğru attığı zaman ondan uzaklaşmıştım.

Kız resmen beni saçıyla dövmüştü...

"Ehehe geçmiş olsun Yalın beyciğim. İyi misiniz? Beni hatırladınız mı?" Venüs, hayatındaki en şirin ses tonunu kullandığı zaman karşısındaki insanı bu ton ile kolayca  etkisi altına almayı başarıyordu ama Yalın pek etkilenmiş gibi değildi.

"Sen neden buraya geldin?" Yalın, sert sesi ile vurgu yaparak konuştuğu zaman çatık olan kaşları hâlâ düzelmemişti ve benim o dakika beynimde şimşekler çakmıştı.

Yalın, beni kıskanmıştı...

Venüs ile hâlâ benim sevgili olduğumu düşünüyordu ve bu benim aklımdan tamamiyle çıkmıştı.

"Sizi görmeye geldim ve Deva'yı yalnız bırakmamak için geldim, Geceyi anneannesine bıraktım ve hemen buraya geldim. Kötü mü etmişim?" Venüs, hafiften sinirlenerek parmağını Yalın'a doğru salladığı zaman yalandan öksürmüştüm.

"Evet kötü etmişsiniz, siz ona beni merak ettiğiniz için değil de sevgilimi rahat bırakmamak için geldim desenize?" Yalın'ın, kaşları daha çok çatıldığı zaman hafiften sırıtmıştım.

Beyefendinin karın ağrısı ortaya çıkmıştı ve beni şu an kıskanıyor olması aşırı derecede hoşuma gitmişti.

Tam konuşacağım sırada Venüs, elini kaldırıp susmam için işaret verdiği zaman kaşlarım istemsizce çatılmıştı.

Bu kızdan felaket derecede korkuyordum, hissetmiş gibi daha doğrusu arkasında gözleri varmış gibi davrandığı zaman ürkütücü olmuştu.

" Bakın Yalın Bey, Biz ayrıldık. Gece'nin, sizin de kızınız olduğunu öğrenir öğrenmez Deva'nın götüne tekmeyi bastım ama bu arkadaş olmamıza engel değil sonuç olarak o benim ortağım ve hayat öyle de böyle de biz istemesek de devam ediyor. O yüzden beni ve benim mükemmel olmamı tehdit olarak görmeyi kesmelisiniz yoksa beni karşınıza almayı hiç istemezsiniz bunu nasıl algılamak isterseniz isteyin. Şimdi o kıçını kaldır da hastaneden çıkalım, sizi eve bırakayım sonra da kendi yaşantıma döneyim ilgilenmem gereken bir dava var, burada kalıp senin ve Deva'nın aptallığına daha fazla katlanmayacağım. O yataktan kalkman için on dakikan var, ben çıkış işlemlerini halledeceğim arabada bekliyorum." Venüs, her zamanki tavrını burada da ortaya koyduğu zaman gururlu bir baba gibi gülümsemiştim.

Herkese karşı net olmasını seviyordum.

Bana döndüğü zaman göz göze gelmiştik ve bana sırıtarak göz kırptığı zaman derin bir nefes almıştım.

İyi ki düşmanım değildi...

"On dakika Deva, beni tekrar buraya çıkartmak istemezsiniz." Elini, omzuma çok sert biçimde vurduğu zaman acısı anında çıkmıştı.

Kemikli, zayıf ve uzun el yapısı vardı vurduğu zaman oturtturuyordu...

Venüs odadan çıktığı zaman Yalın'a baktığım zaman on dakika önceki çatık kaşlarından eser yoktu hatta şu an piç gülüşü yapıyordu.

Şu an bu gülüşten korkmalı mıydım?..

****

Biri tam daddy

Biri de tam mommy

Deva (Mpreg) bxb ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin