41

49 3 0
                                    

Derek

,,Scotte!" Scott nestihl uhnout a skončil na zemi. Stála za ním nějaká holka. Byla proměněná ve vlkodlaka. Oči jí zářili jasně modrou barvou a její ruce i oblečení byly celé od krve. Upřela svůj pohled na mě. Proměnil jsem se a zařval jsem na ní. Ona zařvala zpátky a rozběhla se proti mně. Uhnul jsem jejím drápům a chytil jsem obě její ruce do svojí jedné. Drhou jsem jí vzal kolem krku a trochu jsem přidusil, tak aby ztratila vědomí. Omdlela, takže už jsem ji držel jen já. Deaton celou scénu pozoroval z povzdálí. ,,Polož ji na stůl." Pokynul mi. Vzal jsem ji do náruče a položil jsem ji na stůl. Deaton na chvíli odešel. Vrátil se s řetězem v ruce. Obmotali jsme řetěz kolem dívky. Deaton šel ke Scottovi. Seděl na zemi opřený o stěnu. ,,Jsem v pohodě." Deaton mu pomohl vstát a zezadu mu  vyhrnul triko. Na zádech se mu rýsovaly čtyři šrámy po drápech. ,,Sundej to." Řekl Deaton Scottovi. Scott si sundal triko a Deaton mu rány trochu ošetřil a zalepil mu je aby neměl další krvavé tričko. Uslyšel jsem zavrčení. Otočil jsem se na svázanou dívku. Znovu zavrčela. Pak se podívala na Scotta. Scott rozsvítil oči. Ona to po něm zopakovala. ,,Kdo jsi?" Dívka zaškubala řetězi a snažila se uvolnit. 

Liam

Došli jsme k Masonovi domů. ,,Objednáme na oběd pizzu?" Zeptal se mě Mason. ,,Tak jo, proč ne. " Objednali jsme pizzu a šli jsme si sednout k televizi, že si zahrajeme nějaké hry. Podal jsem Masonovi ovladač a vzal jsem si druhý. Mason už najížděl na hru, když se zastavil. ,,Tak jo co se děje?" Podíval jsem se na něj. ,,Co by se mělo dít?" Mason si povzdychl. ,,Jsi mimo. A to už celkem dlouho. Takže mi řekni co se stalo." Oblízl jsem si ret. Svěsil jsem hlavu a opřel jsem se do sedačky. Mason nadzvedl obočí. ,,No tak, jsem tvůj nejlepší kámoš, nikomu to neřeknu." ,,Já vím." Zatnul jsem zuby. ,,Políbil jsem Thea, teda. On políbil mě, no prostě..." Mason otevřel pusu. ,,Ou. Ehmm..." Podíval jsem se zpátky na Masona. 

Scott

,,Deatone, ohledně Allison, věřím jí. " Ukázalo se, že dívka utíkala před lovci a cítila odsud pach vlkodlaků a tak si řekla, že by se mohla schovat, pak ale viděla i člověka a zpanikařila. Většina krve byla její a jednoho lovce zabila když utíkala a srazili se. Omylem ho bodla drápy a on vykrvácel. Přijde mi to trochu divné, ale máme větší problémy a tak jsme dívku nechali jít, jmenovala se Maria. Deaton přikývl a tím mě vytrhl z přemýšlení. ,,Allison možná říká pravdu, nebo si myslí, že to je pravda, ale pro jistotu bychom měli udělat testy." Přikývl jsem. Derek taky souhlasil. ,,Řeknu Allison pravdu, jestli ji ona neříká, začne panikařit a jestli říká nechá se." Deaton si nachystal nějaké věci. ,,Přiveď ji sem co nejdřív. Já už to budu mít nachystané. Nejlépe ji přiveď před tím, než půjdete na Uni-kute a vzhledem k tomu, že jdete už zítra, doporučuji ještě dnes, třeba odpoledne." 

Přesně 500 slov xd. Doufám, že se líbí. Co si myslíte? Lže Allison nebo ne? 

TEEN WOLF 7. série ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat