33

55 4 7
                                    

Derek
,,Takže to funguje?" Zajásal Scott. Malia kývla a dala mu letmnou pusu. Ozvala se rána. Trhl jsem sebou. Všichni jsme se tam rozběhli. Někdo se snažil sostat dovnitř tím, že narážel do dveří a snažil se je vyrazit. Podíval jsem se na ostatní. Vzal jsem nějakou židli, která stála na chodbě a strčil ji pod kliku dveří. Přes dveře pronikla trocha modré záře. Dveře se začali prohýbat. ,,Volej Argentovi!" Křikl jsem na Scotta, který hned vytáhl telefon a volal.

,,Takže až Argent zavolá a řekne, půjdeme ven a pokusíme se Uni-kute trochu spomalit, aby mohl Argent vystřelit." Řekl Scott. Ozvalo se vyzvánění mobilu. ,,Argent." Scott nám ukázal obrazovku jeho telefonu. ,,Scotte. Za zhruba minutu začnu odpočítávat pět, čtyři... Když začnu musíte začít vycházet ven. Na dva už musíte být venku a Uni-kute se na vás bude soustředit. Když se soustředí, je celkem v klidu a moc se nehýbe, takž by neměl být takový problém jí zastřelit." Scott si nechal mobil v ruce a čekal až Argent začne odpočítávat. ,,5, 4, 3... " Všichni jsme vyběhli ven a rozběhli jsme se proti Uni-kute. Začala mě bolet hlava. Slyšel jsem výstřel a pak bolest skončila. Otevřel jsem oči a podíval jsem se na místo kde předtím stála Uni-kute. Nebylo po ní ani stopy. Zmateně jsem se podíval na Argenta. Ten vypadal zaraženě. ,,Co se stalo?" Argent dal ruce s pistolí dolů. ,,Víme další její schopnost." Zatnul jsem čelist. Scott se šel podívat blíže a snažil se najít kulku, aby se mohla opravit a znova použít. Zvedl ji ze země a šel ji podat Argentovi. Argent si kulku strčil do kapsy. ,,To se umí teleportovat nebo co?" Ozval se Isaac. Argent pokrčil rameny. ,,Zkusím zajít za Deatonem." Kývl jsem na Scotta a ten se rozběhl lesem k veterinární klinice.

Scott
Doufám, že Deaton bude vědět co se stalo. Zaslechl jsem nějaké zvuky. Byl jsem už skoro u kliniky. Rozběhl jsem se směrem odkud se ozývaly zvuky. Byla tam mýtinka. Na ní stál nějaký muž, u jeho noh byla nějaká osoba, která se nehýbala. Dřepl si k ní a píchl jí nějakou injekci. Osoba se prohla v zádech. Postavila se a začala se odtahovat od toho muže, který už zase stál nad ní. Muž se rozešel mojím směrem. Podíval se mi přímo do očí a odešel. Zamrkal jsem. Pomalu jsem šel k osobě na zemi. Osoba se na mě podívala. ,,Allison?" ,,Scotte?"

Další kapitola. Promiňte, že jsem zase tak dlouho nepsala, ale jsem se svojima retardovanýma kamarádkama🤣. Tak jaké máte pocity?🤣❤

TEEN WOLF 7. série ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat