Isaac
,,Takže jsme to dokázali. Zastavili jsme Uni-kute." Usmál jsem se. Allison se na mě podívala. ,,Isaacu." Podíval jsem se na ní. Hlavou naznačila ať jdu za ní. Allison zavřela dveře. Chystala se něco říct. ,,Allison-" ,,Musím to vědět." Přikývl jsem. ,,Miluješ mě pořád?" Zatnul jsem čelist a přikývl jsem. Allison položila dlaň na mojí tvář. ,,A ty mě?" Allison po tváři stekla slza, ale přikývla. ,,Teď přijde ale..." Usmál jsem se na ní a ona sundala ruku z mojí tváře. ,,Ale nemůžu s tebou být. Já... Nemůžu s tebou být, když vím, že někoho miluju více." Allison se podívala do mých očí. Po tváři mi stekla slza. ,,Allison, chápu to." ,,Promiň já..." Allison vysmekla její ruku z té mojí a odešla. Ještě chvíli jsem tam zůstal se slzami v očích. Vím, že bych ani já s ní nemohl být, ale i tak to bolí. Ozvalo se klepání na dveře. Setřel jsem si slzy a podíval jsem se na Maliu, která stála ve dveřích. ,,Allison odešla ven a Scott šel za ní. Co se stalo?" Pokrčil jsem rameny. ,,Vlastně nic." Opřel jsem se o parapet. Malia se opřela vedle mě a dala mi ruku na rameno. Podívala se ven z okna. Neviděl jsem jí do tváře, takže jsem si nevšiml, že brečí, dokud nepotáhla. Otočil jsem se za ní. ,,Co se stalo tobě?" Malia se na mě podívala.
Stiles
Uni-kute jsme porazili, ale lovci po nás pořád jdou. Podíval jsem se na Lydii, která se schoulila v mojí náruči. Musel jsem se usmát. Podíval jsem se na slunce, které pomalu zapadalo. Vzpomněl jsem si jak to bylo na začátku. Já který jsem se na ní nemohl přestat dívat a ona, která ani nevěděla, že existuji. A pak se stal Scott vlkodlak, a všechno se změnilo. Pamatuji si naši první pusu při mém panickém záchvatu. Postavil jsem se, chytil jsem Lydii za ruku a taky jsem ji zvedl. Usmál jsem se na ní. ,,Lydie, hodně věcí, se za ty roky změnilo. Ale jedna věc, se nikdy nezměnila a nikdy se nezmění." Přiblížil jsem se k ní. ,,Miluju tě." Usmál jsem se na ní. Políbil jsem jí a ona se usmála do polibku. Po chvíli jsem se odtáhnul. Vzal jsem Lydii za ruku a dotáhl jsem ji k autu. Galantně jsem jí otevřel dveře a ani jeden z nás se nepřestával usmívat. ,,Počkej!" Vykřikl jsem a vytáhl jsem z kapsy šátek. Zavázal jsem Lydii šátek přes oči a pomohl jsem jí nastoupit.
,,Ještě kousíček." Lydie se zasmála. ,,Už si to můžu sundat?" Rozhlédl jsem se kolem. Stoupl jsem si vedle Lydie. ,,Už můžeš." Lydie si sundala šátek z očí. ,,Doufám, že se ti to líbí." Lydie se usmála. ,,Vítej v našem novém loftu." Lydie mě chytila za ruku. ,,Domluvil jsem to s Derekem." Lydie se šla rozhlédnout po bytě. Vypadá to tady trochu jako u Dereka, ale je to tady světlejší. ,,Doufám, že ti nevadí, že jsem to vybral sám. Počkej. Chceš se mnou vůbec byd-" Lydia mě přerušila. ,,Stilesi." Políbila mě. ,,Je to perektní." Usmál jsem se.
Tak další kapitola. Pardon, že to zase trvalo tak dlouho xD. Je trochu pohodovější tak doufám, že se líbí.
ČTEŠ
TEEN WOLF 7. série ✅
WerewolfPokračování seriálu Teen Wolf (6.sérií) !Příběh byl vydán před oznámením a vydáním Teen wolf - the movie! Všichni odjíždejí na vysokou po tom co vyřešili problém s Anuk-ité. Liam převzal smečku, ale naskytne se další problém a tak budou muset zase v...