Malia
,,Stilesi! Ty tady máš být ten co má vždycky plán." ,,Tak Argente?" Isaac se podíval na Argenta. Ten jen pokrčil rameny. Isaac otevřel a zavřel pusu. ,,Bože... prostě půjdem za nima, třeba podle sluchu." Řekla jsem a vydala se chodbou kam běželi. Jenom jsem šla rychlejší chůzí, Takže by měli všichni normálně stíhat. Po chvíli mě všichni dohnali. Já jsem šla ve předu a Isaac v zadu, Argent šel vedle Isaaca s nachystanou pistolí. Nastražil jsem sluch. Ozývali se zvuky boje. Slyším je. Isaac se taky zaposlouchal a pak jsme se společně rozběhli do místnosti, odkud se boj ozýval. Isaac jako první rozrazil dveře. To už ale Scott a ostatní měli hotovo, tři lovci leželi na zemi v kalůži krve.
Isaac
Nepoznávam ho. Nepoznávám Scotta. Nikdy nechtěl nikoho zabít a teď? Stiles se na to dívám nejspíš dost podobně a stejně tak Chris. Scott se celý od krve otočil a zavelel. ,,Jdeme." Všichni jsme se rozešli dál po chodbě. Došli jsme k nějaký místnosti. Ozval se řev. Co nejrychleji jsme tam vtrhli. Malia tam byla. U ní stáli tři lovci. Jeden z nich zrovna dával Hayden elektrické šoky. Liam neváhal a skočil po lovci. Liam ho jen omráčil a šel na dalšího lovce. Scott a já jsme šli na třetího. Lovec se sesunul k zemi mimo realitu. Scott ho chtěl zabít, ale zastavil jsem ho. ,,Co to děláš Scotte?!" Nadechl jsem se abych se trochu uklidnil. ,,Kde je ten tvůj přístup >proč všechno řešíte tak, že všichni umřou. Nech mě vymyslet plán kde všuchni neumřou<? Scotte! " Scott se sesunul k zemi a ukápla mu slza. ,,Já to nedokážu... Když jsem myslel že Hayden umřela. Bylo to jako by mi upadl kus srdce. Ztratil jsem betu... " Liam už se mezitím vypořádal s dalším lovcem a podepřel Hayden aby si mohla sednout. ,,Scotte... Ona žije." Scott si jenom poposedl. Podíval se nejdřív na Argenta a pak na mě. ,,To Allison... Tys přijel a to mi ji připomnělo a pak... pak zhořel náš dům. Byl jsem tam s Allison... Auto, kterým jsem jezdil na naše rande den předtím než jsi přijel taky pokazilo a tak se muselo dát pryč. Všechno... Všechno co mi po Allison zbylo, jsou už jen vzpomínky a jedna fotka." Po tváři mi taky začala téct slza. Tohle místo není úplně nejlepší na nervové zhroucení... ,,Scotte... Musíme jít" Oznámil jsem mu a pomohl mu vstát.Zázrakem jsme se všichni vrátili do Stilesova domu živý a zdravý. Až na Hayden teda. Nechtělo se mi spát na sedačce a Derek se odebíral k sobě do loftu. Nabídl mi jestli nechci jít přespat k němu tak jsem šel.
Ležím v posteli v loftu. Slyším Derekův pravidelný tep a dech. Dvě holky co jsem miloval. Obě jsoh mrtvé. Proč? Proč umřeli. Zasloužím si to? Kvůli čemu? Nic špatného jsem neudělal. Jako malého mě zamykali do mrazáku. Když jsem konečně našel štěstí... Umřela a příběh se opakoval. Smutný kluk se zamiluje do holky. Ona do něho, ale ona pak umře a on přežije...
Ahoj nová kapitola🤭. Omlouvám se že jsem dlouho nepsala (zase). Trochu vzpomínková kapitola. Doufám že se vám líbí😘
ČTEŠ
TEEN WOLF 7. série ✅
WerewolfPokračování seriálu Teen Wolf (6.sérií) !Příběh byl vydán před oznámením a vydáním Teen wolf - the movie! Všichni odjíždejí na vysokou po tom co vyřešili problém s Anuk-ité. Liam převzal smečku, ale naskytne se další problém a tak budou muset zase v...